AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Hvis en kveld har vært helt optimal, man har hatt en romantisk middag og avslutter med fantastisk sex.. er det innafor å fri etterpå? Eller blir det feil? Anonymkode: 8b82a...8f8
hjärterdam Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Hvorfor skulle det være feil lurer jeg på da? Å avslutte en fin kveld sammen med et sånt spørsmål må vel være en bekreftelse på at "det vi har , det vil jeg ha for alltid" ? 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 hjärterdam skrev (3 minutter siden): Hvorfor skulle det være feil lurer jeg på da? Å avslutte en fin kveld sammen med et sånt spørsmål må vel være en bekreftelse på at "det vi har , det vil jeg ha for alltid" ? Jeg vet ikke, men jeg tenker vel kanskje at man skylder den andre å få ta en så viktig avgjørelse under mer nøytrale forhold, at det virker som man setter den andre i en situasjon hvor de er så tilbøyelige som mulig til å si ja.. Anonymkode: 8b82a...8f8 1
hjärterdam Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke, men jeg tenker vel kanskje at man skylder den andre å få ta en så viktig avgjørelse under mer nøytrale forhold, at det virker som man setter den andre i en situasjon hvor de er så tilbøyelige som mulig til å si ja.. Anonymkode: 8b82a...8f8 Tja, jo jeg kan skjønne måten du tenker på. Når du sier det sånn ble jeg litt usikker, men samtidig tenker jeg at romantisk middag, roseblader og fioliner eller hva nå enn folk gjør er jo også en setting som frir til den siden av folk, så jeg har litt vanskelig for å se forskjellen hvis kun sex er det som skiller ☺️ 2
Sofakona Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Det kommer jo helt an på partneren din..hva hen liker og ikke liker...om dere skal gifte dere regner jeg med at hen har gitt deg hint hvordan er friere skal være. Du får liksom bare 1 første sjanse
Gjest supernova_87 Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 Du har noen gode poenger. Kanskje man helst bør fri etter at hun for n'te gang har mast på deg om de sure sokkene dine, mensen er på vei, og hun er ekstra cranky. Om hun sier ja da, så er det for livet 🫣🙈
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 supernova_87 skrev (7 minutter siden): Du har noen gode poenger. Kanskje man helst bør fri etter at hun for n'te gang har mast på deg om de sure sokkene dine, mensen er på vei, og hun er ekstra cranky. Om hun sier ja da, så er det for livet 🫣🙈 Haha ja jeg syntes faktisk ikke det var noen dum idé😂 men kanskje ikke historien man ønsker å bygge fremtiden på eller dele med alle kjente Anonymkode: 8b82a...8f8
Gjest supernova_87 Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha ja jeg syntes faktisk ikke det var noen dum idé😂 men kanskje ikke historien man ønsker å bygge fremtiden på eller dele med alle kjente Anonymkode: 8b82a...8f8 Haha, nei, tror jeg hadde bare blitt jævlig forbanna om han ødela det minnet, evt. ikke tatt det på alvor. Enten hadde jeg dånt av lykke og snurt fornøyelse eller sagt "Nei, det vil jeg for faen ikke gjøre din BÆSJ"... Så tja. Litt vel usikker prosjekt 🫣😅
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Ja, men kle på deg i det minste før du frir Anonymkode: 6dcee...329
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 Det gjorde jeg! ( kvinne) funket det 😁 Anonymkode: 57482...3d7 1
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 "Rett etter at pappa og jeg hadde pult lenge i alle hull så fridde han til meg mens vi var begge svette! Det var så fantastisk at jeg sa ja med en gang!"
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis en kveld har vært helt optimal, man har hatt en romantisk middag og avslutter med fantastisk sex.. er det innafor å fri etterpå? Eller blir det feil? Anonymkode: 8b82a...8f8 Giftemål er ut. Det er rigget for at kvinnen skal slippe å ta ansvar for egen økonomi, til og meg etter en skilsmisse. Som mann så er giftemål det aller siste man bør hige etter. Anonymkode: 4d6c5...b17
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): "Rett etter at pappa og jeg hadde pult lenge i alle hull så fridde han til meg mens vi var begge svette! Det var så fantastisk at jeg sa ja med en gang!" Ja… så er det det da. Blir liksom kleint å fortelle om frieriet fordi man føler man lyver? når man åpenbart ikke sier det på denne måten, men utelater den delen helt. Nei, jeg tror jeg må manne meg opp til å gjøre det før kvelden går så langt. Anonymkode: 8b82a...8f8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tenker at du nok kjenner din partner bedre enn oss på kg. Jeg hadde satt pris på å fridd til slik du beskriver (og til de som mener man forteller så mye om frieriet til andre, så hadde jeg jo bare sagt at han fridde etter vi hadde hatt en perfekt dag sammen). Men andre ønsker jo fioliner og full parade og flygende elefanter. Så her kjenner du din kjære best Anonymkode: 5638f...f67
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at du nok kjenner din partner bedre enn oss på kg. Jeg hadde satt pris på å fridd til slik du beskriver (og til de som mener man forteller så mye om frieriet til andre, så hadde jeg jo bare sagt at han fridde etter vi hadde hatt en perfekt dag sammen). Men andre ønsker jo fioliner og full parade og flygende elefanter. Så her kjenner du din kjære best Anonymkode: 5638f...f67 Jeg tror kjæresten min ville satt pris på det, egentlig. Men hun er ganske pratsom og forteller gjerne i overkant mye om privatliv så er litt nervøs for den delen. Dessuten hadde jeg planlagt alt nemlig, og skulle fri etter middagen, men feiga ut. Senere på kvelden etter sex så var jeg ikke redd lenger for da føltes det så naturlig - men fikk meg ikke til å gjøre det fordi jeg da tenkte at hun fortjener en med mot nok til å gjøre det i «edru» tilstand. Så dette er nok blitt en greie for meg, at jeg selv synes jeg er feig om jeg venter til etterpå. Tror nok det kan være fint og riktig for mange altså, men nå skal jeg prøve før jeg så får vi se😄 Anonymkode: 8b82a...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå