Gå til innhold

Tenner veldig på menn på 40+ som er skallet, har litt mage og pappakropp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt for en dame i 30-årene å tenne på, eller er jeg super-unormal? Jeg er selv litt trent og slank. 

Anonymkode: 07ce4...1ce

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her😅

Anonymkode: 2b7eb...ae3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om, bortsett fra fra det trollet (aldrende mann på 50 med pondus som utgir seg for å være dame som elsker skalla aldrende menn på 50 med pondus) som skrev det i mange tråder her inne i går 🤣

Anonymkode: e684a...2fb

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri hørt om, bortsett fra fra det trollet (aldrende mann på 50 med pondus som utgir seg for å være dame som elsker skalla aldrende menn på 50 med pondus) som skrev det i mange tråder her inne i går 🤣

Anonymkode: e684a...2fb

Jeg er vel unormal da. Men jeg synes de som er skallet er så maskuline. Liker at mannen har noen kilo ekstra eller er litt kraftig. Litt mage synes jeg er sexy, aner ikke hvorfor. Jeg bare tiltrekkes menn som er skallet, litt høyde er bra, og som sagt litt uperfekt kropp. Sikkert et eller annet biologisk som gjør at man tiltrekker seg det man gjør. Liker også bart og kort skjegg, 

TS

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke helt umulig ut å få oppfylt den fantasien, så der hadde du flaks.

Ikke noe for meg i det hele tatt. Jeg vil ha høye slanke menn med hår. Jeg er dame i 50-årene, men hadde ikke gått for en mye yngre mann en gang med det utseende.

Anonymkode: 72f7a...fd0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neitakk, jeg derimot liker eldre og godt veltrente skallede menn.

Anonymkode: 0e2bf...cdf

Skrevet

Jeg er 31 og tenner utelukkende på godt voksne menn med hårete pappakropp (bortsett fra hårete rygg 😅). 
Dog, jo eldre de blir, desto bedre trent bør de være for å unngå bli unødvendig sigen (dette gjelder kvinner også) samt at musklene bygger opp kroppen fint selv om de ikke er markerte. Men uansett alder foretrekker jeg fett på kroppen. 
Mannen min er i midten av 30-årene og måtte fjerne håret grunnet hårtap for flere år siden. Han har aldri vært finere å se på! Smilerynker og linjer har jeg alltid vært svak for 🤤

• Liker 1
Skrevet

Hver sin smak. Hvem bryr seg egentlig?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da lider dere ingen nød 👤

Anonymkode: 9790f...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er dette normalt for en dame i 30-årene å tenne på, eller er jeg super-unormal? Jeg er selv litt trent og slank. 

Hva med hengeballer da? Det er ok?

Anonymkode: a804e...689

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt i den grad at du er langt ifra den eneste, alle har vi forskjellige preferanser 

Anonymkode: 986ed...9c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med hengeballer da? Det er ok?

Anonymkode: a804e...689

Har absolutt ingen preferanser på baller. De kan se ut som de gjør. Jeg er heller ikke opphengt i penisstørrelser, men har aldri opplevd veldig liten penis på en mann heller. Uansett størrelsen på penis er virkelig ikke alt. Det er hvem mannen er som er det viktigste. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg mistenket lenge, og glad du fyller på med fakta. 

Menn eldes som en fresh vouvrai som kvinner bare ikke klarer og holde verken fingre eller sultne blikk ifra. 

Dette er science, og gjelder spesielt menn over 50

Anonymkode: 35772...bee

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er vel unormal da. Men jeg synes de som er skallet er så maskuline. Liker at mannen har noen kilo ekstra eller er litt kraftig. Litt mage synes jeg er sexy, aner ikke hvorfor. Jeg bare tiltrekkes menn som er skallet, litt høyde er bra, og som sagt litt uperfekt kropp. Sikkert et eller annet biologisk som gjør at man tiltrekker seg det man gjør. Liker også bart og kort skjegg, 

TS

Du beskrev nettopp hvordan jeg kommer til å se ut når jeg treffer førtiårene!

AnonymBruker
Skrevet

Syns absolutt ikke at du er unormal. Jeg har en viss type jeg går etter, og det er gjerne menn som er 40+, er skallet og har skjegg. Om de er veltrente eller har pappakropp bryr jeg meg lite om. Sexy er de uansett!

K32

Anonymkode: 904f5...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også menn som er litt kraftig, men liker de best med hår på hodet da. Men ikke hår på rygg og lignede. Er 37 selv, og ønsker helst menn som er 40+, men under 50. Jeg trener styrke flere ganger i uken, og omgås derfor ofte muskuløse og veltrente menn, men ingen av de tenner meg. Det eneste er at han må ha en viss grad av kondisjon, for han må like å være med å gå turer i skog og fjell. 

Anonymkode: d0423...ca9

Skrevet

Mannen er heldig vis litt kraftig, skallet, generelt veldig mykt hår på hele kroppen, ikke sånn stivt ekkelt. 

Vil gjerne ha med en annen dame en eller annen gang i fremtiden.  Så godt å høre at det finnes flere der ute som tiltrekkes av dette ❤️❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kryr da rundt av småfeite og skalla menn i 50-åra? Det må være verdens letteste fangst. Di skal være glad du ikke har det som meg, som ikke orker blubbete "pappakropper" og ordinære, uskjønne og litt kvapsete mannsansikter.

Anonymkode: b9707...8d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kryr da rundt av småfeite og skalla menn i 50-åra? Det må være verdens letteste fangst. Di skal være glad du ikke har det som meg, som ikke orker blubbete "pappakropper" og ordinære, uskjønne og litt kvapsete mannsansikter.

Slike ”mammakropper” er det også mange av, derfor gidder jeg ikke å oppsøke de heller. Er i stedet single.

Anonymkode: 21ef4...94f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så lite respektfullt å påstå at folk som ikke er skinnmagre må nøye seg med det de får. For det er det du sier her. Hørt om personlighet? 

Anonymkode: 804a5...065

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...