Heipådegådu Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 I natt hadde jeg flere, realistiske og detaljerte drømmer som satt seg skikkelig resten av dagen. Jeg drømte om en tilfeldig baby, som var lagt på bakken, katten kom og beit så hardt i hodet, at det kom to hull på hver side, jeg ropte på Pappaen min at vi måtte kjøre på legevakten med en gang. Typisk, tar det lang tid før han kommer, og babyen sitt hode begynner å svelle og hovne opp/rød i ansiktet og mer livløs. Vi satte oss i bilen, også drømte jeg ikke mer. Neste drøm var jeg og ett folk i en by, innestengt fra utsiden (kan være inspirert av the last of us, idk), en mann kommer og forteller at han har sett en unge som jeg jobber med, for å skremme meg og forteller han har kidnappet dette barnet. Og vil at jeg skal bli med han, jeg bare ler, og snur meg rundt og går, når jeg forstår han bare lurer meg. Han klarer å bryte seg inn i byen, og løper mot meg på kvelden, han tar tak i låret mitt og presser så hardt han bare kan, og jeg kjenner det er rett før han knuser beinet mitt, da klarer noen andre å hive han av. Drømmen fortsetter videre med at jeg prøver å gi bevis til lederen at han brøt seg inn, men finner ikke bildene som ble tatt. Hva betyr dette? hvorfor får jeg drøm etter drøm med halveis mareritt, smerte og nær død opplevelser? Jeg har mye vondt i kroppen og rygg i virkelig livet, så kan være at dette kan påvirke drømmene mine, det vet jeg ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Det at du har vondt i rygg og kroppen vil garantert påvirke drømmene. Du kjenner vel smertene selv om du sover, og «integrerer» dem i drømme. Jeg får slike skrekkfilm-drømmer om jeg har vondt et sted. 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Del Skrevet 15. mars 2023 Har du barn TS? Eller ønsker deg? Anonymkode: 5433c...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 15. mars 2023 #4 Del Skrevet 15. mars 2023 Får slike drømmer som varsler at det kan være riktig å tråkke forsiktig i situasjoner som oppstår. Drømmer at jeg ramler, noe ille skjer osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipådegådu Skrevet 15. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du barn TS? Eller ønsker deg? Anonymkode: 5433c...a34 Jeg har enda ikke fått barn, men er gift og tenker det i nær fremtid (noen år). Jeg jobber med barn også, som gjør at jeg har sterk tilknytning til hver enkelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipådegådu Skrevet 15. mars 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mars 2023 tussi680 skrev (2 timer siden): Får slike drømmer som varsler at det kan være riktig å tråkke forsiktig i situasjoner som oppstår. Drømmer at jeg ramler, noe ille skjer osv. Det kan hende, har vært mye hjemme og på jobben som kan føre til stress.. litt konflikter og slikt. Men alt er ordnet opp i, forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har sjeldent fine drømmer. Lenge siden sist. I fjor hadde jeg mye angst ,og drømmene var ekstreme. Dårlig søvnkvalitet. Ville ikke legge meg. Nå er jeg på et bedre sted psykisk,men har de siste årene fått dårligere helse fysisk. Endel smerter . Men går ikke til hverken lege eller psykolog 😎 Opplevd endel tap og utfordringer . Hva jeg har lest opp igjennom hva drømmer gjelder : underbevisstheten som vil si deg noe eller bearbeider ting. Men de særeste drømmene er best å riste av seg ...❤ Anonymkode: 02bc8...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Del Skrevet 17. mars 2023 Heipådegådu skrev (På 15.3.2023 den 12.38): Jeg har enda ikke fått barn, men er gift og tenker det i nær fremtid (noen år). Jeg jobber med barn også, som gjør at jeg har sterk tilknytning til hver enkelt. har det vært stress på jobben i det siste? du er redd noe skal skje med ungene på jobb, føler et for stort ansvar? Anonymkode: ff30a...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå