Gå til innhold

Hvor ofte skifte sokker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg står tett i tett med folk i kollektivtrafikken, lurer jeg på om folk ikke dusjer. Det er mange som stinker! Etter BH tråden og denne tråden, vet jeg hvorfor... (det verste er egentlig de som prøver å døyve drittlukt med parfyme. Fysj.)

Anonymkode: cca6d...584

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På jobb har jeg tette innesko og skifter hver dag, hjemmesokker går jeg med flere dager for de har jeg bare på noen timer fra jobb til sengetid. Og så bruker jeg helst to par ullsokker hjemme og de vasker jeg sjelden. Lufter dem i stedet . 

Anonymkode: 4b6be...36e

AnonymBruker
Skrevet

Skifter selvfølgelig sokker hver dag, også ullsokker. Bruker tynne ullsokker i stedet for vanlige sokker fra september til mai. De blir ikke slitte/ødelagt selv om de vaskes etter hver bruk. Har mange par, så er ikke de samme parene som brukes hele tiden. Raggsokker blir noe annet siden de brukes utenpå vanlige ullsokker, nesten som tøfler.

Bruke samme sokker i 2 uker er dritekkelt uansett om man svetter på beina eller ikke! :spy: :kasteropp: 🤮🤢

Anonymkode: 2a390...634

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skifter både sokker og truse hver dag. 

Anonymkode: 60216...fcf

• Nyttig 1
Skrevet

Annenhver dag, i forbindelse med dusj 😊

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 19.19):

Ja truse skifter jeg selvfølgelig hver dag og oftere hvis jeg har trent, men sokker bruker jeg kun på jobb i vinterhalvåret (for å slippe kommentarer)

Anonymkode: e007f...4e1

Samme her, bruker kun sokker vinterhalvår på jobben, dette for å slippe maset hele tiden, ellers er jeg uten sokker hele tiden.

Endret av Femigutt
Skrevet

Daglig. Ofte to ganger om dagen. Føler sokkert fort blir skitne.

AnonymBruker
Skrevet

Strømper (som regel nylon) som har vært i sko bytter jeg i det jeg kommer hjem.

Trener de fleste dager, så det blir enda et sokkeskift. 

Hjemme drar jeg på meg behagelige/tykke/myke hjemmesokker. Disse kan jeg nok ha i 3-4 dager. 

Så det blir 2-3 sokkeskift per dag, om regel 2. 

Anonymkode: 6cf93...351

Skrevet

Hver dag . Bruker kun dagen etter om jeg har tatt på nye etter sent bad og før leggetid liksom . Aldri samme sokker ellers . Ungene er også opplært til det samme . 

Skrevet

Bytter sokker, underbukse, stillongs eller strømpebukse, T-skjorte hver dag. Genser og bukser utenpå er klær som jeg kan bruke flere ganger. Synes at de klærne man svetter i er ekkelt å bruke om igjen. Hygiene kommer først. 

AnonymBruker
Skrevet

Leste om ei på Reddit som hadde gått med samme sokker i over 70 dager

Anonymkode: 666f2...3dd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skifter sokker hver dag, for sokkene blir klamme fra jeg står opp og til jeg tar dem av før jeg legger meg. Men hender dem blir klamme i løpet av dagen og da skifter jeg og. 

Anonymkode: ec749...099

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker to par tennissokker samtidig, som regel byttes begge daglig, men noen ganger bruker jeg ytterste par to dager med nytt par under hver dag/ hver gang jeg dusjer. Som vanligvis er daglig.

Anonymkode: abe1b...265

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 19.22):

Sokker skiftes _hver_ dag, selv om de kun er brukt noen timer. Slask. 

Anonymkode: c5d8f...920

Forklaring utbes.

Anonymkode: 0ad7a...45f

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag og kanskje to ganger om dagen hvis jeg har svettet eller gått med de et sted som er skittent (eller "skittent"). Opplever sokker og undertøy som skitne etter en dag, så jeg klarer ikke helt å bruke de flere dager på rad.

Anonymkode: df6a2...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...