Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske sjeldent? Dere andre med unger som snart forlater redet/har fløyet. Hvor ofte gjør dere det? 

Anonymkode: acd25...aa7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er rett over 50.

Vi prøver å ha sex ca annenhver dag, noen ganger kan det bli  tre dager i mellom.

Anonymkode: b462b...4df

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke normalt nei. Vi pusher også 50 og har sex 2-3 ganger pr. uke. Vi får begge abstinenser om det ikke blir minst 2 ganger pr. uke.

Anonymkode: 3ba93...43d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

47 år begge to. Har sex 2-5 ganger i uken. Koser mye med hverandre utenom. Tror det har mye å si når det gjelder å holde lysten oppe

Anonymkode: e7c15...152

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

iste helg hadde vi mye sex...men da hadde vi ikke hatt siden jul. Nå har det vært en del reising også da i forbindelse med jobb, og sykdom..

Det bekymret meg litt ettersom ukene gikk etter jul fordi ungene har dratt/og er på vei ut...så da er det liksom vi to og ingen unger å lene forholdet på. 

Det som stresser meg er tanken på sex reflekterer litt hva vi synes om hverandre, hvor mye vi tenner...hvor mye vi bryr oss? Det er en skummel indikasjon på så mye i følge mange. Media feks, et pokkers mas om sex og "når er forholdet over" som jeg tror påvirker folk til å føle at det er noe galt med dem. 

Så kom helga, og noe skjedde og det var bare en så flott helg med masse gode følelser og sex, og det var faktisk veldig bra på så mange nivå. Så lenge vi kan ha slike helger inn i mellom som bare er fylt med lidenskap, så føler jeg at det er veldig greit. 

Anonymkode: 55036...6e5

• Liker 7
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske mye mer vanlig enn man kanskje tror. To til fire ganger i året her. 

Anonymkode: 26930...920

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Problemet for oss er at det er svært, svært sjelden det er lidenskap og lyst. Vi har sexlyst begge to, men får helst utløp gjennom onani hver for oss. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er vel ganske sjeldent? Dere andre med unger som snart forlater redet/har fløyet. Hvor ofte gjør dere det? 

Vanlig er ikke relatert hva jeg opplever. Er vel 1/3 som nesten ikke har sex. Så er i hvert fall ikke uvanlig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

43 og 50 år her. Alt fra 1 - 4 ganger i uka. Varier  veldig. 

Anonymkode: 6e68b...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

55 og 60 her. Har ikke sex, men har det allikevel veldig bra sammen. Ingen savner sex av ulike grunner, tro det eller ei. 

Anonymkode: b45dc...0e5

• Liker 12
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tror det er ganske mye mer vanlig enn man kanskje tror. To til fire ganger i året her. 

Anonymkode: 26930...920

Men selvom noe er "vanlig", er det av den grunn greit? Eller optimalt? Jeg sier som en annen her skrev, at sexlivet sier jo noe om hvor mye man begjærer hverandre, finner hverandre attraktive, har lyst til å være nære hverandre.... 

Hadde det vært så sjeldent her, så ville jeg tenkt det var noe alvorlig galt mellom oss og lurt på om det var liv laga. Sex er limet i vårt forhold hvertfall.... 😉

Anonymkode: 08078...37a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Problemet for oss er at det er svært, svært sjelden det er lidenskap og lyst. Vi har sexlyst begge to, men får helst utløp gjennom onani hver for oss. 

Så uendelig trist at man ikke ønsker "få utløp" sammen med den man elsker..... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva med å teste ut onani sammen? Kanskje det gir en piff til andre ting. Hvis det er ønskelig fra begge sider så er dette noe dere kan "jobbe med" sammen ❤️ 

Anonymkode: 95ec5...d23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er nok ikke helt uvanlig at par rundt 50, som har vært sammen i 20+ år, har lite eller ingen sex. Det behøver ikke å være noe problem hvis ingen av dem savner å ha det oftere.

Anonymkode: f9444...ecb

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så uendelig trist at man ikke ønsker "få utløp" sammen med den man elsker..... 

Ja, vet. Jeg begynner å bli i tvil om vi er rette for hverandre lenger. Vi lever som venner, ikke kjærester. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 41 og 47 år, har vært sammen i 16 år og har 3 barn fra 6-11 år. Vi har sex et par ganger i måneden. Han skulle nok gjerne ha doblet frekvensen, mens jeg gjerne skulle halvert den. Jeg har alltid mistet sexlysten et par år inn i forhold. Det er forferdelig leit. Men vi er lykkelige, og frekvensen kommer til å øke når barna flytter ut. Slik det er nå, så sovner jeg stort sett før eldstebarnet, noe som vanskeliggjør sex. 

Anonymkode: 20910...a6f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi er 41 og 47 år, har vært sammen i 16 år og har 3 barn fra 6-11 år. Vi har sex et par ganger i måneden. Han skulle nok gjerne ha doblet frekvensen, mens jeg gjerne skulle halvert den. Jeg har alltid mistet sexlysten et par år inn i forhold. Det er forferdelig leit. Men vi er lykkelige, og frekvensen kommer til å øke når barna flytter ut. Slik det er nå, så sovner jeg stort sett før eldstebarnet, noe som vanskeliggjør sex. 

Anonymkode: 20910...a6f

Så du setter i bunn og grunn livet litt på vent da? Når barna flytter ut vil frekvensen øke... Jo kanskje men hvorfor vente på det? Hva med sex på morgenen? Ettermiddagen når barna er på aktiviteter? 

Selvsagt kan man være lykkelige uten sex, iallefall er som regel en i parforholdet det, mens den andre er ulykkelig men sier det kanskje ikke? I deres tilfelle er jo lenge til 6 åringen flytter ut... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Par på over 50 her.....begge har lederstillinger og jobber mye,men vi har faktisk sex minst 3 ganger i uken om vi begge er hjemme. Det passer jo veldig bra når en ikke trenger å ta hensyn til andre i huset.

Anonymkode: 05d42...d62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så vanlig å være i 40-årene og nesten ikke ha sex, nei. 

Anonymkode: 3f270...226

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...