AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Vi har vært sammen i 4 år, og jeg har ikke tenkt på det før nå. Da jeg pratet med mine venner om sexlivet, så ble jeg overrasket over hvor romantisk, eller kjærlig det hørtes ut. Føler jeg har blitt så vandt til lugging, ja, røff sex, at jeg ikke visste at dette ikke er normalen for alle.. Misforstå meg ikke, jeg liker den typen og jeg har ikke noe problemer med det. Bare ble nesten litt «sjalu»? Jeg vil også ha litt romantikk 😅 Andre som har samme erfaring? De ble nærmest sjokkert da jeg fortalte, fikk meg til og føle meg unormal. Anonymkode: 47f21...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Vil si det er unormalt å kun ha følelsesløs sex med nedverdigende handlinger som lugging ja. Jeg kunne ikke levd i et forhold uten romantisk sex Anonymkode: 71523...31a 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil si det er unormalt å kun ha følelsesløs sex med nedverdigende handlinger som lugging ja. Jeg kunne ikke levd i et forhold uten romantisk sex Anonymkode: 71523...31a Han har veldig koselig og romantisk til hverdagen, så jeg burde sikkert ikke klage Anonymkode: 47f21...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har vært sammen i 4 år, og jeg har ikke tenkt på det før nå. Da jeg pratet med mine venner om sexlivet, så ble jeg overrasket over hvor romantisk, eller kjærlig det hørtes ut. Føler jeg har blitt så vandt til lugging, ja, røff sex, at jeg ikke visste at dette ikke er normalen for alle.. Misforstå meg ikke, jeg liker den typen og jeg har ikke noe problemer med det. Bare ble nesten litt «sjalu»? Jeg vil også ha litt romantikk 😅 Andre som har samme erfaring? De ble nærmest sjokkert da jeg fortalte, fikk meg til og føle meg unormal. Anonymkode: 47f21...a8c Tja. Er vel litt over 20 år siden vi hadde sex med lugging/typ røff sex. Det var type sex som var en del av utprøving, samle erfaring, teste hva man likte osv. Det vi satt igjen med var at vanlig «vanilje» var det vi likte best. Anonymkode: a07fe...872 1
SlemUlv Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 Har du snakket med partneren din, om at du vil ha annerledes sex? Jeg har den type sex jeg og partneren min har lyst å ha, det er som regel det folk her inne beskriver som "røffere". Personig kjeder jeg meg lett, om vi prøver oss på "kosesex".
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Hvorfor snakker du ikke med han om det, istedetfor random folk på KG? Anonymkode: 6cfe5...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor snakker du ikke med han om det, istedetfor random folk på KG? Anonymkode: 6cfe5...8e4 Dette... Snakk med kjæresten din da, skal vi bare spoone og ha kosesex? Mellom meg og partner varierer det etter dagsform og behov. Noen ganger har datenight med så kalt "romantisk sex", og andre dager har vi lagt opp til lang bdsm-session over mange timer. Anonymkode: aa37b...193 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 Dette problemet dukker opp titt og ofte, har selv vært i kink miljøet i over 20 år. Sannheten er, hvis du kun finner glede kinksex så blir det kjedelig over tid også. De som ikke har evnen til å variere mellom elskov og kinksex vil alltid miste selve fundamentet på et godt stabilt og trygt sexliv. Anonymkode: 26df9...6bb 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #10 Skrevet 14. mars 2023 Har hatt et veldig godt sexliv i snart 30 år med samme partner. Ingen av oss har noe som helst ønske om å prøve det du kaller «røff» sex. Tenner ikke på vold. Anonymkode: 95dbf...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #11 Skrevet 14. mars 2023 Vi har både kjærlig og røff sex, alt etter stemning og humør. Det er den kjærlige sexen som opprettholder sin verdi over årene, mer enn røff sex. Antagelig fordi den kjærlige sexen er hva som knytter oss ytterligere sammen/opprettholder båndet mellom oss, mens røff sex kunne man teoretisk sett hatt med hvem som helst. Til og med vært mer spennende med en ny. Jeg ville snakket med ham om dette, eller i det minste lagt opp til kjærlig sex selv, og roet ham ned på kjærlig måte om han giret det opp. Anonymkode: edc86...eef
Blåjojo Skrevet 14. mars 2023 #12 Skrevet 14. mars 2023 Blir litt overrasket over at det ene liksom skal utelukke det andre. Her varierer vi. Alt ut fra ønske, tid og dagsform. Røff sex blir gjerne bare brukt for å tilfredsstille et behov, mens mer romantisk sex er basen i vårt sexliv.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #13 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har både kjærlig og røff sex, alt etter stemning og humør. Det er den kjærlige sexen som opprettholder sin verdi over årene, mer enn røff sex. Antagelig fordi den kjærlige sexen er hva som knytter oss ytterligere sammen/opprettholder båndet mellom oss, mens røff sex kunne man teoretisk sett hatt med hvem som helst. Til og med vært mer spennende med en ny. Jeg ville snakket med ham om dette, eller i det minste lagt opp til kjærlig sex selv, og roet ham ned på kjærlig måte om han giret det opp. Anonymkode: edc86...eef Ja det er det som har vært litt problem, begynner med kjærtegn osv, også er det over til det andre igjen. Men ja er bare kanskje litt redd for at jeg skal virke for kjedelig for han. Anonymkode: 47f21...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #14 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt et veldig godt sexliv i snart 30 år med samme partner. Ingen av oss har noe som helst ønske om å prøve det du kaller «røff» sex. Tenner ikke på vold. Anonymkode: 95dbf...ea7 Folk gjør det de er komforble med. Jeg tenner på tanken at han får gjøre det han vil, jeg greier ikke å se på det som direkte vold akkurat. Han tvinger meg aldri til noe, og det er safeword. Anonymkode: 47f21...a8c
Gjest Warrior Skrevet 14. mars 2023 #15 Skrevet 14. mars 2023 Du må snakke med typen din om det. At du ønsker romantisk sex også. Kanskje han tror du bare liker røff sex? Det beste er et sexliv med variasjon. Av og til romantisk sex, av og til røffere osv. Men nå elsker jeg alt som har med sex å gjøre, derfor er jeg med på alt også. Det er viktig at dere kommuniserer og du må si hva du liker og ønsker. Hvis han nekter og bare skal ha røff sex, da er dårlig gjort. Det må du ikke godta. Begge skal være fornøyd med sexlivet. Ikke bare gjøre noe partner liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå