Gå til innhold

Hjelp meg med min xplora

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sette var jammen ikke lett!! 

Nå har jeg fått kjøpt en brukt klokke. Fått nytt simkort på mitt navn. Satte inn simkortet og prøvde å ringe. Gikk ikke ann, fordi man ikke kan taste inn nr selv, bare velge fra navnene som er der fra før. Og det er jo navn på de som hadde tlf før. Prøvde å sltte dem men endte opp med å ringe dem dusin ggr. 

Lastet ned appen xplora. Lagde konto. Første gangen registrerte jeg på mitt telefonnnr. Dette var feil og jeg slettet kontoen og lagde nytt konto på dattera sitt nr. Gikk heller ikke.

Altså. Skal jeg lage kontoen på mitt nr eller hennes? Og hvirdan fjerner jeg navnene og nr som allerede er der og legger til nye? Er ikke noe valg for å gjøre dette på den appen. 

Hilsen fotvilt 2 timers arbeid og fortsatt like fortvilt.

Anonymkode: 3e758...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du kjøpt en brukt klokke som ikke er tilbakestilt til fabrikkinstillinger? Det vil jeg anbefale deg å gjøre, og det er mulig du er nødt til å kontakte selger for å få det til.

Det er noe alle burde sjekke før de kjøper brukt elektronikk som klokker, mobiler, PC-er mm.

Anonymkode: 4db36...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå inn på innstiller og tilbakestill til fabrikkinnstillinger. Du må deretter logge inn i appen med brukeren du lagde på ditt telefonnummer. Parre din mobil med klokka via qr-kode som du finner i innstillinger på klokka.

Anonymkode: 4150b...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innstillinger på klokka har ikke dette valget med fabrikkinnstilling.

Skannet qr koden men jeg måtte velge modl på klokka og legge til imei nr for å aktivere. Problemet er at den ga meg 3 kodeller jeg kunne velge, x3,x6 og x6 pro. Ingen valg på xplora 4. Så kunne ikke aktivere denne heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg kommet dit der jeg opprettet konto på mitt navn. Legg til enhet der jeg skrev inn tlf nr til barnet det gjelder. Skannet  qr kode fra klokken inn i appen. Så står det en mld: 

Din forespørsel om å legge til klokken er sendt til foresatt for godkjenning. Etter at den er godkjent, vises klokken i appen din.

Men altså. Jeg har ikke fått noen forespørsel. Hverken på epost eller sms. Skal drt være så vanskelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når jeg ser på videoguiden så ser det ut som om man må ha en egen abonnement/simkort fra xplora? Så simkortet som ble brukt til vanlig fra telenor funker ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
Just now, AnonymBruker said:

Når jeg ser på videoguiden så ser det ut som om man må ha en egen abonnement/simkort fra xplora? Så simkortet som ble brukt til vanlig fra telenor funker ikke? 

Så vidt jeg har forstått må man ikke det, men man må betale for bruk av appen hvis man ikke har abonnement. Det var det jeg fikk høre da vi vurderte xplora hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...