AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Jeg jobber i et stort bygg med flere bedrifter i en storby, forrige uke matchet jeg med en på tinder som jobber i samme bygget. Gjennom arbeidsdagen skriver vi endel meldinger.....dagen etterpå fortsetter vi, litt om sex etterhvert. Var også rett tid for meg med eggløsning, har helt annet lystmønster dagen før spesielt. Ender opp med å møte han i lunsjen der jeg gir han en blowjob, det verste er at jeg fikk kick av dette. Euforisk følelse, så leker med tanken på å utforske dette mer. Vi har kontakt enda...han har ikke mast om mer. Men jeg har skikkelig lyst på mer, men at vi holder det på nivået med treff på denne måten...vil jeg drite meg ut? ☺️ Anonymkode: 91bf9...d3f 1
Blåjojo Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Så lenge dere begge er med på det og har de samme premissene for disse treffene, så er det i mine øyne bare å kjøre på! Det er bare dere to som kan sette grenser og kjenne på om dette er greit eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Blåjojo skrev (42 minutter siden): Så lenge dere begge er med på det og har de samme premissene for disse treffene, så er det i mine øyne bare å kjøre på! Det er bare dere to som kan sette grenser og kjenne på om dette er greit eller ikke. Enig i det Trenger jo ikke møtes mer enn 1 gang i uken eller noe.....ble single for 6mndr siden. Han er min første siden det. Anonymkode: 91bf9...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå