Gå til innhold

Er jo vanlig å klemme venninner? Men når man opplever at den ene vil noe mer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommet i en spesiell situasjon, har ei venninne som jeg møter regelmessig...kjent hverandre i ca 5år. Møttes via min forrige jobb, gjør forskjellige ting sammen. Reiser, trening++. Pleier å klemme hverandre når vi møtes, har også støttet hverandre emosjonelt. Spesielt når jeg ble single etter samlivsbrudd nylig, vi var på en liten hyttetur pga hun tenkte det var fint for meg å få ting på avstand. Noe jeg såklart setter pris på, god mat og turgåing osv. På kvelden drakk vi kanskje 1-2 glass vin, ikke noe mer...mens vi snakket om følelser og ting ang forholdet jeg hadde. Noe hun er flink på, stryker meg på armen og på lår uten at jeg tenker mer på det. Så kysser hun meg å forteller hvor flott jeg er og alt annet...jeg gjengir dette, der hun driver meg videre ved at hun tar litt styringen på det som skjer videre som også er noe jeg er med av lyst. Litt usikker på hva jeg vil med dette.....men måtte skrive det et sted. Ikke snakket sammen siden vi dro hjem....dagen etterpå tok vi det heller ikke opp..."gir deg litt tid jeg"...sa hun.

Er det fasen jeg er i kanskje, at jeg trengte at noen ville ha meg? At dette føltes så bra, hun var den som tok litt kontrollen over meg. Ga meg en ny opplevelse jeg aldri har hatt før.

Anonymkode: 842aa...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gir deg litt tid jeg betyr hverfall at nå er ballen hos deg. Hun signaliserte at hun liker deg som noe mer enn en venn og kunne tenke seg å utvikle dette hvis du vil og er klar etter brudd. Ikke gjør det hvis du bare trenger en rebound 

Anonymkode: a5ab5...248

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gir deg litt tid jeg betyr hverfall at nå er ballen hos deg. Hun signaliserte at hun liker deg som noe mer enn en venn og kunne tenke seg å utvikle dette hvis du vil og er klar etter brudd. Ikke gjør det hvis du bare trenger en rebound 

Anonymkode: a5ab5...248

Vi får se ja, jeg vil jo gjerne prøve igjen 😊 Kanskje jeg møter henne til helgen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok noe jeg kan gjøre av og til har jeg funnet ut ☺️

Skrevet

Dersom det gir deg gode opplevelser er veldig fint og bra. Bra at du tør å holde i tanken og teste ut.

Dersom det ikke føles rett, er det jo fint med vennskapet uansett. Trenger en slik venn i livet. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...