AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Har gått på p-sprøyte i 9måneder. Sluttet for 3 måneder siden og har hatt mensen helt siden jeg startet på sprøyten. Har vært i kontakt med lege og gynekolog men får ingen svar. Har noen opplevd noe liknende? Og hva kan det være? Anonymkode: 0e90f...9e3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 P-sprøyten kan virkelig fucke til systemet. Jeg fikk noen tabletter som «restartet» systemet, men kan ikke huske hva de het. Legen jeg da gikk til kunne ikke skjønne at noen faktisk ga p-sprøyten til unge jenter (jeg var i midten av 20 årene da) Anonymkode: db1e9...a05
Mardina Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Sofakona skrev (8 minutter siden): Har du pcos? Ved PCOS er det jo motsatt "problem". At man ikke får mensen omtrent. Jeg har PCOS selv. Til TS: jeg hadde tatt kontakt med lege igjen, for det skal jo ikke være sånn at man blør så mye, over så lang tid.... 🤔
Sofakona Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Mardina skrev (Akkurat nå): Ved PCOS er det jo motsatt "problem". At man ikke får mensen omtrent. Jeg har PCOS selv. Til TS: jeg hadde tatt kontakt med lege igjen, for det skal jo ikke være sånn at man blør så mye, over så lang tid.... 🤔 Jeg har det og jeg hadde mens nesten hele tiden
Julie.ejensen Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Sofakona skrev (7 timer siden): Har du pcos? Endret 14. mars 2023 av Julie.ejensen
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Sånt kan tulle til hormonene veldig, og er dessverre ikke så uvanlig skjer. Jeg vet ikke hva man kan gjøre konkret, annet enn å la det gå mer tid og se om det stabiliserer seg. For min del så hadde jeg store hormonelle ubalanser/sterk pms/kraftige blødninger inntil jeg gjorde endringer i kosthold, og da forsvant det fullstendig. Så det er jo èn ting å vurdere. Anonymkode: e8295...ef5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 Tusen takk for alle svar ❤️ skal reise til lege og alt igjen for å prøve å finne ut av det. Hvis ikke er det bare å vente å se om det går over Anonymkode: 0e90f...9e3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Jeg har litt motsatt problem.. Etter jeg sluttet på p-piller etter 11-12år så har jeg ikke hatt mensen på 7 måneder 🙈 3 måneder ventetid på gynekolog 🥲 Jeg håper du får en pause og finner ut av dette ❤️ Anonymkode: 3fd6a...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå