GÃ¥ til innhold

Er han ferdig med eksen?😳

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han nevner at det blei slutt med xn… Å man svarer «det var trasig». I og med at han sier at slik er live. Mulig jeg overanalyserer, men følte ikke jeg fikk verken ja eller nei på det spørsmåle. Flere som har noen innspill 🥺

Anonymkode: 4e31b...723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si til han at han ikke ga deg nok tydelig svar da!! 

Anonymkode: 1dda6...e4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Si til han at han ikke ga deg nok tydelig svar da!! 

Anonymkode: 1dda6...e4b

Hadde gjordt det om det ikke va for at jeg nydlig blei kjent med han. Og vi har ikke snakket om hva «vi» er. Syns det er tidlig å bynne å spørre for mye å. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh... Jeg oppfattet ikke at det var noe spørsmål der? Så hva skulle han egentlig svare på?

Ellers har han jo helt rett. Det er en del av livet at forhold som ikke fungerer tar slutt. Hva er det å lure på egentlig? Har det akkurat blitt slutt med exen? Eller hva er problemstillingen her?

Anonymkode: bd7d6...baa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når han nevner at det blei slutt med xn… Å man svarer «det var trasig». I og med at han sier at slik er live. Mulig jeg overanalyserer, men følte ikke jeg fikk verken ja eller nei på det spørsmåle. Flere som har noen innspill 🥺

Hva mener du han skulle ha svart på dette ikke spørsmålet?

Anonymkode: 1ef87...d02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du spurte ham om han var ferdig med eksen og at han svarte som han gjorde, så tenker jeg at han ikke egentlig svarer deg. Han virker å ha akseptert at forholdet er over, og kanskje også forstår hvorfor.

Men han virker ikke å være klar for et nytt forhold enda. Hadde han vært klar for et nytt forhold ville han nok ha svart deg tydelig at ja, han er over eksen, selv om det var trasig å oppleve bruddet og de følgene det fikk (for ev. barn, bosted osv.).

Jeg hadde nok pent sagt at jeg likte ham (hvis jeg likte ham), men bedt ham heller kontakte meg når han var sikker på at han var over eksen og klar for å starte et nytt forhold.

Anonymkode: 6f27f...a15

AnonymBruker
Skrevet

Å si "det var trasig" når noen sier det slutt med eksen er ikke et spørsmål. Han svarte "sånn er livet" så virker som han har akseptert bruddet og ikke gidder å sutre over det men om han er over det følelsesmessig vet vi ikke. Jeg dater ikke menn som har vært single mindre enn et år pga de ofte har følelser for en eks om det er kortere siden brudd 

Anonymkode: 62d5c...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...