Gå til innhold

Anonym Tinder ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å opprette Tinder anonymt , vil man få noen treff uten bilde ? Som dame . 

Anonymkode: c0127...5bb

Skrevet

Det er endel menn som har anonyme profiler. Skjønner ikke at de kommer noen vei med det.. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har anonym konto uten bilde og får en god del mannlig oppmerksomhet. Er nok dessverre for det meste desperate og/eller (etter min mening) lite attraktive menn. 

Anonymkode: 98357...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Er det det Andrew Tate kalte seg i fengselet?

Anonymkode: 69820...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å ha anonym profil men kan ikke tro noen får matcher med det. Kanskje du får det som dame, men er du interessert i menn som tar hva som helst med hull mellom bena og kun er ute etter akuratt det hullet? 

Anonymkode: 0dd4f...4f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det mulig å opprette Tinder anonymt , vil man få noen treff uten bilde ? Som dame . 

Tror du kan ha profil som dame uten bilde og likevel få plenty med matcher. 

Anonymkode: d905b...7b0

Skrevet (endret)

.

Endret av The Grinch
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke an å ta det videre til f. Eks snap ? Så kan man sende bilde der 🙈 vil ikke at noen på jobb skal se meg på Tinder .

AnonymBruker
Skrevet

Får masse matcher med anonym profil, men stort sett bare fra de som er ute etter sex.

Men nå er det tydeligvis også sånn at du blir sett på som rar om du tenker du skal finne et seriøst mannfolk på Tinder

Anonymkode: c6106...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mange matcher som et jordbær og en sky. Helt anonym og datet flere menn slik. Problemfritt og jeg tok de som var verdige over på Snapchat. 3 av dem var skikkelige kjæresteemner.

Anonymkode: 55c2e...981

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ute etter kjæreste akkurat nå , bare noe useriøst . hi 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Går det ikke an å ta det videre til f. Eks snap ? Så kan man sende bilde der 🙈 vil ikke at noen på jobb skal se meg på Tinder .

Hvis greien er at du ikke vil at noen på jobben din eller andre personer du ikke vil skal se deg på tinder så har tinder en innstilling hvor du kan skjule profilen din for alle på tinder - utenom for de du har likt profilen til. Helt genialt når man ikke vil at alle man kjenner skal se en på tinder:) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis greien er at du ikke vil at noen på jobben din eller andre personer du ikke vil skal se deg på tinder så har tinder en innstilling hvor du kan skjule profilen din for alle på tinder - utenom for de du har likt profilen til. Helt genialt når man ikke vil at alle man kjenner skal se en på tinder:) 

Oj det var lurt ! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men nå er det tydeligvis også sånn at du blir sett på som rar om du tenker du skal finne et seriøst mannfolk på Tinder

Du skal ikke bry deg om hva enkelte brukere her lirer av seg. 

Ts; jeg har matchet med tre anonyme profiler. Alle tre hadde sine forskjellige grunner. Min grunn var kun spenningselementet i det å snakke med noen en stund, før identitet og utseende avsløres. Den ene var slett ikke attraktiv, men de to andre ble langvarige kontakter, med mye chat, og litt sex. En av dem kunne også ha ledet til et forhold, men det gikk ikke slik.

Den første innskytelsen vil vel være at det handler om en opptatt person?  

Anonymkode: 58568...b62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror du kan ha profil som dame uten bilde og likevel få plenty med matcher. 

Anonymkode: d905b...7b0

Det gjorde jeg. Har hatt med og uten bilder. Fikk mange likes uten bilde også. Husk menn trykker liker på alle. Men ha litt tekst hva du søker. Ellers tror menn det er selgere.

Anonymkode: 8f53b...f6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du skal ikke bry deg om hva enkelte brukere her lirer av seg. 

Ts; jeg har matchet med tre anonyme profiler. Alle tre hadde sine forskjellige grunner. Min grunn var kun spenningselementet i det å snakke med noen en stund, før identitet og utseende avsløres. Den ene var slett ikke attraktiv, men de to andre ble langvarige kontakter, med mye chat, og litt sex. En av dem kunne også ha ledet til et forhold, men det gikk ikke slik.

Den første innskytelsen vil vel være at det handler om en opptatt person?  

Nå er det ikke brukerne her jeg viser til når jeg skriver det. Det er flesteparten av mennene på Tinder jeg har matchet med som har gitt uttrykk for det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er en del som skriver i profilen at de ikke har bilde pga jobb. Så det er fullt mulig.

Ellers kan du som noen skriver over ha skjult profil, men det må du betale for.

Anonymkode: ab0b7...9d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nå er det ikke brukerne her jeg viser til når jeg skriver det. Det er flesteparten av mennene på Tinder jeg har matchet med som har gitt uttrykk for det.

Hmm. Det er vel sånn da. Muligens matcher du med dem som har muligheten til å bruke Tinder som sitt seksuelle matfat. Jeg har også opplevd å snakke med kvinner som ikke tenker på Tinder som et seriøst møtested. Men matcher du se samme kvinnene på Match eller FB, så har de plutselig en annen innstilling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...