Gå til innhold

Er de fleste voksne mennesker over 30 preget av kronisk nummenhet grunnet mye fyll og dop?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At det å få barn er det eneste som kan løfte de ut av nummenheten? At det å føle glede over musikk, litteratur er vanskelig for folk?

Anonymkode: 33f3c...f4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva? 

Anonymkode: 40577...8d8

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva?

Anonymkode: 4046a...667

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Wtf

Anonymkode: 5d6ec...186

Skrevet

Hva i all verden?!? Nei! De fleste over 30 er ikke numne av dop og høyt alkoholforbruk. De fleste over 30 lever IKKE et liv med mye dop og alkohol. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hmmmnei. 

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Var ferdigdrukket og dopet i tenårene jeg😅godt oppi 30åra nå. 

AnonymBruker
Skrevet

En grunn til at kvinner på 20-75 velger menn i 50 årene er for det første, de er jævlig heite, nr 2 jævlig sexig og nr de yngre mennene er mer nummne

Anonymkode: a0014...693

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En grunn til at kvinner på 20-75 velger menn i 50 årene er for det første, de er jævlig heite, nr 2 jævlig sexig og nr de yngre mennene er mer nummne

Anonymkode: a0014...693

Ville ikke satset penger på verken ts sin teori eller denne  gitt.

Anonymkode: 43fd5...127

• Liker 3
Skrevet

Jeg er over 30 og har aldri dopet meg, kjenner heller ingen som har dopet seg. 

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

At det å få barn er det eneste som kan løfte de ut av nummenheten? At det å føle glede over musikk, litteratur er vanskelig for folk?

Hæ? Min erfaring tilsier at festing og rus gjør at jeg setter større pris på nettopp musikk og litteratur. Ingen nummenhet ute og går her.

Anonymkode: ddb8d...0ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 19.15):

Tja, jeg er nok litt skeptisk til den forklaringen i og med at alkoholforbruk om noe heller har sunket. Det er nok heller i så fall snakk om svært høyt sanseinntrykk i løpet av en dag i det moderne samfunnet, og sviktende konsentrasjonsevne. 

Vi takler jo ikke engang en kort busstur uten å måtte distraheres fra egne tanker gjennom mobilen, forelesninger skal spilles i dobbel hastighet, og vi foretrekker videoer som er kortere enn 30 sekunder. Så da krever det jo en del viljestyrke å fullføre en Dostojevskij-roman (hvor mange ganger har du ikke glatt hoppet over selv et KG-innlegg kun basert på lengden), eller bare sitte å lytte oppmerksomt til en Mahler-symfoni.

"Stolen Focus" tar opp dette, og er en veldig aktuel bok, anbefales!

Skrevet

Basert på Ts må jeg vel si ja?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40, drikker lite og har aldri dopet meg. Ble en nummen vandrene zombie etter jeg fikk barn

Anonymkode: bb562...78e

Skrevet

Drikker veldig lite. Er gjerne 2-3 ganger på et år de seneste årene. Synes ikke det er spennende lenger. Blir ikke "i god form" slik som i gamledager,og dag(ene) derpå er såpass at jeg får lysst til å dø.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste voksne mennesker blir vel nummene når de stifter familie og får barn.

Anonymkode: 4b850...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...