Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Har hørt om folk som har blitt viet i ruinene på hovedøya. Noen som vet om ruinene hører inn under en menighet? I såfall hvilken? Eller gjelder det bare å finne en eller annen prest som kan være villig til å vie oss der? Og det samme med ruinene i maridalen også.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Ingen som vet noe? Eller har tips om hvor jeg kan henvende meg? Har prøvd å finne noe på nettet, men det er håpløst. Får kanskje kontakte den lokale presten da, og høre om han kan hjelpe...
aber Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Her er en fin artikkel om noe av det du lurer på! http://www.dinside.no/php/art.php?id=22956 Det står bl.a. at kirkeruinene i Maridalen tilhører Nordberg menighet. Lykke til!
tuji Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 Henvend deg til den menigheten du sokner til, så hjelper de deg videre!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #5 Skrevet 30. oktober 2002 Takk, Ilder! Det var akkurat det jeg trengte!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå