Gå til innhold

Kroppshår, er det turn on, eller turn off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere kvinner her inne om kroppshår på menn, tenner det, frastøtende, eller er dere likegyldige? Jeg er ganske hårete, og kunne aldri fjernet det, og mitt inntrykk er at unge damer (20 årene) er mer imot hår enn voksne damer, og at veldig mange synes det er sexy, så hva tenker dere? 

Anonymkode: 8a8f3...5a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt kroppshår på menn, gjerne mørkt kroppshår i tillegg. Foretrekker hårete menn fremfor menn med lite kroppshår. 

- K34

Anonymkode: 4c2cf...4eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Elsker kroppshår på menn. Synes det er maskulint. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er hot med kroppshår. Kjæresten min er hårete og jeg elsker å ligge i armkroken og puse på brysthåret.

Anonymkode: 66126...817

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker et hårete bryst. Ellers bryr jeg meg ikke. Helst ikke masse på skuldre, rygg, rumpe og ikke på pung for den slikker jeg på. Og frisere nedentil ellers. 

Anonymkode: ce07b...fdf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker et hårete bryst. Ellers bryr jeg meg ikke. Helst ikke masse på skuldre, rygg, rumpe og ikke på pung for den slikker jeg på. Og frisere nedentil ellers. 

Lol så jeg brydde meg litt likevel. Er kvinne 32.

• Liker 3
Gjest DreamWorks
Skrevet

Har ikke så mye for eller i mot, foretrekker kanskje at det er noe. Men er det først kroppshår der foretrekker jeg at det ikke fjernes. Det kan evnt friseres litt, hvis man opplever det som for "buskete" 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lol så jeg brydde meg litt likevel. Er kvinne 32.

Hehe 😁 De fleste bryr seg vel på en eller annen måte 

TS. M37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg syns det er hot med kroppshår. Kjæresten min er hårete og jeg elsker å ligge i armkroken og puse på brysthåret.

Anonymkode: 66126...817

Det elsker heldigvis kjætesten min også ❤️ 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Kroppshår går bra så lenge det ikke er så mye og det trimmes. Ingenting som er mer turnoff enn langt kroppshår, spesielt i armhulen🤢

Kvinne 18

Anonymkode: 95b1c...9f1

AnonymBruker
Skrevet

Positivt overrasket over svarene, selv trives jeg med det, men selv om min erfaring er at veldig mange liker det, så kunne det jo hende det bare er noe de har sagt 😅 Var ikke så gøy når jeg var ung, når jeg hadde hår på brystet før siste I klassen hadde hår på kuken, så tok lang tid før jeg var komfortabel med det 

Skrevet

Er vel kanskje sær, men opplever hårløse menn som turn off/lite attraktivt, så jeg foretrekker så absolutt kroppshår! Utrimmet i armhuler og på bryst, mage lår og bein. Trimmet nedentil (trenger ikke å være hårløs, men greit å slippe veldig lange hår i munnen når jeg suger både kuk og pung). Hårete rumpe følger vel også med 😄 Også er jo skjegg bare helt nydelig! Helst mer eller mindre hårløst på ryggen er vel eneste.

K31

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva tenker dere kvinner her inne om kroppshår på menn, tenner det, frastøtende, eller er dere likegyldige? Jeg er ganske hårete, og kunne aldri fjernet det, og mitt inntrykk er at unge damer (20 årene) er mer imot hår enn voksne damer, og at veldig mange synes det er sexy, så hva tenker dere? 

Syntes ikke hår er sexy.

Men en barbert kropp er bare kleint og turn off.

Helt nøytral til kroppshår som er tilstede, men turn off om det fjernes.

Anonymkode: 74992...da7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syntes ikke hår er sexy.

Men en barbert kropp er bare kleint og turn off.

Helt nøytral til kroppshår som er tilstede, men turn off om det fjernes.

Anonymkode: 74992...da7

Det tenker jeg også, derfor vil jeg ikke fjerner det, ville bare følt meg teit, skjegg på brystet er liksom ikke noe jeg ønsker. 

TS 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kjedelige svaret er vel at det er turn off for noen og turn on for andre 🤷🏻‍♀️ så hvis du foretrekker å være naturlig med hår selv så må du bare finne en kvinne som synes det er turn-on 🙂

Jeg foretrekker hårløst bryst og rygg, ganske hårete bein og armer, frisert nedentil og gjerne skjegg og langt hår på hodet… men som straks middelaldrende kjenner jeg meg selv såpass godt at det skulle ikke forundre meg om mine preferanser kommer fra de menn jeg tidligere har tent på, og at de fort kan endre seg om jeg treffer en annen variant jeg faller for☺️ Erfaringen tilsier at smaken endrer seg etter mannen jeg er interessert i, og ikke at jeg blir interessert i mannen fordi han passer smaken, hvis det gir mening. 

Anonymkode: 8021d...4f2

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har ekstremt mye kroppshår på rygg, mage og armer. Helt ærlig er det turn off, men det var personligheten hans som gjorde at jeg falt for ham likevel.

Har på sett og vis klart å overse det i alle disse årene, men takler ikke å ligge naken inntil han og kose da det stikker og klør noe forferdelig med alle hårene.

Anonymkode: cb6f9...42f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

så hvis du foretrekker å være naturlig med hår selv så må du bare finne en kvinne som synes det er turn-on 🙂

Der har jeg allerede gjort ❤️ Og erfarer at mange liker det, eller ikke bryr seg så mye, så ville bare se reaksjonen her, kan jo hende alle damene har sagt det for å være snill 😅 

Men har absolutt null komplekser der, har vel kommet dit at jeg liker det, men når jeg var ungdom synes jeg det var veldig flaut, selv om kompiser sa jeg så mandig ut, man liker jo ikke skille seg ut på den tiden 

TS 

Skrevet

Liker kroppshår uansett om det er lite eller mye. 
Skjegg kan gjerne være trimmet/velpleid, men bør ikke stikke. 

Liker ikke at menn barberer overkropp og evt. ben, da det også bare stikker etter kort stund, så det er en turn off for meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det. Det gir meg skikkelig manne-mann følelse, og det liker jeg. Verste er menn som har barbert det, merkelig følelse å ligge mot. 

Altså jeg kunne godt likt en mann som er ganske hårløs eller bare veiviser, men det minner meg veldig om da jeg var 18 og var med unge menn opp til 22. Nå vil jeg ha en godt voksen! 

Men jeg er 30, så kanskje ikke målgruppen du spør. 

Anonymkode: e4d17...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eldre enn 20 årene og liker ikke mye kroppshår. Trenger ikke være glatt men må ikke være så mye at man knapt kan se huden i mellom hårstråene 

Anonymkode: 3f811...524

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...