Teardrop Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Vi har 2 etg. Må snart sette opp en trappegrind. Problemet er at katten er for stor til å gå igjennom sprinklene. Tenkte om vi tok bort en stang, men da blir jo hullet ganske stort og det kan hende ungen kommer igjennom å hele poenget blir bortkastet? Tips og erfaringer med trappegrind og stor katterase?
svartkatt Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Tipper katten kan hoppe over. Eller komme gjennom allerede. De trenger ikke så stort gap for å komme seg gjennom ting som det ser ut. Endret 14. mars 2023 av svartkatt
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Vi har også en katt som ikke kommer igjennom, han bare hopper over. Anonymkode: a6571...8ee
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Har katten prøvd, så det er sikkert at den ikke kommer gjennom? Svigerinnen min sin katt kommer seg gjennom trappegrinden der uten at jeg kunne gjettet at det gikk før jeg så det. Hvor ofte går katten opp og ned de aktuelle trappene? Kan den si i fra, og få hjelp av dere til å åpne når dere er der, og så kan grinda stå åpen når dere og barnet ikke er i umiddelbar nærhet? Vi har hund som ikke kommer seg forbi trappegrinda, men stirrer megetsigende på oss, og piper hvis ikke det hjelper, når den vil opp eller ned. Anonymkode: 76d91...2ab
Teardrop Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2023 sibirkatt .Gammel, så hopper ikke så høyt lengre. Har ikke prøvd med grind enda ,men katten er svær så har ingen tro på at h*n glir gjennom sprinklene. Håpet noen hadde vært borti samme problem å hadde en løsning, finner nok en løsning etterhvert uansett tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Vi satt grinden opp litt fra gulvet. Sånn at katten kunne smyge seg under. Valge en modell man festen i veggen, og som ikke hadde hadde fast bunn.. vanskelig å forklare hva jeg mener. Anonymkode: 14bf3...adf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi satt grinden opp litt fra gulvet. Sånn at katten kunne smyge seg under. Valge en modell man festen i veggen, og som ikke hadde hadde fast bunn.. vanskelig å forklare hva jeg mener. Anonymkode: 14bf3...adf Ikke mer vanskelig enn at jeg som ikke har barn lett skjønte hva du mente 👍 Anonymkode: c2791...dde 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Det finnes egen grind med liten katteluke Anonymkode: ac1cb...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå