Gå til innhold

Hva tjener du som pedagogisk leder i en barnehage?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i gang med å utdanne meg som barnehagelærer(skal ta master på sikt), og er litt nysgjerrig på hva andre ligger på lønnsmessig? Nettolønnen altså:-) 

Anonymkode: 746e0...178

Skrevet

Du mener vel bruttolønn? Netto er etter skatt og vil ha mange variabler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har 502 000,- i året før skatt (dette er med bacherlor og 30 studiepoeng på masternivå). 4 års ansiennitet. 

Får litt ekstra per år pga møter lagt til etter arbeidstid etc. Men dette er en svært liten sum.

Jobber i privat barnehage på vestlandet. 

Vet at lønnsnivået i Oslo, og enkelte steder rundt om i landet med mangel på pedagoger er en del høyere. 

Anonymkode: 11feb...01b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg over: stortrives i jobben, men kommer aldri til å få god råd i denne jobben. Det er litt synd. 

Avhengig av bil for pendling til jobb + utgifter til studielån gjør at jeg sitter dårligere i det enn en del uføre vil jeg tro... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Avhengig av bil for pendling til jobb + utgifter til studielån gjør at jeg sitter dårligere i det enn en del uføre vil jeg tro... 

Njæ, nei, du har helsen på plass, det koster en del både økonomisk og ellers.

Anonymkode: a310c...bff

Skrevet

646800 i året før skatt, har litt tillegg for videreutdanning. Jobber kommunalt i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Njæ, nei, du har helsen på plass, det koster en del både økonomisk og ellers.

Anonymkode: a310c...bff

Det har jeg heller ikke, når frikortgrensen før sommeren hvert år. Men jobber 100 %. Bruker også enorme summer på apoteket: ifølge budsjett fra i fjor ca. 1000 kr I mnd. 

AnonymBruker
Skrevet
Isola2 skrev (30 minutter siden):

646800 i året før skatt, har litt tillegg for videreutdanning. Jobber kommunalt i Oslo.

Det er jo lederlønning nivå. Da lurer jeg på hvordan Oslo kommune kan betaler så høy lønn til en ped.leder. For det er ikke en normal lønn, selv med videreutdanning i barnehage 

Anonymkode: 53d11...64e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

500 015. 
10 års ans. Med videreutdanning. Dette er også inkludert lokale tillegg.

Anonymkode: c142c...4d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

479000. 4 års ansiennitet fra 1.mai i år så da går jeg opp litt. Privat barnehage i Innlandet.

Anonymkode: d0646...f61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er en helt ok lønn. Hva ligger mnd lønningene som regel på da? Vet dette er svært individuelt men jeg er fornøyd med 27-30 i mnd. 

Anonymkode: 746e0...178

Skrevet

De fleste pedledere ligger like i overkant av 500.000 med noen års ansiennitet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 18.06):

Det er jo lederlønning nivå. Da lurer jeg på hvordan Oslo kommune kan betaler så høy lønn til en ped.leder. For det er ikke en normal lønn, selv med videreutdanning i barnehage 

Anonymkode: 53d11...64e

Her er stillingsannonse for pedagogisk leder i Oslo, topplønn er 634 000,- så det ville jeg tjent om jeg jobbet der. 
https://2180.webcruiter.no/Main2/Recruit/Public/4622909320?language=nb&link_source_id=0

I nabokommunen Lillestrøm tjener jeg 590 000,- med KS tariff og max ansiennitet. 

Anonymkode: 43520...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...