AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Hei. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette her. Men, jeg har en samboer som jeg har vært med i 3 år og har et barn sammen. Han kan plutselig være kranglete og sur uten grunn også når han får det som han vil er han kjempe glad og elsker meg bla bla bla også er han irritert igjen. han bruker ofte nesten hverdag og komme med smålige kommentarer og sier spydige ting men når jeg sier jeg blir lei meg eller ikke skjønner hvorfor han sier det? Så sier han alltid « bare tuller» « herregud ha litt humor i hverdagen» også sier han veldig ofte til meg at jeg burde finne meg en ny fyr og at jeg ikke liker han mere så kan jeg bare slå opp. Sier han dette fordi han vil dette selv? Og spør ofte om jeg snakker med mange gutter hele tiden.. og skal diskutere/krangle om små ting. Stopper å snakke til meg på flere timer/dager jeg vet jo at dette er da ikke normal oppførsel? Er dette en form for psykiskvold? Vært borti lignende? Anonymkode: 872ef...76f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Jeg syns ikke det du beskriver kan klassifiseres som psykisk vold. Men det er samme hva slags merkelapp ting har, hovedsaken her er at du er usikker på han og føler at forholdet påvirker deg negativt og du føler deg ikke respektert. Da er det kun å slå opp som kan hjelpe uansett ❤️ Anonymkode: 5d700...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå