AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Hvor viktig er det? Jeg er ikke noen stor drikker i utgangspunktet. Aldri vært noe spesielt tørst, og jeg klarer aldri å smøre i meg et vannglass om gangen(av de store vannglassene).. vannet her hjemme smaker DRIT, og det er billigere med Farris enn vann på butikken + at jeg er litt avhengig av kullsyre… så hvor viktig er vann for vektreduksjon? Er det slik at man går ned raskere ved å drikke to liter vann om dagen? Anonymkode: 52876...de1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Du blir vel bare kvitt vannvekta av å drikke mye vann? Anonymkode: 4436f...875
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Du kan fint erstatte vann med Farris (uten søtning). Det er væske du trenger, og helst uten andre ting (tilsettningsstoffer, kcalorier, kunstig søtning). Kullsyre har ikke noe å si. Du vil ikke gå raskere ned i vekt av å drikke nok, men du vil få en mage som fungerer bedre, huden kan bli finere osv. Mange fordeler. Anonymkode: 5fc92...592 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du kan fint erstatte vann med Farris (uten søtning). Det er væske du trenger, og helst uten andre ting (tilsettningsstoffer, kcalorier, kunstig søtning). Kullsyre har ikke noe å si. Du vil ikke gå raskere ned i vekt av å drikke nok, men du vil få en mage som fungerer bedre, huden kan bli finere osv. Mange fordeler. Anonymkode: 5fc92...592 Går fint med Pepsi max også, snakker av erfaring😉 Anonymkode: 15b05...c94 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 jeg gikk ned 25 kg på 5 mnd i fjor vår/sommer. Drakk omtrent ikke vann, men mye Pepsi Max. Sier ikke at det er optimalt, men det var min måte å dempe søtsug. Anonymkode: 8f3f3...64f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Noen ganger når man vil spise noe uten å egentlig være sulten så kan det være man er tørst. Ved å få i seg 1,5-2 liter væske om dagen kan noe av søtsuget forsvinne, for magen blir fylt opp med vann. Anonymkode: 81c9c...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå