AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Jeg er 21 og hun 30 ikke bare er hun en av de mest vakkreste kvinnene jeg noen gang har sett. Hun er utrolig enkel å snakke med, og har en sinnsyk crush på henne. Var på firma fest kan men vel kalle det med åpen bar og i den mest sinnsyke kjolen jeg har sett ba hun meg om å danse, jeg prøvde å skape unskyldning til å si nei før hun dro meg med likevel. Gjorde alt jeg kunne for å la være å få ereksjon, men etter noen sanger hvor hun gnidde seg på meg funket dårlig prøvde jeg å dra meg unna når det ble en stille sang slik at hun ikke skulle kjenne det. Isteden kysset hun meg kjapt på kinnet og beklagde til meg at hun satt meg i den situasjonen. Så slik at det ikke skulle bli oppenbart hvorfor jeg dro meg unna i rar stilling, tok hun inn distansen jeg hadde prøvd å skape fra beinet hennes, danset ferdig sangen og så leide hun meg tilbake til bordet jeg satt alene på slik at hun kunne skjule det. Før hun sa at jeg hadde ingenting å skamme seg for, hun hadde kanskje dratt ting litt for langt. Jeg uten å tenke meg helt om begynte å protestere, sa at det var min feil, at jeg burde hatt bedre kontroll, jeg hadde bare aldri sett eller danset med en så vakker kvinne i hele mitt liv. Når hun spurte om jeg mente det, tenkte jeg det var ikke noen vits å holde tilbake nå, så jeg sa ja og at de 5 månedene med henne har vært noen av de beste i mitt liv. Ikke bare har jeg lært mye, jeg kan snakke med henne på måter og om ting jeg kan snakke med få andre om. Hun kysset meg før hun tok meg i hånden og vi endte opp på hotell rommet hennes hvor vi hadde sex to ganger. Vi hadde sex når vi voknet, spiste frokost i sengen før vi så bare koste oss veldig lenge og hadde sex en gang til og var desverre nødt til å dra ikke lenge etterpå. Hadde gjerne tilbrakt hele dagen i sengen om jeg kunne. Men jeg måtte gjøre meg klar da jeg skulle fly hjem den ettermiddagen mens hun skulle være der en stund til. Vi hadde sex på lørdag og søndag, og kontakten vi har hatt siden er minimal da hun legitimt er veldig opptatt så jeg pørver å ikke tolke det som en vei eller den andre. Det lille når vi snakket har det vært helt som normalt, det bare får meg til å tenkte hvis hun ville at det skulle være noe mer. Hadde hun kommet til å i det minste ville prøve å treffes når hun er tilbake? Forventer hun at jeg skal spørre henne før/etter hun kommer hjem snart, eller var dette en engangsgreie hvor eneste grunnen til at vi hadde sex og koste oss på søndag var fordi vi hadde allerede gjort det? Anonymkode: 8d89b...5e5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Jeg tenker at det uansett er fint av deg å ringe henne eller sende henne en melding hvor du takker for sist, forteller at du hadde det veldig hyggelig med henne og at du setter pris på henne og det å snakke med henne, og at du er sjarmert av henne, og gjerne møter henne igjen om hun ønsker å møtes igjen. Om hun avslår noe mer tenker jeg at du har vist at du er voksen nok til å vise henne at du ikke bare ser på henne som en sexopplevelse, og det er fint å gjøre, og det er nok noe hun uansett setter pris på. Om hun avslår er du likevel en opplevelse rikere enn du var før denne kvelden og natten, du har opplevd både god sex og ikke minst hvor godt det kan være å være nær en partner når dere kommuniserer så godt som dere synes å gjøre. Det er en viktig ting å få erfaring med tidlig, for da kan du være mer kresen på hvem du blir sammen med senere. Så uansett har du blitt rikere enn du var før dette. Men hvem vet, kanskje liker hun deg også, men er redd for at du som er såpass mange år yngre enn henne ikke er interessert i henne mtp. noe mer. Ni år er mye akkurat nå, men om ti år er de årene plutselig ikke så mye likevel, og jo eldre man blir, jo mindre vil de ha å si. Selv om hun er eldst kan hun også føle på en usikkerhet. Kontakt henne, du - lykke til! Du høres ut som en fin og ærlig fyr! Anonymkode: 67962...c79 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at det uansett er fint av deg å ringe henne eller sende henne en melding hvor du takker for sist, forteller at du hadde det veldig hyggelig med henne og at du setter pris på henne og det å snakke med henne, og at du er sjarmert av henne, og gjerne møter henne igjen om hun ønsker å møtes igjen. Om hun avslår noe mer tenker jeg at du har vist at du er voksen nok til å vise henne at du ikke bare ser på henne som en sexopplevelse, og det er fint å gjøre, og det er nok noe hun uansett setter pris på. Om hun avslår er du likevel en opplevelse rikere enn du var før denne kvelden og natten, du har opplevd både god sex og ikke minst hvor godt det kan være å være nær en partner når dere kommuniserer så godt som dere synes å gjøre. Det er en viktig ting å få erfaring med tidlig, for da kan du være mer kresen på hvem du blir sammen med senere. Så uansett har du blitt rikere enn du var før dette. Men hvem vet, kanskje liker hun deg også, men er redd for at du som er såpass mange år yngre enn henne ikke er interessert i henne mtp. noe mer. Ni år er mye akkurat nå, men om ti år er de årene plutselig ikke så mye likevel, og jo eldre man blir, jo mindre vil de ha å si. Selv om hun er eldst kan hun også føle på en usikkerhet. Kontakt henne, du - lykke til! Du høres ut som en fin og ærlig fyr! Anonymkode: 67962...c79 Utrolig nok tror jeg hjertet mitt dunker mer og hardere nå enn den kvelden, har lest over meldingen jeg har skrevet til henne sikkert 20 ganger om ikke mer for å prøve å ordlegge meg helt korrekt slik at hun skjønner at jeg gjerne vil utforske og se om det kan bli noe til tross for eventuelle utfordringer fordi jeg har hatt følelser i ganske lang tid nå. Samtidig som jeg kommer til å akseptere om hun ikke vil noe mer eller ikke vil snakke om det en gang. Men sliter med å trykke på send det som skremmer meg mest er tanken på om hun kanskje føler at vi ikke kan snakke mer slik vi gjorde før. Hun gav meg en livslinje når jeg virkelig trengte det, jeg hadde vært ganske ensom i en stund før hun kom in i livet mitt pga diverse ting naturlige, og noe uventede. Jeg kommer alltid til å huske den natten som noe spesielt samtidig som jeg skjønner at det er mulig hun kanskje angrer på det, så om det bare er et minne hun vil være foruten. Behøver jeg ikke åpne det opp for henne ved å si hvor mye det betydde for meg som sikkert bare vil gi henne skyldfølelse. Normalt sett er jeg ikke så tullette som jeg fremstår her, mye følelser akkurat nå og kunne ikke si det tel noen andre da personen jeg brukte å snakke med disse tingene om ikke er her lenger. Største håp som jeg tror er realistisk er at hun bare ber oss gå tilbake som før. Resten vil hun nok se på som umulig. Anonymkode: 8d89b...5e5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Spørre henne ut? Vil du kryssforhøre dama? Anonymkode: 23b21...6df 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig nok tror jeg hjertet mitt dunker mer og hardere nå enn den kvelden, har lest over meldingen jeg har skrevet til henne sikkert 20 ganger om ikke mer for å prøve å ordlegge meg helt korrekt slik at hun skjønner at jeg gjerne vil utforske og se om det kan bli noe til tross for eventuelle utfordringer fordi jeg har hatt følelser i ganske lang tid nå. Samtidig som jeg kommer til å akseptere om hun ikke vil noe mer eller ikke vil snakke om det en gang. Men sliter med å trykke på send det som skremmer meg mest er tanken på om hun kanskje føler at vi ikke kan snakke mer slik vi gjorde før. Hun gav meg en livslinje når jeg virkelig trengte det, jeg hadde vært ganske ensom i en stund før hun kom in i livet mitt pga diverse ting naturlige, og noe uventede. Jeg kommer alltid til å huske den natten som noe spesielt samtidig som jeg skjønner at det er mulig hun kanskje angrer på det, så om det bare er et minne hun vil være foruten. Behøver jeg ikke åpne det opp for henne ved å si hvor mye det betydde for meg som sikkert bare vil gi henne skyldfølelse. Normalt sett er jeg ikke så tullette som jeg fremstår her, mye følelser akkurat nå og kunne ikke si det tel noen andre da personen jeg brukte å snakke med disse tingene om ikke er her lenger. Største håp som jeg tror er realistisk er at hun bare ber oss gå tilbake som før. Resten vil hun nok se på som umulig. Anonymkode: 8d89b...5e5 Send henne meldingen, eller ring henne. Uansett er du et rikere menneske nå enn du var før den opplevelsen med henne. Om hun ikke skulle ønske noe forhold med deg, så endrer ikke det på hvor viktig den natten var for deg. Din opplevele endrer seg ikke selv om hun kanskje ikke vil noe mer. Så gjør det, det er bedre å få det gjort enn å kaste bort masse energi på å lure og gruble og tenke. Du har alt å vinne, ikke noe å tape Anonymkode: 67962...c79
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 Du er meg en fin en! Her om dagen var du kvinne, som lurte på om du skulle gå videre med en jomfru mann. Anonymkode: a44ba...3ef 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er meg en fin en! Her om dagen var du kvinne, som lurte på om du skulle gå videre med en jomfru mann. Anonymkode: a44ba...3ef ??🤔 Anonymkode: c6734...b40
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ??🤔 Anonymkode: c6734...b40 Du trenger ikke ha mastergrad i gjenkjenning av stil og skrivefeil, for å huske denne dikteren. Anonymkode: a44ba...3ef
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du trenger ikke ha mastergrad i gjenkjenning av stil og skrivefeil, for å huske denne dikteren. Anonymkode: a44ba...3ef Du tar feil. Det er ikke samme skrivestil og skrivefeiler. Og noen kan bare ikke fatte seg i korthet. Sånn er det bare. Anonymkode: b2f85...0e5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du tar feil. Det er ikke samme skrivestil og skrivefeiler. Og noen kan bare ikke fatte seg i korthet. Sånn er det bare. Anonymkode: b2f85...0e5 Ok, da så. Anonymkode: a44ba...3ef
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du trenger ikke ha mastergrad i gjenkjenning av stil og skrivefeil, for å huske denne dikteren. Anonymkode: a44ba...3ef Jeg skal huske å bruke et grammatikk program eller kanskje ChatGPT om jeg lurer på noe en annen gang. Slik at lærere slik som deg kan se igjennom og ikke må gå igjennom med rød pennen for skrivefeil. Til de som faktisk var seriøse, hun sa hun satte utrolig pris på at jeg tok kontakt, at jeg våget å vise mer interesse. Hun hadde følt seg litt usikker på om hun hadde gjort noe galt og utnyttet situasjonen fordi hun er eldre, så nå behøvde hun ikke å ha skyldfølesle for at hun hadde kost seg veldig. Men sa også at hun følte det var best at vi snakket om dette når hun kunne komme hjem til meg og ikke over telefonen. Jeg antar at det betyr at hun har lyst til å avvise meg på en så fin måte hun kan tenke seg. Kan ikke nekte at jeg er skuffet, og når jeg har følt meg litt for trist, har jeg gått igjennom spillelisten min og gjennopplevd hele opplevelsen i hode mitt. Samtidig som jeg vet at dette er noe jeg vil komme over, og kommer alltid til å sette pris på hvert et minutt jeg fikk lov til å leve i denne boble realiteten. Det jeg frykter nå er at hun ikke vil ha meg ut av livet sitt fordi hun mener at jeg ikke kan være profesjonell eller gå tilbake til å være venner slik vi var før. Anonymkode: 8d89b...5e5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal huske å bruke et grammatikk program eller kanskje ChatGPT om jeg lurer på noe en annen gang. Slik at lærere slik som deg kan se igjennom og ikke må gå igjennom med rød pennen for skrivefeil. Til de som faktisk var seriøse, hun sa hun satte utrolig pris på at jeg tok kontakt, at jeg våget å vise mer interesse. Hun hadde følt seg litt usikker på om hun hadde gjort noe galt og utnyttet situasjonen fordi hun er eldre, så nå behøvde hun ikke å ha skyldfølesle for at hun hadde kost seg veldig. Men sa også at hun følte det var best at vi snakket om dette når hun kunne komme hjem til meg og ikke over telefonen. Jeg antar at det betyr at hun har lyst til å avvise meg på en så fin måte hun kan tenke seg. Kan ikke nekte at jeg er skuffet, og når jeg har følt meg litt for trist, har jeg gått igjennom spillelisten min og gjennopplevd hele opplevelsen i hode mitt. Samtidig som jeg vet at dette er noe jeg vil komme over, og kommer alltid til å sette pris på hvert et minutt jeg fikk lov til å leve i denne boble realiteten. Beklager Anonymkode: a44ba...3ef nå ble det rett: Det jeg frykter nå er at hun vil ha meg ut av livet sitt fordi hun mener at jeg ikke kan være profesjonell eller gå tilbake til å være venner slik vi var før. Anonymkode: 8d89b...5e5 Anonymkode: 8d89b...5e5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal huske å bruke et grammatikk program eller kanskje ChatGPT om jeg lurer på noe en annen gang. Slik at lærere slik som deg kan se igjennom og ikke må gå igjennom med rød pennen for skrivefeil. Til de som faktisk var seriøse, hun sa hun satte utrolig pris på at jeg tok kontakt, at jeg våget å vise mer interesse. Hun hadde følt seg litt usikker på om hun hadde gjort noe galt og utnyttet situasjonen fordi hun er eldre, så nå behøvde hun ikke å ha skyldfølesle for at hun hadde kost seg veldig. Men sa også at hun følte det var best at vi snakket om dette når hun kunne komme hjem til meg og ikke over telefonen. Jeg antar at det betyr at hun har lyst til å avvise meg på en så fin måte hun kan tenke seg. Kan ikke nekte at jeg er skuffet, og når jeg har følt meg litt for trist, har jeg gått igjennom spillelisten min og gjennopplevd hele opplevelsen i hode mitt. Samtidig som jeg vet at dette er noe jeg vil komme over, og kommer alltid til å sette pris på hvert et minutt jeg fikk lov til å leve i denne boble realiteten. Det jeg frykter nå er at hun ikke vil ha meg ut av livet sitt fordi hun mener at jeg ikke kan være profesjonell eller gå tilbake til å være venner slik vi var før. Anonymkode: 8d89b...5e5 Ha litt is i magen. Det at hun foreslår å komme hjem til deg og snakke sammen uforstyrret, det viser uansett at hun ikke er en som bare gir blaffen. Det er selvfølgelig vanskelig for deg å føle at du ikke vet noenting. Men som den eldste her har hun en del flere ting hun må ta stilling til. Alder er en ting. Jobb er en annen. Uansett hvordan man snur og vender på det så er det ikke nødvendigvis akseptert hos alle med den aldersforskjellen "feil vei" så lenge du er 21 år. Slik sett har hun muligens mer å tape på dette enn det du har. Men jeg synes det er positivt at hun vil snakke med deg på en ordentlig måte. Det viser at hun respekterer deg og tar deg på alvor. Hun viste også glede over at du tok kontakt med henne. Prøv å ta det som det kommer (lettere sagt enn gjort, I know). Nå vet du i hvert fall at dere skal møtes igjen. Lykke til videre Anonymkode: 67962...c79
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik at lærere slik som deg kan se igjennom og ikke må gå igjennom med rød pennen for skrivefeil. Jeg setter pris på om du beholder skrivefeilene dine, så slipper jeg å lure på hvem forfatteren er, neste gang du publiserer. Kanskje jeg er din største fan? 😉 Anonymkode: a44ba...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå