Gå til innhold

Finnes det noen som har mensen som fetisj, eller er det totalt turnoff for de fleste menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjetter på at det er turnoff. 

Anonymkode: 35785...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk de som har det som fetisj. Det er de som vil kjøpe brukte bind osv. 

Skrevet

Er vel noen som liker å kjøre brannbil, har jeg hørt

Skrevet

Alt det er mulig å like, er det noen som tenner på 

• Liker 1
Skrevet

For mange er det vel en mellomting; de tenner ikke på det, men bryr seg ikke om det heller. Her har mannen aldri takket nei til sex eller unngått å prøve seg selv om jeg har mensen. Ingen av oss liker oralsex når jeg har mensen og vi sørger for noe rene forhold (enten tampong like før eller gjøre det i dusjen) 😊

AnonymBruker
Skrevet

Finnes sikkert noen som har det, men som mann må jeg si det er turn-off og ekkelt. Ikke så ekkelt at sex er uaktuelt om det bare er litt, men definitivt bedre uten. I tillegg er jo ikke blod akkurat glidemiddel, så det føles ikke like godt heller. Og så er det en usexy lukt, i motsetning til "vanlig" som lukter sex og deilig.

Jeg tipper jeg er ganske representativ for menn her. Igjen, ikke ufyselig som at jeg får panikk når jeg ser litt blod på magen, men på ingen måte noe pluss, bare mer gris og det gjør opplevelsen dårligere.

Anonymkode: 22249...482

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turnoff, men ikke så mye turnoff at jeg sier nei til sex.

Anonymkode: 808c7...b40

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi hatt sex mens jeg hatt mensen, MEN aldri da jeg faktisk blør mye. Sånn som dag 2. Ellers hadde ikke jeg vært komfortabel. 

Anonymkode: b9997...d91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Finnes sikkert noen som har det, men som mann må jeg si det er turn-off og ekkelt. Ikke så ekkelt at sex er uaktuelt om det bare er litt, men definitivt bedre uten. I tillegg er jo ikke blod akkurat glidemiddel, så det føles ikke like godt heller. Og så er det en usexy lukt, i motsetning til "vanlig" som lukter sex og deilig.

Jeg tipper jeg er ganske representativ for menn her. Igjen, ikke ufyselig som at jeg får panikk når jeg ser litt blod på magen, men på ingen måte noe pluss, bare mer gris og det gjør opplevelsen dårligere.

Det er ikke lukt av blodet, da har hun ikke vasket seg nedentil før akten. 

AnonymBruker
Skrevet

Vært borti menn som ville kjøpe brukte bind av meg 😅

Anonymkode: d4f9f...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blod lukter, pluss at lukten endrer seg. Feromoner og slikt. Som mann kjenner jeg forskjellen.

Det endres ikke av en dusj like før...

The smell of blood | Journal of Experimental Biology | The Company of Biologists

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo.

Blod har en egen lukt. Det lukter jern. Slakterhus. Ikke en veldig sterk lukt, men karakteristisk.

Har kjent den samme lukten både ved sex/mens og ved en ulykke hvor det var mye blod. Det blodet var i alle fall ferskt.

Anonymkode: 808c7...b40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De fleste menn synes ikke mensen er sexy/tenner på det. Men, fetisher er jo vel ikke noe "de fleste" har, ikke en og samme fetish i hvert fall.

Anonymkode: afb39...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mensen er ikke sexy, men det funker helt greit å ha sex likevel.
Hva med en runde i dusjen? Da er det ikke noe problem med renslighet før akten ... og eventuelt resultat etterpå er lett å skylle bort.

Anonymkode: 6f671...0a3

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er sånn at han ikke bryr seg. Ikke så han har det som fetish, men at han sier han ikke bryr seg, så lenge vi kan ha oss 😄 

Anonymkode: d6250...9b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, hverken eller, det har ikke noe å si

Anonymkode: 0ebac...9a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Finnes det noen som har mensen som fetisj, eller er det totalt turnoff for de fleste menn?

Ja det finnes og ja det er turnoff for de fleste menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mine kjærester har noen gang brydd seg om mensen, og har alltid hatt sex alikevell🙂Men så klart har jeg alltid tatt forhåndsregler først, slik at det er rent og minst mulig blod (bruker tampong som taes ut ved penetrering). Og så er det jo lurt å ha en håndduk/papir tilgjengelig🤭

Anonymkode: 28d12...629

Skrevet

Jeg chattet med en. Han var veldig opptatt av om jeg fortsatt hadde mens, er 50+. Kom etterhvert frem at han hadde fetisj for mens og ville jeg skulle samle brukte bind og tamponger og gi det til han. Ble ganske sjokkert. Ble ikke noe date med han. Det var skikkelig turn off for meg. Samme med de med bleiefetisj. Er ikke noe for meg

AnonymBruker
Skrevet

Hverken eller. Har et helt avslappet forhold til det, men det er absolutt ingen fetisj.

Anonymkode: 8dd81...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...