AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Har bryllupsdag om en måneds tid og er allerede nå litt nede/lei meg over at jeg ikke kommer til å få en oppmerksomhet. Vi har nylig hatt en liten krangel/diskusjon/samtale, kall det hva du vil, om at jeg føler meg tatt for gitt og ikke sett. Så hvordan håndtere dette nå? At jeg allerede er lei meg for dette. Skal jeg ta opp? I så fall si hvordan? Det handler ikke om en gave i seg selv, men en oppmerksomhet. Kan være en handling (rydd huset f.eks) eller bare blomster fra rema til 49,-. Det handler om gesten, ikke prisen e.l. Anonymkode: 2619a...760 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Jeg tror ikke det jeg leser. Anonymkode: af55a...fc4 3 1
Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bryllupsdag om en måneds tid og er allerede nå litt nede/lei meg over at jeg ikke kommer til å få en oppmerksomhet. Vi har nylig hatt en liten krangel/diskusjon/samtale, kall det hva du vil, om at jeg føler meg tatt for gitt og ikke sett. Så hvordan håndtere dette nå? At jeg allerede er lei meg for dette. Skal jeg ta opp? I så fall si hvordan? Det handler ikke om en gave i seg selv, men en oppmerksomhet. Kan være en handling (rydd huset f.eks) eller bare blomster fra rema til 49,-. Det handler om gesten, ikke prisen e.l. Anonymkode: 2619a...760 Ok, så dere har brullypsdag. Det er vel den dagen dere begge giftet dere med hverandre, eller? Kanskje det kan være en idé at dere snakker sammen om hvordan dere skal feire denne dagen? Jeg har aldri forventet at mannen min skal gi meg oppmerksomhet på bryllupsdagen, det er begge sin dag. Den som kommer på det først tar opp hva det er vi sammen skal gjøre denne dagen, som regel går vi ut å spiser en bedre middag - ingen gaveutveksling. 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Er det første bryllupsdag? Anonymkode: c9ce4...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Du har ett problemfritt og godt liv! Anonymkode: 757cf...997 1
PM75 Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 Si at du ønsker at dere markerer dagen sammen på en hyggelig måte og foreslå noe dere kan gjøre sammen. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Du kan ikke forvente noe om du ikke er tydelig i kommunikasjonen om hva du forventer, i alle fall. selv forventer jeg ingenting på bryllupsdagen fordi vi er enige om at vi ikke feirer det. Jeg er klar og tydelig ellers om hva jeg setter pris på og trenger i forholdet, som oppmerksomhet, kos, kyss og klem etc. Det har han blitt flink til, Men jeg måtte fortelle han at jeg savnet Og trengte det. Anonymkode: fa54a...b1a
PITTY Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Kona vil bli sur som en padde hvis hun ikke får en oppmerksomhet fra meg på vår bryllupsdag. Hvert år. Blomst og en novelle av et kort, fine og gjerne store ord. Altså oppmerksomhet. OK, ikke altfor stort krav tenker jeg. Ellers i livet er hun den blideste, mest forståelsesfulle osv osv kvinne i hele verden. Så denne oppmerksomheten er fullt fortjent. Du er altså ikke alene om å ønske seg dette på deres/din dag. Endret 14. mars 2023 av PITTY 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 Du kan ikke gifte deg med en du føler tar deg for gitt!!! Og som ikke dekker dine behov!!! Stopp vielsen! Anonymkode: 0fbe3...f44
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #10 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke gifte deg med en du føler tar deg for gitt!!! Og som ikke dekker dine behov!!! Stopp vielsen! Anonymkode: 0fbe3...f44 Eller altså, skill deg!! Anonymkode: 0fbe3...f44
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #11 Skrevet 14. mars 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Har bryllupsdag om en måneds tid og er allerede nå litt nede/lei meg over at jeg ikke kommer til å få en oppmerksomhet. Vi har nylig hatt en liten krangel/diskusjon/samtale, kall det hva du vil, om at jeg føler meg tatt for gitt og ikke sett. Så hvordan håndtere dette nå? At jeg allerede er lei meg for dette. Skal jeg ta opp? I så fall si hvordan? Det handler ikke om en gave i seg selv, men en oppmerksomhet. Kan være en handling (rydd huset f.eks) eller bare blomster fra rema til 49,-. Det handler om gesten, ikke prisen e.l. Anonymkode: 2619a...760 Hva har du tenkt til å ordne i gave til han? Du kan foreslå at dere gjør noe til bryllupsdagen. Da blir han oppmerksom på den. Anonymkode: 53459...3d1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #12 Skrevet 14. mars 2023 Så du forventer at han skal belønne deg for at du giftet deg med han? Det er ikke din dag. Det er DERES. Kjøp en bukett blomster til han da vel. Og inviter han med ut. Anonymkode: a5faf...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #13 Skrevet 14. mars 2023 I stedet for å bestemme deg for at dagen blir kjip fordi han helt sikkert ikke kommer til å gjøre det du vil. Så smiler du og sier at det er snart bryllupsdag, og så kommer du med noen forslag til hva dere kan gjøre for å kose dere. Anonymkode: f1c6d...5ae 1
Sententia Skrevet 14. mars 2023 #14 Skrevet 14. mars 2023 Ta en prat om ulike kjærlighetsspråk Kvinner trenger «ting og handling» oftere enn menn, og det er nok ganske vanskelig å forstå. vi brukte litt tid på å venne oss til ulike kjærlighetsspråk her hjemme 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #15 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har bryllupsdag om en måneds tid og er allerede nå litt nede/lei meg over at jeg ikke kommer til å få en oppmerksomhet. Vi har nylig hatt en liten krangel/diskusjon/samtale, kall det hva du vil, om at jeg føler meg tatt for gitt og ikke sett. Så hvordan håndtere dette nå? At jeg allerede er lei meg for dette. Skal jeg ta opp? I så fall si hvordan? Det handler ikke om en gave i seg selv, men en oppmerksomhet. Kan være en handling (rydd huset f.eks) eller bare blomster fra rema til 49,-. Det handler om gesten, ikke prisen e.l. Anonymkode: 2619a...760 Hvorfor skal han gi deg en liten oppmerksomhet og ikke du han? Anonymkode: 47941...1cc
Chantielle Skrevet 14. mars 2023 #16 Skrevet 14. mars 2023 Ryddet for innlegg skrevet på dialekt,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå