AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Har jeg rett til å vite hvor mye boligkjøper har i inntekt? Huset mitt går for mindre enn de andre i området, og jeg vil at noen med dårlig råd skal overta. Jeg frykter at noen vil kjøpe huset bare for å leie det ut. Anonymkode: c459b...81a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Om du selger privat kan du selge til hvem til, til hvilken pris du vil. Anonymkode: 63356...2f3 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jeg rett til å vite hvor mye boligkjøper har i inntekt? Huset mitt går for mindre enn de andre i området, og jeg vil at noen med dårlig råd skal overta. Jeg frykter at noen vil kjøpe huset bare for å leie det ut. Anonymkode: c459b...81a Hva tror du selv egentlig? Er de så rike at de står på skattelistene på postnummer, så kan du kanskje finne ut av det. Eller så søker du selv og da kan de se at du har søkt, men det spiller vel ingen rolle.... Men du bestemmer selvsagt selv hvem som skal kjøpe huset. Bør vel ikke være så vanskelig å finne ut av om de er rike eller fattige. Anonymkode: 18953...6eb 2
Tomas77 Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Hvis huset ditt går for mindre enn omliggende hus er det nok mer sannsynlig at det flippes altså pusses opp og legges ut på ny med pris tilsvarende omgivelsene. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Man velger selvfølgelig selv hvem man ønsker å selge til. Du kan fint fks velge vedkommende med det nest beste budet, osv. Anonymkode: 65370...04d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har jeg rett til å vite hvor mye boligkjøper har i inntekt? Huset mitt går for mindre enn de andre i området, og jeg vil at noen med dårlig råd skal overta. Jeg frykter at noen vil kjøpe huset bare for å leie det ut. Anonymkode: c459b...81a Du kan selge til hvem du vil. Du har da ikke rett på å vite noe om inntekten til kjøper🙄 Du kjenner vel lukten av kristenmanns blod tenker jeg Anonymkode: fcda0...59e 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har jeg rett til å vite hvor mye boligkjøper har i inntekt? Huset mitt går for mindre enn de andre i området, og jeg vil at noen med dårlig råd skal overta. Jeg frykter at noen vil kjøpe huset bare for å leie det ut. Anonymkode: c459b...81a Ok. Så la oss si noen med lav inntekt kjøper det, pusser det opp og leier det ut? Eller bare kjøper det, deler det opp i 17 små rom og leier det ut til pendlere? Føler du det er bedre enn om vedkommende har høy inntekt? Høy eller lav inntekt er ikke differansen mellom boligspekulanter og ikke-boligspekulanter. Tvert imot har nok de fleste spekulanter lav inntekt. Hvem vet ikke om en håndfull rikinger i nabolaget med null i inntekt? Arbeiderklassen tjener penger. Overklassen investerer dem. Anonymkode: 9622b...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 Du får søke de opp i skattelisten de som legger inn bud. Anonymkode: c4984...e03
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Du kan skrive i salgsannonsen at utleie virksomhet ønskes ikke. Anonymkode: 0cedd...e42
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan skrive i salgsannonsen at utleie virksomhet ønskes ikke. Anonymkode: 0cedd...e42 Selger kan ikke bestemme dette, så det er null verdt å skrive det. Anonymkode: adca1...0da 2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå