Gjest ballongen Skrevet 29. desember 2005 #1 Skrevet 29. desember 2005 hvorfor? jeg har ikke cølliaki tror jeg.
Tusseline Skrevet 29. desember 2005 #2 Skrevet 29. desember 2005 Kanskje pga. at du får i deg for mye fiber.
Gjest gjest 0 Skrevet 29. desember 2005 #3 Skrevet 29. desember 2005 Jeg kuttet ut alt av karbohydrater en liten periode, og jeg hadde ikke luft i magen i det hele tatt i den perioden. Jeg tror det er ganske vanlig å få luft i magen av gjærbakst. Prøv å spise mest mulig grovt brød en periode og se om det hjelper. Jeg blir iallefall mer oppblåst av loff enn av skikkelig grovt brød
Gjest Gjest_feliz_* Skrevet 29. desember 2005 #4 Skrevet 29. desember 2005 Kan hende du har intolerase overfor hvetemel.. det kan komme snikende og forverres gradvis. Prøv å kutte ut all hvete en stund, spis rugbrød eller speltbrød i stedet...eller havregrøt til frokost. Se om du blir bra, i så fall, kutt ut hvete for godt. Det funket for meg i hvertfall... Lykke til!
Gjest Hippopotamus Skrevet 29. desember 2005 #5 Skrevet 29. desember 2005 Det kan også være gjæren du reagerer på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå