Gå til innhold

Er det riktig at vanlige damer kan få sex med attraktive menn, men ikke forhold med attraktive menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har før lest at dette er KG sin fasit, opplest og vedtatt.
Og hvem skal vanlige damer få forhold med? Må vi bare ta det vi får, se i helt samme liga som oss selv?

Hvordan vet man hva som er helt samme liga? 

Anonymkode: f599e...062

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se rundt deg i stedet for å høre på slike påstander. Par er ofte litt jevne i utseende, men det er også mange par der den ene eller den andre part er finere enn den andre, begge veier.

Menn flest kan like noen under sin "liga". Åpenbare rundbrennere kan være greit å se bort fra til seriøse forhold, også for jenter i de høyeste ligaene.

Anonymkode: 711dd...0b1

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vill gjetting. Vanlige menn?

Anonymkode: 2e6f5...516

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Men det er også lettere tilgang på sex med menn som ikke er attraktive.

Anonymkode: ac45d...f74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke sant. Det er noe de kvinnefiendtlige mennene her har lært fra de kvinnefiendtlige reddit gruppene, fordi de 1) oppriktig tror at damer kan få ligge med hvem som helst når som helst, og derfor syns de (guttene) så synd på seg selv fordi realiteten for de (og ingen) ikke er sånn. Og 2) for at de skal få rakke ned på kvinner som har sex med attraktive menn, lager en teori om at det er fordi hun er stygg og uverdig for for noe mer, slik de selv, guttene, føler seg når de ikke får forhold, og fordi de er sjalu for at kvinner har sex og prøver å bryte ned kvinner fordi de føler seg dritt selv. 

Nei, kvinner kan ikke få sex med hvem som helst. Og hadde vi kunnet så er det ikke et kompliment når flertallet av disse kun ser kvinnen som et hull å pule og kaste. Jo, vanlige damer kan få forhold med attraktive menn, og vanlige menn kan få forhold med attraktive kvinner. Det er bare i deres incel verden at det kun er Barbie's og Ken's som får hverandre og resten er "stygge" som må "ta til takke" med noen 

Anonymkode: bf0a9...e06

• Liker 24
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvem skal vanlige damer få forhold med? Må vi bare ta det vi får, se i helt samme liga som oss selv?

Ja stemmer

Anonymkode: 2c990...6c0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det riktig at vanlige damer kan få sex med attraktive menn, men ikke forhold med attraktive menn?

Det riktige er kanskje helst at vanlige kvinner relativt lett kan finne betraktelig mer attraktive menn som vil ha sex med dem, men at det er veldig, veldig mye vanskeligere å finne betraktelig mer attraktive menn som vil ha forhold med dem. Det betyr selvfølgelig ikke at det er umulig. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er veldig enkelt. Er det kun det du har mellom beina som er interessant for en mann så er det det han går etter.

Har du mer å tilby så vil de ha mer enn det du har mellom beina. 

Så hvis du føler at du blir brukt for det du har mellom beina, så oppfattes det kun at det er det du har å by på.. 

Ris til egen bak for de som klager over at alle menn bare er ute etter det de har mellom beina. 

Anonymkode: 13b17...96a

AnonymBruker
Skrevet

image.gif.e6aece29dcad1e15cbc702e5c587b507.gif

Anonymkode: fd6b9...a9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet å høre på KG når det gjelder tema. Har opplevd at menn jeg syns var alt for kjekke for meg har ønsket forhold, og i motsatt fall har jeg truffet to jeg ikke syns var kjekke i det hele tatt men syns det var gøy å henge med som kun ønsket sex. Så hvis 9’ere ønsker forhold med meg men 4’ere ikke, hva sier det om min liga? Det sier at det mennene på KG sier ikke henger på greip og man burde satse på de mennene som det føles godt og riktig med, intet annet 

Anonymkode: 9d652...5db

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For kvinner er det veldig enkelt å finne sexpartnere som er mer attraktive enn dem selv er.

Et forhold med noen man er i en åpenbar utseendemessig mismatch med er dog mye vanskeligere. Det gjelder både menn og kvinner. 

Anonymkode: 6f974...6e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sykt patetiske vi er blitt som mennesker. Alt dette pisset med skalaer, ligaer, må bare "kollapse" før eller senere. 

Anonymkode: 42e46...fed

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sykt patetiske vi er blitt som mennesker. Alt dette pisset med skalaer, ligaer, må bare "kollapse" før eller senere. 

Hele partnermarkedet er allerede kollapset. Aldri har det vært flere single, flere skilsmisser og flere barnløse. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hele partnermarkedet er allerede kollapset. Aldri har det vært flere single, flere skilsmisser og flere barnløse. 

Skilsmissetallene har vært stabile de siste 40 år. 

Anonymkode: a50bd...ac9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

OK, men antall ekteskap synker for hvert år som går. Så da blir det i prosent flere skilsmisser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for  meg selv, og jeg er ihvertfall samboer med en mann som er ‘way beyond my league. Jeg er en normal ‘girl next door’. Har noen fine trekk, men enda flere mindre pene. Han er supermodell pen. Og like vakker på innsiden. Jeg sliter med mitt og kan være vanskelig å leve med, men han kjemper for å beholde meg. Så regel eller ei, det finnes ingen uten unntak😅

Anonymkode: ca363...d35

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slike ting går i sykluser, noen ting blir ''in'' en del år, så ser man at det ikke var så bra tenkt, og så flytter fokuset seg.

Når mange nok gjør seg samme erfaringer som jeg har gjort, så skjønner man at overfladisk visvas er bare tull. Jeg har dessverre fått oppleve det på den harde måten. Var passert 30, og synes det var jækla stas at ei såkalt 10er dame ville ha meg. Hun har og hadde en sykt deilig kropp, og overfladisk som jeg var tenkte jeg ikke lengre. 10 år senere sitter jeg her med ei trofe-kone som jeg har ingen ting til felles med, ingen ting jeg trives å gjøre noe sammen med utenfor i senga, ikke har jeg noen interessante samtale med og som jeg mistrives i nærheten av.

Har unger i lag, hvis ikke hadde jeg byttet henne på dagen mot ei interessant dame med gode verdier og felles interesser. 

Anonymkode: 5220f...2d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Folk gifter seg ikke lenger sammenlignet med 40 år siden, så man kan vri tallene til å vise det man ønsker.

Til TS:

Selvfølgelig er det et snev sannhet i at damer går for de "beste" 20% mennene. Når det faller igjennom mtp forhold så justere man sikte og etablerer seg med "godt nok" i slutten av 20 årene begynnelsen av 30 årene.

At mannen som ikke hadde sjans i 20 åren plutselig blir mer aktuell i 30 årene hvis han er stabil, ser OK ut , har jobb og alle tennene. Og førstevalget har blitt far med ei finere dame. Dette har alle som har levd en stund observert.

Statistikken er jo rimelig klar. 20% av gutta har 80% av sexen. Men etter hvert som de 20% gutta blir tatt av markedet har de mer ordinære gutta en reel mulighet. De må bare være tålmodige og vente på at damen får "levd litt" i 20 årene først.

Anonymkode: b65b3...e05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er en myte. Jeg har blitt fortalt det hele livet, og endte opp med mindre attraktive drittsekker. Nå er jeg gift med en mann som er "over min liga", og vi har det veldig fint. 

Anonymkode: 693b5...539

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For kvinner er det veldig enkelt å finne sexpartnere som er mer attraktive enn dem selv er.

Et forhold med noen man er i en åpenbar utseendemessig mismatch med er dog mye vanskeligere. Det gjelder både menn og kvinner. 

Og likevel forventer svært mange menn å finne ei som er mye yngre, slankere og penere enn seg selv.

Anonymkode: 693b5...539

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...