Anonym-bruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Som overskriften sier. Har slitt med IBS i mange år. Kan plutselig få mageknip, løs avføring. Urolig mage. En sånn knip følelse at jeg må bøye meg, og fort finne et toalett. Jeg og kjæresten skal reise med coclor magic i sommer, og jeg er nå veldig bekymret. Særlig for vi da skal spise på restaurant, og jeg blir veldig stressa hvis det ikke er toalett tilgjengelig i nærheten. Noen som har reist med den eller fantasy, er det toaletter rundt omkring på båten? Eller er det kun på lugaren? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Det er toaletter rundt om kring. Jeg bruker imodium ved spesielle anledninger. Prøvd om det funker for deg? Jeg kan ikke ta ofte eller over tid, for da får jeg ekstrem kvalme. Anonymkode: 31614...3e7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Det er selvfølgelig toaletter rundt på båten. I tilknytning til barene og restaurantene og sikkert litt ellers. Tror du folk på puben går på lugaren etter hver øl? Anonymkode: 345cd...d1f 5
Anonym-bruker Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er toaletter rundt om kring. Jeg bruker imodium ved spesielle anledninger. Prøvd om det funker for deg? Jeg kan ikke ta ofte eller over tid, for da får jeg ekstrem kvalme. Anonymkode: 31614...3e7 Jeg bruket loperamid når jeg skal noe. For meg har jeg nesten utviklet angst for å ikke ha toalett tilgjengelig. Må vite hvor det er, og at det er i nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Anonym-bruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruket loperamid når jeg skal noe. For meg har jeg nesten utviklet angst for å ikke ha toalett tilgjengelig. Må vite hvor det er, og at det er i nærheten. det kan jo ts lett sjekke, da. jeg har mageplager i perioder, på det verste 10-15 tømminger om dagen, så jeg sjekker. Anonymkode: 345cd...d1f
Anonym-bruker Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det kan jo ts lett sjekke, da. jeg har mageplager i perioder, på det verste 10-15 tømminger om dagen, så jeg sjekker. Anonymkode: 345cd...d1f Hvordan sjekker man det? Googler?
isw Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Anonym-bruker skrev (7 minutter siden): Som overskriften sier. Har slitt med IBS i mange år. Kan plutselig få mageknip, løs avføring. Urolig mage. En sånn knip følelse at jeg må bøye meg, og fort finne et toalett. Jeg og kjæresten skal reise med coclor magic i sommer, og jeg er nå veldig bekymret. Særlig for vi da skal spise på restaurant, og jeg blir veldig stressa hvis det ikke er toalett tilgjengelig i nærheten. Noen som har reist med den eller fantasy, er det toaletter rundt omkring på båten? Eller er det kun på lugaren? Hvor skal dere spise? Det er en buffetrestaurant med toalett rett ved, og så er det toalett ved gourmetrestauranten og Oceanic A la carte. De to sistnevnte ligger rett ved hverandre.
isw Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan sjekker man det? Googler? https://www.cruisemapper.com/deckplans/Color-Magic-ferry-1883 1
Anonym-bruker Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2023 isw skrev (13 minutter siden): Hvor skal dere spise? Det er en buffetrestaurant med toalett rett ved, og så er det toalett ved gourmetrestauranten og Oceanic A la carte. De to sistnevnte ligger rett ved hverandre. Vi skal spise på buffetrestauranten. Åja. Må man ut av restauranten for å komme til toalettet, eller er toalettet tilgjengelig mens man sitter å spiser?
Sententia Skrevet 14. mars 2023 #10 Skrevet 14. mars 2023 Toalettet er ganske rett på utsiden av buffetrestauranten, hvertfall. Jeg rakk dit for å kaste opp av sjøsyke da jeg var på tur med sønnen min 🙈
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Jeg sliter med litt av det samme, toalettangst. Jeg synes det er bra med toaletter spredt ombord. Det er verre med den lange vandringen (gåing) på vei til/fra båten. Da min løse mage blir verre med mye gåing, noe som trigger nervøsiteten. Anonymkode: 1bafd...862
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Tenker det uansett er bedre enn å slite med diare på ekspressbussen🤪hehe kjenner problemet til ts, og personlig synes jeg det er blitt et mareritt å reise🥹 Anonymkode: d5926...ebd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 Det er toalett rett på utsiden av buffetrestauranten. Bare spør når dere kommer og skal sette dere til bords, så får du bekreftet at du fint kan gå ut og inn. Anonymkode: d02fd...8cd
Anonym-bruker Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 12.08): Jeg sliter med litt av det samme, toalettangst. Jeg synes det er bra med toaletter spredt ombord. Det er verre med den lange vandringen (gåing) på vei til/fra båten. Da min løse mage blir verre med mye gåing, noe som trigger nervøsiteten. Anonymkode: 1bafd...862 Er det ikke toalett i ventehallen før man går ombord i båten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå