Gå til innhold

Hvor store pupper har du og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye kjøtt frempå her.

Anonymkode: be416...87e

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir dette like dumt som å spørre. Hvor stor er fin arm og er du fornøyd med den? 

Anonymkode: 408b5...539

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Skal opperere puppene så snart jeg har pengene til det. Store/lange hengepupper gjør meg bare usikker på meg selv og påvirker sex livet da jeg er livredd for å vise dem. Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min men puppene mine, dem må vekk. Har også innover nippler som om det skal hjelpe😭 helt sikker på at opperasjon vil forbedre livskvaliteten.

Jeg har 80 D/E😩 (kvinne 18)

Anonymkode: 2e8f6...574

Jeg vil bare si at angående innover nippler, så sier kjæresten min at han synes det er digg for da føles det som det er litt mer jobb å gjøre de stive, mens mine som står utover blir stive bare man ser på de nesten, han liker det og da, selvfølgelig.  Poenget mitt er at innover nippler ikke er en dum ting, pluss at det tydeligvis er mange som tenner på det. 

Anonymkode: 5f2f1...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger mellom B og C. Velger da som regel en C som blir litt for stor om jeg ikke har veldig flaks å finner en stor B. I BH så funker de, men uten BH så henger de en god del. Kunne godt vært en fyldig C, men gidder ikke å gjøre noe med det.

Anonymkode: 81a4b...766

AnonymBruker
Skrevet

Er ca 70D el E og er ikke fornøyd, de er altfor store for lille meg. Jeg er ganske nett og spinkelt bygd, og var 70B i 20årene. Så kom det 2 barn og de økte til 70C, helt ok og proporsjonalt.

Men nå de siste par årene i overgangsalderen er de blitt større og mer utflytende på en måte. Føler at hele overkroppen er pupp og uansett hva jeg har på meg ser det "brøstete" ut.

Passer ikke med store daier når resten av meg er mindre enn en gjennomsnitts tenåring. 

Anonymkode: 9b6c8...f8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 18.43):

Hvor gammel er du og hvor store pupper har du?  Er du fornøyd med dem?

jeg er 35 år og har 75 C, ganske fornøyd men synes noen ganger de er litt store.

Anonymkode: 4203a...1eb

Jeg er 42.

Før var jeg ganske stor, og hadde enorme bryster.

Var ikke fornøyd~fordi jeg hadde store smerter i nakke og rygg pga det.

Var stor i omkrets,men brystene enda større.

Brukte også feil bh størrelse, men ja, hadde da 95-100 E.

Nå har jeg gått ned 60 kg,og er ikke mye igjen av brystene mine..

Er veldig glad for at de er blitt mindre,for nå har jeg ikke smerter i forbindelse med størrelsen,som nå er 80D/80E !

AnonymBruker
Skrevet

80F, altfor store, tunge. Mye vondt i ryggen. Men det er det eneste jeg liker på kroppen min. 

Som min mormor sa til meg den gangen jeg var i puberteten og de vokste seg såpass "Vær glad du fikk noe, for mange betaler godt for å få samme størrelse som du har"

Anonymkode: b1970...0ff

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For meg blir dette like dumt som å spørre. Hvor stor er fin arm og er du fornøyd med den? 

Anonymkode: 408b5...539

Det synes jeg ikke. Få legger merke til armene på en kvinne. Det første jeg ser på er ansiktet så på puppene og derefter skrittet. Tror jeg er en ganske normal sjåvinistisk mann.

AnonymBruker
Skrevet

50 år og bruker 80DD. Synes de er for store. Hatt små bryst hele livet (B-cup) og de begynte å ese ut i 2021. Antar det har noe med overgangsalderen å gjøre. Føler de ikke passer til min slanke kropp, misliker dem sterkt. Mannen derimot.. 😉

Anonymkode: 40987...585

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

33 år, er normalvektig og har str 65G etter brystreduksjon for et par år siden. Brukte 70L før reduksjon, de var store og tunge og lange og jeg er så glad for å bli kvitt de! De fjernet 1 kg til sammen, syns egentlig de kunne tatt litt mer men jeg lever godt med mine "nye" pupper som sitter der de skal!

Anonymkode: 9ee3b...362

Skrevet

Varierer mellom B og C cup..mest fornøyd med B cup egentlig. Stort sett alltid en håndfull i mannens hender 🫢 Fornøyd med at de ikke henger noe særlig etter 3 barn 🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine organer for brystmelkproduksjon er under middels størrelse, de har gjort jobben sin i flere omganger noe både jeg og barna har vært tilfreds med. 

Anonymkode: 4bc36...cda

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har vel såkalte struttebryst, ikke antydning til kløft og bruker stort sett rundt 80b i bh-størrelse. 

Kan ikke si jeg er veldig fornøyd, men har gitt opp å gjøre noe med det. De får være som de er.

Jeg er foressten 43. 

Endret av Mardina
Gjest EmKay
Skrevet

75B, men er litt avhengig av hvor jeg kjøper. 75B er vanligvis litt stort, men A blir litt for lite. 
De er ganske små, og jeg elsker de :D 

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt brystreduksjon. Fikk fjernet 500 gram på hvert bryst. Nå har jeg 80B og er veldig fornøyd. Har alltid ønsket meg små bryster. 

Anonymkode: 21e6b...ea6

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 36 og bruker 75, C og D. Har vel egentlig aldri vært 100% fornøyd med dem. Jeg var tidlig utviklet, og fikk pupper som 10-11 åring. Syntes det var kjempeflaut, så skjulte meg lenge i store gensere. 

Graviditet og amming har selvfølgelig påvirket dem.. har enda fylden, men dem henger jo mer, dette plager meg litt. Spesielt under sex når jeg sitter oppå, blir litt jingle bells 😂 Men men, hva skal man gjøre. Tror ikke de blir finere av operasjon.

Anonymkode: 30ea4...9bd

Skrevet

Rundt 40, har en liten a. Synes det er helt perfekt! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snart 50. Små faste. 

Anonymkode: 1e658...9d5

Skrevet (endret)

Er 31 og har etter tre runder med barn og amming gått fra 70DD/E til 70B/C og har aldri vært mer fornøyd med puppene mine. Ja, de er litt slappere enn tidligere, men mye mer feminine etter min mening. Før følte jeg meg så vulgær da jeg fikk kløft i alt samt at de krevde så mye støtte. Nå kan jeg gå i tynne, gjennomsiktige, spileløse bh’er, noe jeg aldri kunne før jeg fikk barn. 

Endret av Frkego
AnonymBruker
Skrevet

Må si folk elsker å fortelle om puppene sine🤔

Anonymkode: 4bc36...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...