Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kontakter man fastlegen ved overtråkk?  Hvor ille er det da?

Anonymkode: c4f09...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe fasitsvar på det, men regelen er at det lurt å kontakte fastlege relativt raskt hvis det ikke blir bedre etter noen dager. Greit å være sikker på at det ikke er brudd, samt også utelukke røket leddbånd etc. 

Viktig å ha foten høyt og ise ned av og på de første dagene. Jeg gikk ikke til lege for mitt overtråkk før det hadde gått et par mnd (ble aldri bedre), viste seg å være verken brudd eller noe som var røket. Måtte til fysio for opptrening. 

Anonymkode: 7c6e7...cf6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel ikke noe fasitsvar på det, men regelen er at det lurt å kontakte fastlege relativt raskt hvis det ikke blir bedre etter noen dager. Greit å være sikker på at det ikke er brudd, samt også utelukke røket leddbånd etc. 

Viktig å ha foten høyt og ise ned av og på de første dagene. Jeg gikk ikke til lege for mitt overtråkk før det hadde gått et par mnd (ble aldri bedre), viste seg å være verken brudd eller noe som var røket. Måtte til fysio for opptrening. 

Anonymkode: 7c6e7...cf6

Skal ikke vente noen måneder 😉. Men tenker at jeg hviler foten ett par dager og kjenner etter om den er bedre 

Anonymkode: c4f09...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...