Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke teste. Men er kvalm, har masse vonde stikkinger i magen føles som noe drar, gråter for alt, trøtt, varm. Er bare et par dager til mensen… andre som har opplevd samme? Var du gravid? 

Anonymkode: 9129c...19c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tør ikke teste. Men er kvalm, har masse vonde stikkinger i magen føles som noe drar, gråter for alt, trøtt, varm. Er bare et par dager til mensen… andre som har opplevd samme? Var du gravid? 

Må bare påpeke jeg aldri har hatt sånne stikking før mensen. Og pleier ikke være SÅ hormonell…

Skrevet

Om dette er gravid symptomer kan du teste nå 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (20 minutter siden):

Om dette er gravid symptomer kan du teste nå 

Har en graviditet bak meg, da testet jeg ikke positivt før dagen etter mensen. Kasta opp før positiv test.. så tør ikke teste før etter forventet mensen 😭

Skrevet

Kjøp strips tester. De er billige. Så trenger du ikke tenke at du må spare på de dyre digitale testene. 

Men er du gravid eller ikke, vil du uansett være det om du tar en test eller ikke. Personlig ville jeg tatt test for å finne ut. Symptomer er jo der. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kaleidoskop skrev (8 timer siden):

Kjøp strips tester. De er billige. Så trenger du ikke tenke at du må spare på de dyre digitale testene. 

Men er du gravid eller ikke, vil du uansett være det om du tar en test eller ikke. Personlig ville jeg tatt test for å finne ut. Symptomer er jo der. 

Ja får kjøpe etterpå hvor kjøper jeg stripes? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...