Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt oul på Voss?

Har de nye ultralyd apperatet? Får man vite kjønn? Kun erfaring med KK i Bergen. De er visst veldig moderne og har gode apperatet 

Anonymkode: 53367...c2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som har tatt oul på Voss?

Har de nye ultralyd apperatet? Får man vite kjønn? Kun erfaring med KK i Bergen. De er visst veldig moderne og har gode apperatet 

Anonymkode: 53367...c2d

Opplevde oul på KK som dårlig, gamle apparat. Vet ikke hvordan Voss er men de har fått mye skryt for å være ett godt sted når det kommer til fødende og gravide 

Anonymkode: 286f3...8a7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tenke på sånne bagateller, de hadde så klart ikke utført undersøkelsen om ikke utstyret var bra bok. Og kjønn får man som regel vite om kjønnsorganet er synlig, men så klart ikke er fokus under undersøkelsen. 

Anonymkode: 543e5...1cf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har født både på Voss og i Bergen. Hadde valgt å gjort alt på Voss om jeg kunne! De har mer om godt nok utstyr. Forskjellen ligger ikke der, men heller at på Voss har de tid til deg. Det har de definitivt IKKE på Haukeland😅

Anonymkode: 44ce1...874

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har født både på Voss og i Bergen. Hadde valgt å gjort alt på Voss om jeg kunne! De har mer om godt nok utstyr. Forskjellen ligger ikke der, men heller at på Voss har de tid til deg. Det har de definitivt IKKE på Haukeland😅

Anonymkode: 44ce1...874

Signerer denne! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Signerer denne! 

Jeg har også født begge steder, og gruet meg til KK med nr to etter alt vi hadde hørt. Var superfornøyd og fikk god oppfølging ❤️

Men hadde såklart flaks med at det ikke var stappfullt 

AnonymBruker
Skrevet

Født førstemann på kk, med nr to spurte jeg om å bli henvist Til Voss da de ikke hadde tid til meg på overtidskontroll og jeg ble sendt hjem igjen selvom jeg var blitt lovet igangsettelse. Med nr tre undersøkte jeg tidlig om det var noe mulighet for å få føde her denne gangen også.

Heldigvis fikk jeg det. På Voss har de godt utstyr og de ansatte har virkelig tid til deg både før-etter - og selvsagt i fødsel❤️ Lykke til videre i svangerskapet🥰

Anonymkode: 389bb...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...