AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Når kontakter man fastlegen ved overtråkk? Hvor ille er det da? Anonymkode: c4f09...73b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Er vel ikke noe fasitsvar på det, men regelen er at det lurt å kontakte fastlege relativt raskt hvis det ikke blir bedre etter noen dager. Greit å være sikker på at det ikke er brudd, samt også utelukke røket leddbånd etc. Viktig å ha foten høyt og ise ned av og på de første dagene. Jeg gikk ikke til lege for mitt overtråkk før det hadde gått et par mnd (ble aldri bedre), viste seg å være verken brudd eller noe som var røket. Måtte til fysio for opptrening. Anonymkode: 7c6e7...cf6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke noe fasitsvar på det, men regelen er at det lurt å kontakte fastlege relativt raskt hvis det ikke blir bedre etter noen dager. Greit å være sikker på at det ikke er brudd, samt også utelukke røket leddbånd etc. Viktig å ha foten høyt og ise ned av og på de første dagene. Jeg gikk ikke til lege for mitt overtråkk før det hadde gått et par mnd (ble aldri bedre), viste seg å være verken brudd eller noe som var røket. Måtte til fysio for opptrening. Anonymkode: 7c6e7...cf6 Skal ikke vente noen måneder 😉. Men tenker at jeg hviler foten ett par dager og kjenner etter om den er bedre Anonymkode: c4f09...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå