Gå til innhold

Vann!! Hvor viktig er det i vektreduksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er det? Jeg er ikke noen stor drikker i utgangspunktet. Aldri vært noe spesielt tørst, og jeg klarer aldri å smøre i meg et vannglass om gangen(av de store vannglassene).. vannet her hjemme smaker DRIT, og det er billigere med Farris enn vann på butikken + at jeg er litt avhengig av kullsyre… så hvor viktig er vann for vektreduksjon? Er det slik at man går ned raskere ved å drikke to liter vann om dagen?

Anonymkode: 52876...de1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir vel bare kvitt vannvekta av å drikke mye vann? 

Anonymkode: 4436f...875

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint erstatte vann med Farris (uten søtning). Det er væske du trenger, og helst uten andre ting (tilsettningsstoffer, kcalorier, kunstig søtning). Kullsyre har ikke noe å si. 

Du vil ikke gå raskere ned i vekt av å drikke nok, men du vil få en mage som fungerer bedre, huden kan bli finere osv. Mange fordeler. 

Anonymkode: 5fc92...592

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du kan fint erstatte vann med Farris (uten søtning). Det er væske du trenger, og helst uten andre ting (tilsettningsstoffer, kcalorier, kunstig søtning). Kullsyre har ikke noe å si. 

Du vil ikke gå raskere ned i vekt av å drikke nok, men du vil få en mage som fungerer bedre, huden kan bli finere osv. Mange fordeler. 

Anonymkode: 5fc92...592

Går fint med Pepsi max også, snakker av erfaring😉

Anonymkode: 15b05...c94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg gikk ned 25 kg på 5 mnd i fjor vår/sommer. Drakk omtrent ikke vann, men mye Pepsi Max. Sier ikke at det er optimalt, men det var min måte å dempe søtsug.

Anonymkode: 8f3f3...64f

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger når man vil spise noe uten å egentlig være sulten så kan det være man er tørst. Ved å få i seg 1,5-2 liter væske om dagen kan noe av søtsuget forsvinne, for magen blir fylt opp med vann.

Anonymkode: 81c9c...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...