Gå til innhold

Hvor mange bh har du? og hvilke farger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4 bh er, en er hvit, en sort, en lilla og en rosa. Klarer meg med det. Kvinne 43. Hva har du da?

Anonymkode: 04ed8...69b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 jeg også 2 hvite 1 rød og 1 svart . k37

Anonymkode: 28af2...3ea

Skrevet

Mange. To beige, to turkise, to svarte og en marineblå til hverdags. En lyseblå, en hvit, en rød og fem svarte til penbruk. 
Tre sports-bh’er. 

Og sikkert 20 stk som ikke passer fordi jeg har lagt på meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 6 bh'er i forskjellige stiler og farger, inkludert en sports-bh i svart, en push-up bh i rød, en balconette-bh i beige, en t-shirt bh i hvit, en lace bralette i svart og en strapless bh i nude.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun 1. Den er svart. Har vel egentlig også en beige, men den passer ikke helt. 

Anonymkode: 05eea...f16

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

4 jeg også 2 hvite 1 rød og 1 svart . k37

Glemte har også 2 sportbh

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to syntetiske sports-bh-er (en blå, en lilla), tre ullsports-bh-er (en blå, en grønn, en hvit) og ni bomulls-bh-er (fire hvite, to rosa, en brun, en blå).

Anonymkode: ea9dc...daf

Skrevet

Har ikke telt alle. Men har vel ca. 5 push-up bh'er og 6-7 spileløse. Stort sett hvite og svarte 😊

Skrevet

Svarte, knallrosa, rød, vinrød, mørkgrønn, mørkblå osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig mange, og alltid to-tre  matchende underdel til hver overdel. Uten å faktisk vire forbsikkert, så har jeg kanskje opp mot 15-20 stk. Er veldig glad i fint undertøy, synes ikke det er ubehagelig (som mange sier). Og liker å kle meg opp fra innerst til ytterst. Gjør noe med selvtillit og utstråling å føle seg vel. 

K36 

Anonymkode: 0f5af...91d

AnonymBruker
Skrevet

6 stk:

én hvit, to svarte, én svart og vinrød og én blå.

39 år.

Anonymkode: 54f41...b30

AnonymBruker
Skrevet

Tja…. 20?( pluss sports BH-er ) I alle regnbuens  farger😊men  4-5 favoritter som brukes til hverdags, noen er jobb bh , fest bh, tur bh , til sengs bh ;) og etpar er helt feil størrelse😅

Anonymkode: 84551...466

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel 5 eller 6 pluss to sportsBH. To svarte, en hvit og mange som har blitt grå etter mange vask. Har ikke råd å kjøpe nye, syns det er veldig dyrt. 

Anonymkode: fb6b4...560

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper bare fra Change, akkurat der går jeg for kvalitet, framfor kvantitet.

Så har:

3 sorte

2 hudfargede

1 blå

1 grå

4 hvite

Anonymkode: ed047...eb7

Skrevet

2-3 svarte, 2 hvite, 2 "beige", 4 i forskjellige rosa nyanser, 4 i forskjellige blå nyanser.

Jeg kjøper og bare på change, der jeg finner den beste passformen her til lands.

AnonymBruker
Skrevet

49år, 4 hvite.

Anonymkode: 856ac...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 38, 70G så vanskelig størrelse og da dyre BH-er. 

3 BH-er 

1 sort (T-skjortebh)

1 lys rosa, som blir som nude på meg (også T-skjortebh)

1 sort treningsbh. 

Handler på Change, og vasker de i vaskepose med vanlig tøy på 30 grader. 

Anonymkode: d0fe4...964

AnonymBruker
Skrevet

Mange. Sikkert 40 stk. Mesteparten er kvalitets-bher, men har også noen litt billigere. Mange er mange år gamle, men like fine fortsatt siden jeg har så mange å rullere på. Skifter bh minst annenhver dag. 90% av dem er svarte, de andre er hvite, lyseblå, lilla og rosa. Har også minst 10 sports-bher, de er i svart, hvitt, rosa, blå og turkis. 

Anonymkode: 20429...384

Skrevet

Aner ikke, altfor mange.  Hvite, sort, rosa, rød

AnonymBruker
Skrevet

3-4 som passer, en rød og resten sort. 

En røys som passer sånn litt, om man ikke gjør for mye fysisk, da ramler gjerne puppene ut, og et par som er blitt for store. Og noen som er ubehagelige, slitte etc. 

Anonymkode: 228cd...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...