Gå til innhold

Til dere menn, hva tenker dere om dama dere hadde One night stand med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det sånn at hun bare er et "høl" for dere eller "søppel"?  Bare greit å vite før jeg evt tør og prøve meg på one night stand. Usikker om jeg tør det. 

Anonymkode: 4085d...c6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir det sånn at hun bare er et "høl" for dere eller "søppel"?  Bare greit å vite før jeg evt tør og prøve meg på one night stand. Usikker om jeg tør det. 

Hvis du har behov for å spørre om det så tviler jeg på at du har nerver for ons.

Anonymkode: 95c75...572

• Liker 3
Skrevet

Sannsynligvis tenker de ingenting.. Hvis det bare er den ene gangen betyr det ingenting heller. Er liksom det som er halve poenget. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er et medmenneske, som var ute i samme ærend som meg, og forhåpentligvis har vi delt en fin stund. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du har behov for å spørre om det så tviler jeg på at du har nerver for ons.

Anonymkode: 95c75...572

Nettopp. Her må du bare legge bort overdreven selvbevissthet, og fokusere på øyeblikket. 

Anonymkode: 2bad5...189

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at hun er en slut. Og at jeg også er en slut. 😀

Anonymkode: 904f3...515

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er stort sett sånn menn ser sine one night stands. Ikke ha det! Man føler seg som det hølet de ser deg som og føler seg som søppel pga sånn de behandler deg 

Anonymkode: 7e837...aa7

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på å være et høl og bare søppel? 

Jeg har hatt one night stand med kvinner jeg aldri kunne tenke meg å bli sammen med, og så har jeg endt opp med å bli sammen med de jeg har hatt one night stand med.

Den siste jeg hadde one night stand med står nå og lager middag til oss, det er snart 18 siden jeg ble kjent med henne henne på Gamle Major på Majorstua en sen fredags kveld rett etter arbeid.

Anonymkode: 4d5e7...183

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

At ho er billig natt mat

Anonymkode: 95dec...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal jeg se på henne som høl og søppel, når hun gjør akkurat det samme som meg, blir jo som å si jeg er søppel også. Egentlig bare gode erfaringer med det, men er jo begrenset hvor bra sexen kan bli når man ikke kjenner hverandres kropper og hva man liker, men deilig er det oftest uansett 

Anonymkode: 64058...c8a

• Liker 2
Skrevet

Det varierer nok mye ut fra personen det er snakk om. For noen som ikke har så stor "tilgang" vil tankesettet kanskje være mer positivt, mens inntrykket er at de som har et høyt "forbruk" av kvinner til lettvinte relasjoner fort vil se på kvinnene deretter. 

Skrevet (endret)

Jeg velger å ikke ha ONS, det gir meg ikke noe. Vil heller bli kjent og få en gjensidig tillit. Kan bli med det ene knullet, men inngangen er helt annerledes. 

En kommuniserer på forhånd og har lyst til å være fwb.

Valg av sted for å finne en til ONS, er av stor betydning. Er det sent på natt en helg, eller Tinder, eller andre forum som Cupido så får en stor variasjon i hvordan opplevelsen blir. 

Vær bevisst hva du går for og hvor du leter.

Prøv en gift mann😉

Endret av Friluftsmann70
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det spiller vel ikke stor rolle hva han tenker om deg, det viktigste er vel hva du selv tenker om han og om du har lyst

AnonymBruker
Skrevet

Noen tenker jeg aldri på, andre tenker innimellom fortsatt på, mange år senere. Enten er det positivt, eller så er det en god historie.

Gode opplevelser å ta med seg videre i livet.

Anonymkode: 592b0...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvorfor skulle han syns at du er søppel noe mer enn du eventuelt ville ha syns om ham?
Det er to stykker involvert her, med det samme målet for øyet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viktigere hva du selv tenker om deg selv vel? Det bør være uavhengig av hva andre syns. Og enda mer viktig, hva tenker du om han da, som har ONS? 

Anonymkode: 110b1...39a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, men… mitt eneste forsøk på ONS endte med ekteskap. Mannen min tenker veldig høye tanker om meg, det sier han i hvertfall hver eneste dag. 

Anonymkode: 8e978...d28

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Selvsagt ikke, nå er det leenge siden jeg hadde siste ons men hadde jeg tenkt så ille om et menneske hadde det garantert ikke blitt sex med henne..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ay enyen var det et godt knull eller ikke, ikke noe mer enn det.  Var det skikkelig bra, r det verdt åutveksle nr., om hun vil

Anonymkode: c7267...77f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Menn flest tenker som regel ikke hverken det ene eller det andre om dama.

Det du imidlertid må passe deg for er å tro at de tenker at ligget betydde noe. For det gjør det overhodet ikke for de fleste menn.

Det er ikke uten grunn at uttrykk som å "få tømt seg" er så utbredt.

• Liker 2
Skrevet

Nå er det ganske mange år siden forrige ONS, men tenkte stort sett at det var deilig. Var det skikkelig deilig håpet jeg på at det kunne gjenta seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...