AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Jeg er sammen med en mann og vi har det veldig fint. Før sa jeg at det er for godt til å være sant,for han er min sjelevenn og bestevenn. Det er bare ett skår i gleden. Når vi ble sammen spurte jeg han om han var ferdig med exn som han har barn med, noe han påsto. Etter noen mnd fikk jeg se snappen hans, der var det mld fra exn. Det var selfie/ kallenavn som goingen min, savner deg osv. Det blei skikkelig oppvask da jeg fant ut av det. Blei skikkelig såra. Meldingene ble sendt ca 3 mnd før vi ble sammen. Jeg var så sinna at jeg krevde å få sjekke messenger, men det var ikke noe der annet enn fra før vår tid. Problemet nå er at jeg innimellom tenker på dette og blir forbanna og såra og redd han skal lyve igjen. Jeg kommer fra et langt forhold med null tillitt, og dette visste min nåværende kjæreste og at tillitt er alt. Jeg føler noen ganger jeg overreagerer og drar opp gammel dritt som dette. Han har unnskyldt seg og grått, ville gitt livet sitt på at han hadde vært ærlig fra dag en. Han sier han aldri kunne ha vært utro med meg og at vi skal bli gamle sammen. Han vet ikke hvorfor han sendte mld med henne, men han sier han følte seg ensom. Jeg føler jeg ødelegger noe fint ved å ikke klare å legge dette bak meg og tanken på at han har løyet meg opp i ansiktet skremmer. Han er så uendelig fin og god, og viser meg hver dag omtanke og kjærlighet. Er jeg helt ute å sykler? som ikke klarer å la dette være? Anonymkode: e5284...c21
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Ja, nå er du ute og sykler! Han savnet henne TRE MÅNEDER før han traff deg. Andre flytter ut, inn til en annen og blir gravid på 3 måneder. Dette kan du fint klare å gnage i stykker....slik at han savner eks'n igjen. Anonymkode: 22633...0d0 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Meldingene ble sendt 3 måneder FØR dere ble sammen. Og du sier han ikke har sendt slike etter at dere ble sammen… så ja, her vil jeg si du er ute og sykler altså… Da var han strengt tatt ferdig med exen før dere ble sammen, og han har ikke løyet selv om du føler det slik. Her kommer nok fortiden og din usikkerhet inn, men slik du skriver så har kjæresten din hverken løyet eller gjort noe galt. Anonymkode: 896f6...68d 5
Carrot Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Jepp du er helt ute å kjøre... dette er et konstruert problem som hvis du ikke tar tak i deg selv vil ødelegge alle dine fremtidige relasjoner.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Sa han at han var ferdig med henne da dere ble sammen? Eller sa han at han ble ferdig med henne lenge før? Jeg ser ikke helt løgnen her? Anonymkode: 31e8c...084 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sa han at han var ferdig med henne da dere ble sammen? Eller sa han at han ble ferdig med henne lenge før? Jeg ser ikke helt løgnen her? Anonymkode: 31e8c...084 Han sa de var ferdig og at han har null interesse for henne. Men de har vært frem og tilbake i ca 10 år. Anonymkode: e5284...c21
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sa de var ferdig og at han har null interesse for henne. Men de har vært frem og tilbake i ca 10 år. Anonymkode: e5284...c21 Da var han ferdig på det tidspunktet du spurte? Han har ikke løyet. All dokumentasjon du har funnet støtter jo opp om dette. Anonymkode: 31e8c...084 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 Takk for svar. Skjønner jo nå at jeg er overhysterisk og graver meg ned i tidligere erfaringer. Anonymkode: e5284...c21 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 Herlighet, stakkars mann. Dette må du jobbe med for å bli kvitt, det var før din tid. Anonymkode: ddabf...f64 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå