Gå til innhold

Utebukse til vinteraktiviteter, lav og tykk kroppsform

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har noen gode råd eller erfaring med en god utebukse som kan passe min kroppsfasong? Jeg er 160 høy og har 25 kg for mye (mye sitter rundt livet og hoftene). Trenger ei utebukse som kan passe til aktivitet i snøen. Problemet med å ha for mange kg er ofte at bukser blir alt for lang i beina når man går opp i størrelse. Er det noen som kan anbefale ei bukse som er romslig i livet og som ikke er så lang i beina? Jeg tar imot alt av tips 😃

Anonymkode: 31ff9...874

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare halve ditt problem, jeg er lav en del lavere enn deg. Og det er umulig å finne bukser så å finne noen som passer i lengden har jeg gitt opp. Men Jeg har lagt opp alle mine skibukser (bruker en del av de) Det viktigste er å finne noen som passer deg i livet, lengden kan du alltids gjøre noe med etterpå 

Anonymkode: 969c8...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Den beste jeg har funnet er fra Stormberg. Fremdeles for lang i beina, men har god passform. Tror modellen er utgått nå, men synes generelt Stormberg har gode klær til litt større kropper😊

Anonymkode: 325e4...a08

AnonymBruker
Skrevet

Traktorpikene, Kort & Frodig  Det er egentlig en arbeidsbukse, men den er fin til annet også. Jeg trener hund i den. (Har regularitet størrelse, siden jeg er 170cm)

Anonymkode: 6f913...0ab

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, wwoman said:

Bruker bare vanlige jeans

Støtter holder med jeans til det meste synes jeg

Anonymkode: 80e7b...7a9

AnonymBruker
Skrevet
wwoman skrev (21 timer siden):

Bruker bare vanlige jeans

Til å ake eller tilbringe timesvis ute, stå i tid og sitte ute i snøen?

Anonymkode: 8a6b5...c5f

• Liker 1
Gjest wwoman
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Til å ake eller tilbringe timesvis ute, stå i tid og sitte ute i snøen?

Anonymkode: 8a6b5...c5f

Ja gjør det, leker mye ute med datteren min

AnonymBruker
Skrevet

Sportypluss. Ellers har Hoppin dress for kort og frodig. Ellos kan ha

Anonymkode: 7fa8d...10d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 13.54):

Jeg lurer på om noen har noen gode råd eller erfaring med en god utebukse som kan passe min kroppsfasong? Jeg er 160 høy og har 25 kg for mye (mye sitter rundt livet og hoftene). Trenger ei utebukse som kan passe til aktivitet i snøen. Problemet med å ha for mange kg er ofte at bukser blir alt for lang i beina når man går opp i størrelse. Er det noen som kan anbefale ei bukse som er romslig i livet og som ikke er så lang i beina? Jeg tar imot alt av tips 😃

Stormberg har utebukser med kort benlengde. Jeg er 165, og de er helt perfekte i lengden for meg.

Anonymkode: bfbec...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...