Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å gå tur. Men til nå har det kun blitt langs vei da bæreselen jeg har blir ubehagelig (ergobaby). Ønsker en mer solid bæresele som helst kan ha baby begge veier samt på ryggen. Baby er 6mnd. 

Anonymkode: 06b84...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har akkuratt kjøpt Tula free to grow. Utrolig god bæresele.

Anonymkode: 18e4c...418

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Ergobaby er det du har og ikke liker? Vanskelig å finne seler som er mer solide enn Ergobaby Omni, f.eks. Den er litt for solid og padded for min smak, men passer fint for lengre turer på grunn av det. 

Anonymkode: 59d15...573

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har akkuratt kjøpt Tula free to grow. Utrolig god bæresele.

Anonymkode: 18e4c...418

Er også veldig glad i den. Den kan ikke brukes forovervendt da men det skjønner jeg heller ikke at folk ønsker. 

Anonymkode: c3b2c...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så mange bedre om du skal bære forover. 

Ellers er jeg enig i tfg som nevnes øver 

Anonymkode: 2c24b...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby 360 og Babybjørn One Outdoors er jeg (og barnet) fornøyd med 😊 

Anonymkode: 55789...624

Skrevet

En bæresele som kan anbefales for å bære baby både foran og bak er Tula Explore bæresele. Den har god støtte og kan justeres etter babyens størrelse og vekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Kahubaby er helt fantastisk. Man kan ikke bære forover, men man kan bruke den på rygg og det er langt mer behagelig for tur. Du kan kanskje bruke den gamle hvis dere skal på kjøpesenteret etc for forovervendt bæring? Det er tross alt fryktelig tungt for ryggen din, og babyen blir jo ikke akkurat lettere for hver dag som går heller 😄 

Anonymkode: 7f435...ff6

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 14.07):

Jeg liker å gå tur. Men til nå har det kun blitt langs vei da bæreselen jeg har blir ubehagelig (ergobaby). Ønsker en mer solid bæresele som helst kan ha baby begge veier samt på ryggen. Baby er 6mnd. 

Anonymkode: 06b84...ee8

Ergobaby 360 , går til 20kg 

Kan brukes på rygg , mage og siden. God sele 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har båret mye i Ergobaby 360, veldig mye. Mange turer fra babyen var liten, og også som lite barn.

Anonymkode: 65f16...092

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...