Gå til innhold

Erfaring med tablettovertrekk eller svelgegel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom akkurat hjem fra hudlegen med diagnosen Rosacea. Jippi... 😑 Ikke at jeg er overrasket, men det betyr jeg også fikk en resept på antibiotika og en krem. Problemet mitt er bare at jeg sliter veldig med å svelge piller, og antibiotiaktabletter er alltid store. Disse er kapsler som må svelges hele.

Så har jeg googla litt og funnet ut at tabletter både kan overtrekkes og at det eksisterer en svelgegelé. Noen som har brukt noe av dette med hell?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det greit om jeg foreslår noe helt annet? Jeg sliter også med å svelge, men tar tabletter sammen med banan. Det er super glatt og slimete og alt sklir ned med banan (så lenge det kan tas med mat).

Anonymkode: c0061...39f

• Liker 2
Skrevet

Så klart det er greit 🙂 Jeg svelger som regel en oppdelt paracet og denslags sammen med mat. Men akkurat banan har jeg ikke forsøkt og det var egentlig et veldig godt forslag!

Skal prøve allerede i kveld! 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn brukte overtrekk, det fungerte veldig fint for han. Smakte godt mente han, fikk ikke noe smak fra tabletten. 

Vi prøvde også et svelgetriks som vi så på internett, tror jeg googlet "svelge tabletter" eller noe sånt. 

Anonymkode: 2667e...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...