AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Ble anbefalt av en å ikke trille barnet på 1år hjem fra barnehage. Tar 40min. Anbefalt pga promer med søvn til natten? Hva tenker dere? Noen som triller hjem? Anonymkode: 75909...c30
Hirka89 Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Har trillet hjem fra barnehagen i mange år. Turen tar mellom 25 og 30 min ca. Aldri vært noe problem for oss i hvert fall. Da han sov i barnehagen så sovnet han aldri i vogna hjem. Da han sluttet å sove i barnehagen hendte det at han duppet av på veien hjem, men han rakk som regel ikke sove mer enn 15-20 min. Da la vi bare en halvtime senere om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Det vil nok variere fra barn til barn. Men det er ikke gitt at det blir et problem i hvert fall. Våre har ikke sovnet på vei hjem fra barnehagen så lenge de har sovet der. Vi kjører hjem, men sånn ellers syns jeg soving på dumme tidspunkter er vanskeligere å unngå i bil. I vogn har det hendt at jeg har tatt barnet på den ene armen og trillet vogna med den andre for å unngå soving noen ganger, men i bilen får en ikke forhindret det. Anonymkode: 30fc6...f80 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Soving risikerer man uansett. Vi kjører, har bare 15 min til barnehagen, men hun tar en dupp på den turen 😅 Anonymkode: 30760...7d7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Vi bor 5 minutter gange fra barnehagen. Jeg har kommet hjem med sovende barn på ryggen eller i vogna flere ganger. Det går alltid bra. Et barn som sluknet slik er sliten, så 20-30 min lur kan være nødvendig. Jeg anbefaler å ha en vogn vendt mot deg. Da er det lettere å snakke sammen, noe som både er hyggelig og kan holde barnet våken en stund. Det er slitsomt å måtte lene seg frem hele tiden for å snakke med barnet. Anonymkode: 1e5c7...44e
-Turtle Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Det finner du vel ut av selv tenker jeg. Sovner barnet greit om natta? Fortsett sånn som du gjør. Er det problemer med søvn på natt? Prøv å ikke trill hjem en periode. Det som er riktig for et annet barn er ikke nødvendigvis det som er riktig for ditt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå