Gå til innhold

Vanskelig å flørte med/sjekke opp eldre kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett til kjernen i problemet: Jeg er voldsomt tiltrukket av en kvinne på jobben, hun er kanskje en 15 år eldre enn meg (jeg er midt i 30-årene). Vi har (til tross for å ha kontorer tvers over hverandre) ikke samme arbeidsgiver og egentlig ikke så mange fellespunkter jobbmessig, så jeg har ingen skrupler mot å forsøke meg sånn jobbetisk sett ("Don't dip you pen in company ink" and all that jazz ;) )

Men jeg merker at jeg overhodet ikke makter å flørte litt med henne for å finne ut hvor landet ligger :overrasket: Jeg har ikke noen problemer med å flørte med jevnaldrende (eller yngre :sjenert: ) jenter, og synes lett jeg kan ta signalene om flørten tas imot eller om den er ønsket. Men her er engstelig før jeg allerede har begynt :grine2: Vil hun finne flørten min upassende, siden jeg er vant til kvinner på min egen alder? Vil hun bli støtt? Vil det være patetisk? Etc etc.

Jeg har ikke tenkt å kaste meg over henne, jeg merker bare at jeg ikke engang vet hvordan jeg skal ta første skrittet :forvirret: Hun er hyggelig og vennlig, og vi har en god profesjonell tone. Men jeg skulle gjerne krydret med noen mer for å se hvordan det tas. Så, tilgjengelige voksne kvinner som gjerne vil bli sjekket opp av en yngre mann, hvordan vil dere bli flørtet med? :sjarmor: (Vil hun ikke er jeg jo uansett fucked, så dere som vil svare "Nei, jeg er ikke interessert i yngre menn", eller for den saks skyld "Kanskje hun er opptatt?", dere er ikke så relevante ...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en så voksen kvinne som du liker er det nok lurt å kjøre litt stil og klasse. Cluet er at du må flørte litt med henne, slik at hun skjønner det, da kan du se hvordan hun responderer. Du skriver at du ikke klarer å flørte med henne slik som du gjør med jenter på din egen alder, men den barriæren må du prøve å komme over hvis du ønsker å komme noen vei med damen....

Hva med å prøve å glemme alderen og behandle henne som du ville gjort med en annen kvinnelig flørt på din egen alder? Ta kontakt, smil og vær hyggelig. Send morsomme mail og vær oppmerksom. Har ikke så mange flere flørtetips, men vet at jeg ville begynt å legge merke til en fyr som ga meg litt ekstra oppmerksomhet, selv om han var mye yngre.. Vel, uansett, Good Luck:-)

Skrevet

Gi henne små komplimenter og få henne til å le! Virker på meg, ihvertfall, og jeg er 43!

Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet

Glemmer aldri den gangen en kollega av meg kom bort til meg og ga meg et uforglemmelig kyss. Jeg ble først overrasket, men så smeltet jeg av varmen. Vi hadde vel flørtet med hverandre i et par måneder, men så skjedde det kysset. Dette er 8 måneder siden. Jeg hadde samboer da, som jeg hadde vært sammen med siden vi var tenåring. Men i november flytta jeg fra han, og flytta inn hos denne kollega. Brukte et halvt år på å vurdere om å gå den ene veien eller den andre. Men nå har det ordnet seg. Nå har jeg det supert!!

Så kanskje du bør overraske hun med et kyss?? Med mindre du vet hun også har øyne for deg da?

eller skriv et eller annet søt beskjed på en lapp, dikt eller noe, eller skriv noe fint om hun og sånt, og legg det på kontorbordet/pulten hennes.

(Det gjorde kollegaen min nesten hver dag ;) ), og det hjalp! :tommel:

Ta en sånn småprat med hun hver dag, vær veldig hyggelig mot hun. Vis hun at du er glad for å se hun.

Kjøp roser kanskje?

jeg får legge til mere etterpå hvis jeg kommer på mer..kommer ikke på så veldig mye akkurat nå i farta.

Kollegaen/nåværende er forresten 5 år yngre.

Uansett, LYKKE TIL til deg da!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...