Gå til innhold

dro jeg det for langt? alder og dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

34 år gammel kvinne her.

har allure syntes det med å gå inni forhold er noe særlig for meg og skjønte meg ikke på jenter på 20,23 og 29 gikk inn i seriøse forhold. Har alltid levd et liv hvor jeg er fri og kan gjøre hva jeg vil, når jeg trenger en partner vil jeg bare peke frem en, noe som virker langt ifra sannheten. Er nå 34 som sagt og var på letting for to år siden da jeg følte ting begynte å visne

saken er at jeg finner rett og slett ingen som vil inn i forhold, en del menn som. velger å date vil bare ha det moro der og da. Selv menn jeg ikke vurderte før har begynte å sette krav. Er nå livredd at jeg kommer til å ende opp alene og barnløs- Har ei vennene på 39 som man kan si har satset fulltid på dating. Nå har hun begynt å akseptere et liv alene og går på adopsjons kurs. 

Ja jeg burde nok gått inn i forhold tidligere og burde kanskje ikke satset på kjekke menn i sin helhet. Tenker nå på hvorfor jeg ikke tok med inn personlighet for muligens har jeg gått glipp av bra menn. Hva tenker dere?

Anonymkode: ae668...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er aldri for sent, og høres ut som du har lært at utseende ikke er alt.

AnonymBruker
Skrevet

Utseende er det minst viktige for min del. Her går det på personlighet og at man er snill. Er man en god omsorgsperson og bryr seg, blir utseende automatisk veldig fint føler jeg. Jeg og barnefar gikk fra hverandre ikke i fjor sommer, men sommern før. I fjor sommer møtte jeg en mann for første gang etter bruddet, gikk ikke veldig bra , har ikke møtt noen etter. For min del må jeg passe ekstra på nå som vi har 2 barn i bildet og jeg har barna fast. Så har ikke mye muligheter til å bli ordentlig kjent uten å involvere barna. 🙈 Men kjenner jo på at jeg ønsker å ha en å dele livet med , bare vanskelig å starte helt på nytt

Anonymkode: e247f...776

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

34 år gammel kvinne her.

har allure syntes det med å gå inni forhold er noe særlig for meg og skjønte meg ikke på jenter på 20,23 og 29 gikk inn i seriøse forhold. Har alltid levd et liv hvor jeg er fri og kan gjøre hva jeg vil, når jeg trenger en partner vil jeg bare peke frem en, noe som virker langt ifra sannheten. Er nå 34 som sagt og var på letting for to år siden da jeg følte ting begynte å visne

saken er at jeg finner rett og slett ingen som vil inn i forhold, en del menn som. velger å date vil bare ha det moro der og da. Selv menn jeg ikke vurderte før har begynte å sette krav. Er nå livredd at jeg kommer til å ende opp alene og barnløs- Har ei vennene på 39 som man kan si har satset fulltid på dating. Nå har hun begynt å akseptere et liv alene og går på adopsjons kurs. 

Ja jeg burde nok gått inn i forhold tidligere og burde kanskje ikke satset på kjekke menn i sin helhet. Tenker nå på hvorfor jeg ikke tok med inn personlighet for muligens har jeg gått glipp av bra menn. Hva tenker dere?

Anonymkode: ae668...f25

Synes helt ærlig du høres litt ut som en bitter man som er sint på kvinner fordi du mener de bare går etter kjeke men og ikke bryr seg om personlighet. Men det å skrive troll er en uting, så jeg skal svare deg som om jeg tror deg. 

Det er ikke alle menn i 30 åra som ser etter noe seriøst, men jeg kan love deg at det er ikke alle i 20 åra heller! Tenk om du hadde gått in i et forhold som 25 hvor dere begge var umodne og usikre, da hadde du kanskje vert 34 med en skilsmisse bak deg… Så ingen grund til å angre på fortiden, det er ikke sikkert du hadde vert noe annet sted uansett.

Så høres der litt rart ut at du ikke har brydd deg med personlighet før, høres jo ikke ut som du har hat så bra dater før om du ikke har likt personligheten deres. Så det er bra om du fokuserer på å finne noen du liker, og man trenger ikke være modell kjekk for å være en bra kjæreste. Men jeg synes ikke du skal gå inn i forhold med noen du egentlig ikke har lyst på, hvordan hadde du føltes selv om du giftet deg med noen for å finne ut at mannen din bare fridde fordi han ikke trodde han kunne få noen han likte? Det er ikke slik at menn du synes er «stygge eller dårlige» automatisk er snillere eller mer seriøse heller. 

Uanset du er bare 34 og kan gått være du kan få barn i 10 år til🙂 ikke mist motet! Kjærligheten duker opp når du minst venter det, gjør den ikke det så går det også bra. Du er jo tydeligvis en selvstendig dame og kan sikkert få mye gøy ut av et barnløst liv også. Lykke til ❤️ 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Tenker at det er mange menn du ikke har møtt, så håpet er selvsagt ikke borte 😊💃

Er vanskelig å finne en person man går godt med, som man får følelser for, som også føler det samme tilbake 

Å du har vel krav du også? Er jo noen man skal dele livet med, perioder av det iallefall. Så ikke tenk eller bekymre deg over at andre har det også

Kos deg med det morsomme og romantiske som kommer, å lykke til med det potensielt kleine, vonde (Håper det blir lite av det kleine og vonde) 💜😅😄

Endret av Rosakatt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame i slutten av 30-årene, og tror jeg aldri før har savnet en kjæreste så mye som nå. Håper jeg får et forhold til, uansett hvor kort eller langt det blir. 

Anonymkode: 5145b...9dc

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker at det er bra du har innsett dette nå, og kan begynne å finne ut av hva som faktisk er viktig for deg i et forhold, og lete etter en mann som kan gi deg dette. Det er ikke for sent, men mange er selvfølgelig i forhold i den alderen du er nå, fram til 40-årene da det gjerne blir flere samlivsbrudd. Hvis du kan godta at han har barn fra før da.

Anonymkode: db647...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...