Gå til innhold

Hvor store pupper har du og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal opperere puppene så snart jeg har pengene til det. Store/lange hengepupper gjør meg bare usikker på meg selv og påvirker sex livet da jeg er livredd for å vise dem. Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min men puppene mine, dem må vekk. Har også innover nippler som om det skal hjelpe😭 helt sikker på at opperasjon vil forbedre livskvaliteten.

Jeg har 80 D/E😩 (kvinne 18)

Anonymkode: 2e8f6...574

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Små sprettpupper 🙂. Syns de var for små da jeg var veldig ung. Over 50 nå, og storfornøyd med at puppene er like fine.

Anonymkode: 26a15...1bc

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp gått fra hengepupper på 75M til faste på 75D. Befriende, og er fornøyd.

Anonymkode: eafab...369

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal opperere puppene så snart jeg har pengene til det. Store/lange hengepupper gjør meg bare usikker på meg selv og påvirker sex livet da jeg er livredd for å vise dem. Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min men puppene mine, dem må vekk. Har også innover nippler som om det skal hjelpe😭 helt sikker på at opperasjon vil forbedre livskvaliteten.

Jeg har 80 D/E😩 (kvinne 18)

Om du innfrir kravene, får du dekt av staten, slipper du å betale for det selv. 

Anonymkode: 7309c...57a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

95g fornøyd jeg.. 

Anonymkode: a21e5...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

45. Har 70DD

Anonymkode: df4b2...5d4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om du innfrir kravene, får du dekt av staten, slipper du å betale for det selv. 

Anonymkode: 7309c...57a

Ja jeg vil egentlig sjekke om jeg har det, men jeg er LIVREDD for å vise dem. Tørr aldri å ta det opp med legen selv om jeg har planlagt det i 4 år😮💨 

Vet jo at jeg MÅ det en gang om jeg skal operere dem men😨

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

70-75 A her, varierer litt etter formen på BH.

37 år, og er fornøyd. Syntes dem var for små når jeg var 20-ish, men nå synes jeg det er veldig greit at de ikke er i veien, og ikke har antydning til å henge. De er like fine og faste som når jeg var 18 år.

Anonymkode: fbf4a...013

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 44, har en 95K. Alt for store og i veien for det meste. 

Anonymkode: 8c179...d6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

48 år. 80N. Altfor store og tunge. 

Anonymkode: 45b0c...5a1

AnonymBruker
Skrevet

40 år, str 75H. Ønsker dem noen hakk mindre🤭Og så henger de ikke ennå, men det kommer nok🙈

Anonymkode: 1b604...845

AnonymBruker
Skrevet

80 G/H, 32 år. Synest egentlig de mye i veien og jeg bruket omtrent kun sportsbh til vanlig. 

Vurdere å redusere, men trur jeg ikke får det dekt av staten da de ikke henger. 

Anonymkode: 4822c...3f5

AnonymBruker
Skrevet

80E, ganske fornøyd med puppene. Tok silikon i 2011, var da på en 65G størrelse ( var 25 kg lettere) Liker å ha store pupper 🤪

Anonymkode: 9b7d1...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Har helt normalt store pupper. 75D. Skulle gjerne hatt mindre, synes A-pupper er penest, men det er helt greit. 

Anonymkode: a8cb6...76b

Skrevet

Usikker på sizen nå, men jeg har vel variert mellom 75C og 80 DD tenker jeg. 

Akkurat størrelsen har aldri brydd meg så voldsomt. 

• Hjerte 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

29 år, 80L. Dette er alt for mye. Jeg ammer og er 30kg for tung, så jeg håper ammeslutt og vektnedgang hjelper.

Anonymkode: 4c784...f7d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Små, faste og fine. Kjempefornøyd!

Anonymkode: fbbba...4a4

Skrevet (endret)

59 og helt flatbrystet og superfornøyd🤭

Endret av Einus
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

34 år, 75B. Blitt noe hengende etter 2 barn, men er fornøyd. Var dog enda mer fornøyd før barna kom, og det enda var sprett i dem.

Anonymkode: 87037...ca9

AnonymBruker
Skrevet

29 år, ligger nå på 70/75 F synes de er hakket for store. Blir kløft å vulgært i alt annet en høy hals og rund hals. Når jeg var 15 kg lettere var jeg på 70/75 E ( altså ikke mye å hente på vekt nedgang). Var litt bedre det men skulle nok helst vært nede på C for å vært fornøyd. Synes en god B/C er penest/mest praktisk.

Anonymkode: 35980...370

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...