AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Hei. Jeg tok brystoperasjon i januar «brystløft og silikon» jeg tok bak muskelen. Men synes det er litt rar form på de, akkurat som at puppen fortsatt henger litt og muskelen er høy. Men kan dette være en årsak av at jeg har trent bryst? Kan jeg ikke trene bryst, om jeg har silikon bak muskelen? Evt vil de bli rare? tok 450cc Anonymkode: 8a03b...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Utav tema, men hvordan var ukene etter operasjonen Ts? Og kan du si pris? Har så lyst. Anonymkode: a781d...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utav tema, men hvordan var ukene etter operasjonen Ts? Og kan du si pris? Har så lyst. Anonymkode: a781d...a95 Jeg er ikke TS, men kom meg fort. Var vondt de første dagene, så var jeg på jobb igjen. Kostet meg 67.000. TS, tror kanskje du må vente litt lenger før de blir som de skal? Jeg tok i mai i fjor, og det tok sikkert et halvår før de så bra ut. Anonymkode: e4559...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utav tema, men hvordan var ukene etter operasjonen Ts? Og kan du si pris? Har så lyst. Anonymkode: a781d...a95 Ikke gjør det, seriøst. Tenk på helsen din, juksepupper er ikke noe du trenger. Kaster bort penger i tillegg. Angrer selv på at jeg utsatte meg for dette, men jeg var bare 20år. Hadde fin b-cup som ble d-cup, etter 8år tok jeg de ut...måtte ha litt løft og justeringer. Bitter på at jeg gjorde dette. Godta kroppen din som den er!! Anonymkode: d371a...b79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke TS, men kom meg fort. Var vondt de første dagene, så var jeg på jobb igjen. Kostet meg 67.000. TS, tror kanskje du må vente litt lenger før de blir som de skal? Jeg tok i mai i fjor, og det tok sikkert et halvår før de så bra ut. Anonymkode: e4559...6e9 Men trener du bryst i tillegg? Anonymkode: 8a03b...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Utav tema, men hvordan var ukene etter operasjonen Ts? Og kan du si pris? Har så lyst. Anonymkode: a781d...a95 Jeg betalte 85k for brystene med kjønnsleppe reduksjon å Anonymkode: 8a03b...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke gjør det, seriøst. Tenk på helsen din, juksepupper er ikke noe du trenger. Kaster bort penger i tillegg. Angrer selv på at jeg utsatte meg for dette, men jeg var bare 20år. Hadde fin b-cup som ble d-cup, etter 8år tok jeg de ut...måtte ha litt løft og justeringer. Bitter på at jeg gjorde dette. Godta kroppen din som den er!! Anonymkode: d371a...b79 Smaken er som baken, skjønner godt at folk gjør det! Jeg hadde hengepupper siden ungdomsskolen, valgte nå som 23åring å ta silikon med brystløft. Angrer overhode ikke Anonymkode: 8a03b...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men trener du bryst i tillegg? Anonymkode: 8a03b...fbd Ikke mer enn vanlig styrketrening, det er vel litt forskjell på hvor mye folk trener så vet ikke hva du legger i det. Det er uansett vanlig at det tar tid før de har "satt seg". Du kan sikkert ta en telefon til kirurgen og få en vurdering om du føler det er noe som er litt rart? 😊 Anonymkode: e4559...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke gjør det, seriøst. Tenk på helsen din, juksepupper er ikke noe du trenger. Kaster bort penger i tillegg. Angrer selv på at jeg utsatte meg for dette, men jeg var bare 20år. Hadde fin b-cup som ble d-cup, etter 8år tok jeg de ut...måtte ha litt løft og justeringer. Bitter på at jeg gjorde dette. Godta kroppen din som den er!! Anonymkode: d371a...b79 Kan ikke si helsa mi har blitt noe verre av nye pupper 🤷♀️ Anonymkode: e4559...6e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #10 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke mer enn vanlig styrketrening, det er vel litt forskjell på hvor mye folk trener så vet ikke hva du legger i det. Det er uansett vanlig at det tar tid før de har "satt seg". Du kan sikkert ta en telefon til kirurgen og få en vurdering om du føler det er noe som er litt rart? 😊 Anonymkode: e4559...6e9 Jeg trener styrke hver dag, men bytter på bein overkropp. Løfter ikke så tungt holder ikke på med fitness men tenkte på om det ikke er lurt å evt ta armheving og markløft ogsånn? Ja skal en tur tilbake i april, så evt om de kan ordne opp i det går det vell ann å spørre om de kan flytte protesen foran?😅 Anonymkode: 8a03b...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #11 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Smaken er som baken, skjønner godt at folk gjør det! Jeg hadde hengepupper siden ungdomsskolen, valgte nå som 23åring å ta silikon med brystløft. Angrer overhode ikke Anonymkode: 8a03b...fbd Kn gjøre brystløft uten innlegg. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan ikke si helsa mi har blitt noe verre av nye pupper 🤷♀️ Anonymkode: e4559...6e9 Bare vent til du får evt komplikasjoner. Anonymkode: d371a...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #12 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kn gjøre brystløft uten innlegg. Bare vent til du får evt komplikasjoner. Anonymkode: d371a...b79 Det er sjelden med komplikasjoner, så det er litt merkelig av deg å være så bastant. Anonymkode: e4559...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #13 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trener styrke hver dag, men bytter på bein overkropp. Løfter ikke så tungt holder ikke på med fitness men tenkte på om det ikke er lurt å evt ta armheving og markløft ogsånn? Ja skal en tur tilbake i april, så evt om de kan ordne opp i det går det vell ann å spørre om de kan flytte protesen foran?😅 Anonymkode: 8a03b...fbd Håper du finner ut av det og at det bare er midlertidig 😊 Jeg trener mindre enn deg, og har silikon under muskelen. Jeg kjenner brystmuskelen, men den vises ikke. Så mye trener jeg ikke 😅 Men det må da være mange kvinner som driver med hyppig trening og fitness som også har silikon? Rart om det skulle være et problem. Anonymkode: e4559...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #14 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du finner ut av det og at det bare er midlertidig 😊 Jeg trener mindre enn deg, og har silikon under muskelen. Jeg kjenner brystmuskelen, men den vises ikke. Så mye trener jeg ikke 😅 Men det må da være mange kvinner som driver med hyppig trening og fitness som også har silikon? Rart om det skulle være et problem. Anonymkode: e4559...6e9 Ja, mange som har det, men skjønt at de fleste har foran da😅 Anonymkode: 8a03b...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #15 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har også bak. Trener ikke bryst. Anonymkode: a0237...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. mars 2023 #16 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 12.51): Hei. Jeg tok brystoperasjon i januar «brystløft og silikon» jeg tok bak muskelen. Men synes det er litt rar form på de, akkurat som at puppen fortsatt henger litt og muskelen er høy. Men kan dette være en årsak av at jeg har trent bryst? Kan jeg ikke trene bryst, om jeg har silikon bak muskelen? Evt vil de bli rare? tok 450cc Anonymkode: 8a03b...fbd Hei, jeg har omtrent samme størrelse som deg, 440 under muskel og har hatt i mange år og trener mye! Du kan fint trene bryst men du bør selvsagt ikke gjøre øvelser som er ubehagelige! Jeg anbefaler deg å også unngå øvelser der du ser at brystene (implantatene) blir presset/flytter på seg. Det er ikke direkte farlig, men kan over tid medføre uønsket utvikling av plassering og formen på brystene dine..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #17 Del Skrevet 19. mars 2023 On 3/14/2023 at 2:47 PM, AnonymBruker said: Det er sjelden med komplikasjoner, så det er litt merkelig av deg å være så bastant. Anonymkode: e4559...6e9 Det er jo ikke sjeldent i det hele tatt. Har du ikke fått med deg den enorme mengden av kvinner som angrer på dette unødvendige inngrepet? Anonymkode: a407d...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. mars 2023 #18 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke sjeldent i det hele tatt. Har du ikke fått med deg den enorme mengden av kvinner som angrer på dette unødvendige inngrepet? Anonymkode: a407d...692 Hvor få som må til for å kalle det sjelden er vel litt relativt avhengig av hvordan man ser på det. Men med tanke på det store antallet som opererer så er jo antallet komplikasjoner ganske lavt. Og så er selvsagt en del komplikasjoner selvpåførte. Men, nå er vel ikke dette en tråd det TS spurte konkret om trening av bryst, og ikke verken hva folk mener om silikon eller hav folk mener om faren for komplikasjoner Og til deg TS, hvis du ikke vet så sjekk ut tråden CeeCee's hemmelige verden... i Generell Dagbok avdelingen i forumet. Der kan du spørre og diskutere seriøst i fred uten at det kommer generelle negative innspill! Endret 19. mars 2023 av LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå