Gå til innhold

Innsett jeg er lesbisk, skal skilles fra mannen. Tobarnsmor. Sjansen for å finne noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å egentlig ha visst dette i veldig mange år, klarer jeg ikke lenger å forbli i dette ekteskapet. Mannen min er flott, en god pappa og en nær venn, men jeg lengter etter kjærlighet. Og når jeg kjenner på savnet, er det etter en kvinne, ikke en mann.

Så jeg skal skille meg.

Og vi har to barn sammen (10 og 15 år).

Jeg bor en time unna Oslo.

Midt i 30-årene.

Hvordan er sjansen for å finne en kvinne, tro?

Anonymkode: 2aacd...99a

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil tro du finner en, kanskje flere i flere omganger.. men jeg tror også at jeg ville gitt det tid om jeg var deg.. En skilsmisse er opprivende selv om du og partneren er enig, det vil være behov for overgang og tilvenning, spesielt for barna så jakten på kjærligheten ville jeg lagt litt på is om jeg var deg slik at ikke det ble hovedfokus i denne fasen av livet som skal tilpasses en ny hverdag for alle som det berører både av mann og barn, foreldre, søsken, venner og øvrige i omgangskretsen som kollegaer, bekjente osv osv.. 

edit: og gratulerer for din egen del ❤️ du har tatt et modig valg om å leve livet ditt på beste måte for deg, det krevet guts! 

Endret av Carrot
  • Liker 10
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Gi det tid. Først bør du lande litt etter du har blitt separert. For barnas skyld også.

Jeg syns man skal ha det godt med seg selv før man leter etter et forhold. Kjør på om du har det bra, men vær ærlig med deg selv om du har bearbeidet alt. Jeg datet kjapt fordi jeg var ferdig sørget, andre trenger tid og får en smell når de går. Pass på at du har en hverdag selv, og at du ikke er redd for å være alene.

Anonymkode: 35d68...9d0

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes en hel drøss ned hotte lesber i dag. Så du trenger ikke bekymre deg ts. 👍 Du kommer til å svømme i mus. 

Anonymkode: 8c8d4...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress med det. Vent ihvertfall til du er skilt.

Anonymkode: 361c8...20d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode svar! Nei, jeg stresser ikke, først og fremst lengter jeg etter å være for meg selv, og ikke inne i et skall.

Jeg er ferdig sørget for lenge siden, men skal gi mannen min, barna og resten av familien tid til å finne fotfeste på ny.

Jeg var bare nysgjerrig på «Internett» sin vurdering av sjansene for at en voksen tobarnsmamma kan finne kjærligheten med en dame. Håper det, når tiden er inne. ♥️

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Etter å egentlig ha visst dette i veldig mange år, klarer jeg ikke lenger å forbli i dette ekteskapet. Mannen min er flott, en god pappa og en nær venn, men jeg lengter etter kjærlighet. Og når jeg kjenner på savnet, er det etter en kvinne, ikke en mann.

Så jeg skal skille meg.

Midt i 30-årene.

Har du informert din "mann" om dette? Har du vist det lenge? Har dere startet prosessen med skillsmisse?

Det skal uansett ikke være noe problem å finne deg en kvinne, i allefall ikke i område rundt Oslo. Men da må du nok lete litt på de rette plassene selvfølgelig og tørre å "hoppe" ut i det.😃

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, dette må være en dårlig spøk ..

Anonymkode: 492b3...470

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Herregud, dette må være en dårlig spøk ..

Evt en reel problemstilling mange står i.

Tror du folk bryter opp familien sin og blir sammen med en samkjønnet for morroskyld? Som en spøk?

Anonymkode: c8748...39d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Evt en reel problemstilling mange står i.

Tror du folk bryter opp familien sin og blir sammen med en samkjønnet for morroskyld? Som en spøk?

Anonymkode: c8748...39d

Når en angivelig voksen person sier følgende bl.a. med adresse til to barn på hhv 10 og 15 år 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ferdig sørget for lenge siden, men skal gi mannen min, barna og resten av familien tid til å finne fotfeste på ny.

så skjønner de fleste at det er tull. Ikke engang en fullbods cluster b, ville ha formulert seg sånn.

• Liker 3
Skrevet

Takk for gode svar! Nei, jeg stresser ikke, først og fremst lengter jeg etter å være for meg selv, og ikke inne i et skall.

Jeg var bare nysgjerrig på «Internett» sin vurdering av sjansene for at en voksen tobarnsmamma kan finne kjærligheten med en dame. Håper det, når tiden er inne. ♥️

Det kryr av single lesbiske damer som har unger. Og det florerer også flere ulike grupper du kan melde deg inn i, hvor man treffes i ny og ne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes en hel drøss ned hotte lesber i dag. Så du trenger ikke bekymre deg ts. 👍 Du kommer til å svømme i mus. 

Anonymkode: 8c8d4...cc1

Spørs om ts er hot da😁😝

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle damer er enten lesbiske eller bifile fra naturens side.

De damene som lever i heterofile forhold, har blitt sosialisert inn i det og mange får en oppvåkning sent i livet. Noen aldri. 

Men alt i alt vil du ha svært mange å velge i når du nå går ut i markedet. 

Anonymkode: de550...885

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke lett for mannen å finne fotfeste etter å måtte innse at du aldri elsket han da...

Anonymkode: 2aa93...c06

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir ikke lett for mannen å finne fotfeste etter å måtte innse at du aldri elsket han da...

Anonymkode: 2aa93...c06

Samme tenkte jeg, da har hun jo holdt han for narr i over 15 år... Er jo ganske utrolig at noen velger å gjøre noe sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så jeg skal skille meg.

Midt i 30-årene.

"Innsett jeg er lesbisk, skal skilles fra mannen."

Hater når det skjer. 

Anonymkode: 9da3e...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fokuset bør være å trå forsiktig for barnas skyld. De vil trenge tid på skillsmissen først og fremst. Deretter å akseptere mors legning. Du har feil fokus når overskriften din er som den er. Tenk alltid på barna først og fremst.

Anonymkode: 6c584...01d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Alle damer er enten lesbiske eller bifile fra naturens side.

De damene som lever i heterofile forhold, har blitt sosialisert inn i det og mange får en oppvåkning sent i livet. Noen aldri. 

Men alt i alt vil du ha svært mange å velge i når du nå går ut i markedet. 

Anonymkode: de550...885

Atte hæ? Jeg er hverken lesbisk eller bifil. Har alltid digget menn.

Anonymkode: 22fff...299

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Gjør unna alt som gjelder skilsmisse før du søker ny kjærlighet, ellers vil du bli veldig stressa.
La ungene dine venne seg til en ny hverdag, før du farter ut i nyskilt og amorøs-livet.

Det er flust av både utesteder og foreninger som samler LHMTQ+-folket. Begynn med å melde deg inn i Fri? 🏳️‍🌈

Dersom du surrer deg inn på lesbene på Tiktok ha du onanifanasier så det holder fram til du kan slå deg løs 🥳

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk her inne hater utroskap. Jeg hater det slike som du driver med TS. Flott at du endelig spiller med åpner kort, men å holde folk for narr i så mange år av livet har jeg null respekt før.

Håper han finner en ny ihvertfall. Håper igrunn du finner ei som tror hun er lesbisk for så å skifte mening etter en stund.

Anonymkode: 0b0a9...090

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...