Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Kjæresten min over mangemange år har valgt å gå fra meg. Dette er første gang jeg opplever dette, og jeg aner seriøst ikke hvordanjeg skal håndtere det. Noen med gode tips?

Anonymkode: 52bfd...957

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppretter du ny tråd om det? 

Anonymkode: 898dd...a38

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Kjæresten min over mangemange år har valgt å gå fra meg. Dette er første gang jeg opplever dette, og jeg aner seriøst ikke hvordanjeg skal håndtere det. Noen med gode tips?

jeg er igjennom det selv bare ta kontakt vist du vil snakke med noen. er min første gang også

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har noen få tips som delvis fungerer for meg. Jeg er separert etter 22 års ekteskap.

1. Forny deg selv. Gå til frisør og få nye hårklipp, spander på deg nye klær, blek tenner osv.

2. Kom deg ut, prøv å få så mye tid ute blandt andre mennesker det bare er mulig, da får du tankene over på noe annet.

3. Ikke gjør ting som du gjorde sammen med kjæresten, det fører bare til en masse tankespinn.

4. Unngå plasser du ser masse kjærestepar.

5. Gå turer og luft hodet, ikke sitt inne med negative tanker.

Noen få tips, om de fungerer for deg vet jeg ikke, men du kan jo ta utgangspunkt i dem og se hva som passer deg.

Lykke til 💓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...