Gå til innhold

Hva synes dere er morsomst. Å ha samleie i misjonæren eller doggystyle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du?

Anonymkode: f49fb...7c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva synes du?

Misjonær.

Orker sjeldent å bytte, variasjon osv 😂

Anonymkode: cdae0...76b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på når man spør, begge deler er fantastisk på sin måte. Elsker en god rumpe, så å bare klaske på det jeg klarer bakfra er deilig, men er noe spesielt med å se henne inn i øynene i misjonær når hun kommer også 

Anonymkode: 17f39...a31

Skrevet

Ingen av delene er det jeg vil beskrive som morsomt, men det er vel et definisjonsspørsmål 😄

Doggy er perfekt når jeg vil ha det litt røft samt at mannen får god utsikt til rumpa mi. Misjonæren er best når jeg vil ha sensuell sex, øyekontakt og beføling av hverandre. I tillegg får jeg lettere orgasme i misjonær. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Misjonær er best. Doggy er ofte smertefullt fordi hans penis er 22 cm lang.

Anonymkode: 182c0...921

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er morsomst doggystyle. Så morsomt å se de hengende pattene på dama gynge frem og tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker helt klart best misjonær. Da får jeg ikke like lett støtsmerter da jeg har mer kontroll, det blir mer intimt, vi ser hverandre og jeg kan klå på han samtidig. Jeg blir passiv av doggy, liker ikke det. 

Anonymkode: 5f63f...de8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Morsomst? Doggy. Kan bli ganske komisk når mannen tror han er en gud i senga fordi han pumper på bakfra så fort han kan som en desperat kanin med klaskeballer 😅 Stillingen gir meg lite nytelse, så jeg syns den er kjedelig. 

Misjonær er en herlig stilling som er romantisk (ergo motsatte av komi), lidenskapelig og som gjør det lett for meg å nyte og komme, både vaginalt og klitorisorgasme. I tillegg herlig utsikt å se opp på armmusklene og brystkassa til mannen og ned på penisen som sklir inn og ut 🤤❤️

Anonymkode: d003a...538

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Doggy funker rett og slett ikke når penisen er så stor. Da må man eventuelt legge seg nå, altså ikke klassisk doggy. Vi har samme problemet her, så jeg fantaserer faktisk om å ligge med en med litt mindre penis, så jeg kan ha god doggy-sex.

Anonymkode: 0c8ad...a18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Doggy funker rett og slett ikke når penisen er så stor. Da må man eventuelt legge seg nå, altså ikke klassisk doggy. Vi har samme problemet her, så jeg fantaserer faktisk om å ligge med en med litt mindre penis, så jeg kan ha god doggy-sex.

Anonymkode: 0c8ad...a18

Jeg syns ikke doggy er digg med liten penis heller (godt under gjennomsnittet tynn og kort). 

Anonymkode: d003a...538

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er den ikke

Anonymkode: 674bc...965

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja takk, begge deler, men om jeg måtte velge en av de to så hadde det nok blitt misjonær.

AnonymBruker
Skrevet

Misjonær er best. Da får jeg orgasme lettere

Anonymkode: 46c61...632

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke blitt mer voksen enn at jeg fremdeles kan le om det kommer slik fittefis, så doggy er vel hyppigere morsomt enn misjonær. 😄

Likevel enig med dem som sier at doggy kan være lite artig om menn peiser på også. Lett å få vondt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får lite ut av misjonær der han ligger ned, føler meg skvist 😄, men om han står på knærne mellom bena mine, gjerne med en pute under rumpa mi, så er det den absolutt beste posisjonen, og derfor den morsomste. Doggy er ok, men bedre liggende på siden bakfra. 

Anonymkode: 51d71...86c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Doggy er noe vi mest bruker når vi vil at det skal gå raskt og kjapt, og så skifter vi mellom misjonær og ridning. Da jeg får mest utav misjonær både seksuell stimuli og nærkontakt, han vet virkelig å sette stemningen, tempo og ikke bare gi meg orgasme men føle meg elsket på en og samme gang.

Mens han elsker å bli ridd, da han lett kan gå fra å suge på brystene mine til å ta inn synet av hele kroppen min, og i starten var det litt morsomt fordi jeg var ikke vant med det å ta kontroll, og iblant ikke kan la være å komme med et cowboy woo mens vi begge ler. Men han våget til slutt å innrømme at det er ganger vil han føle seg litt kontrollert ved at jeg holder armene hans over hode sitt og snakkert dirty til han, kommendere at han skal seg meg i øynene når han kommer mens jeg "utnytter" han . Som har skapt en side av min seksualitet jeg ikke viste jeg hadde eller likte før jeg ble sammen med han.

Anonymkode: b356c...889

AnonymBruker
Skrevet

Doggy er en av de aller kjedeligst stillingene. 

M36

Anonymkode: 5a389...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misjonær er en fin start. Mye rom for kyssing, nærhet og sånt. Og når man er kåt som f. og bare vil komme så kan vi bytte. Litt mer rom for å gønne på bakfra enn misjonær.

Men misjonær har mange varianter, f.eks hvor høyt hun har beina sine, hvor høyt opp jeg er i forhold til henne. Mange muligheter for dyp penetrering der også, som er min favoritt uansett stilling. Et pluss er at det er enklere å koseknulle litt sakte og nært etter at man har kommet. Se litt på etterdønningene hos henne og sånt ... ... og om man er heldig kan man enkelt gå rett over i runde to.

Anonymkode: eb9c1...ab1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er den ikke

Anonymkode: 674bc...965

Det var ikke din penis jeg mente, men min manns.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...