AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Erfaring ? Hva er best happy flops eller hoka innesko Anonymkode: 0fc3f...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Best til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Jesussandaler Anonymkode: 0e83d...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Erfaring ? Hva er best happy flops eller hoka innesko Anonymkode: 0fc3f...077 Happy flops kan du kjøpe på Aliexpress, bare sier det. Den butikken er en dropshipping butikk. Bare søk «flops» på Aliexpress så får du opp dem med det samme Anonymkode: 43cd8...786 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #5 Del Skrevet 15. mars 2023 Uten noen som helst kunnskap om Happy flops annet enn at influensere reklamerer for dem, så kan jeg omtrent garantere at Hoka-sko er bedre for føttene dine. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Del Skrevet 15. mars 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Happy flops kan du kjøpe på Aliexpress, bare sier det. Den butikken er en dropshipping butikk. Bare søk «flops» på Aliexpress så får du opp dem med det samme Anonymkode: 43cd8...786 Forsåvidt sant, men det er STOR forskjell mellom kvaliteten. Kjøper du direkte hos happyflops kan du i det minste forvente kvalitet. Anonymkode: c6231...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Forsåvidt sant, men det er STOR forskjell mellom kvaliteten. Kjøper du direkte hos happyflops kan du i det minste forvente kvalitet. Anonymkode: c6231...4b0 Den butikken der har garantert den samme fabrikken som produsent. Mange nettbutikker i Norge som har varer fra Kina, da som dropshipping Anonymkode: 43cd8...786 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Forsåvidt sant, men det er STOR forskjell mellom kvaliteten. Kjøper du direkte hos happyflops kan du i det minste forvente kvalitet. Anonymkode: c6231...4b0 Fabrikken er i Kina. Anonymkode: be9c8...98b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Del Skrevet 15. mars 2023 Oofos! Seriøst helt vanvittig gode å gå på. Anonymkode: 707cc...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. mars 2023 #10 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg har begge deler, bruker happy flops hjemme bare for å ha noe å slenge på beina når jeg er ute springer etter unger, også har jeg flipflops fra Hoka på jobb, hvor jeg også har joggesko men liker å kunne bytte på når jeg jobber 12 timer.. Hoka sine er definitivt bedre å gå på og sitter mye bedre på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå