AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Jeg sa opp et abonnement I november 2022. Da fikk jeg en skriftlig bekreftelse på at de hadde registrert min oppsigelse og at jeg ville bli ringt til før utløp av perioden for verifisering. Nå har jeg fått faktura for neste periode. De har ikke ringt. Har de lov til dette her? Det står at abonnementet fortsetter å løpe, hvis jeg ikke har fått skriftlig bekreftelse. Jeg vil ikke betale for dette, men har jeg loven på min side? Det er selvfølgelig veldig vanskelig å kontakte dem. Har sendt en ny mail, har ikke fått svar ennå. Anonymkode: 151ac...91d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Svar de på bekreftelsen du fikk om at regningen ikke betales og viser til oppsigelsen du ga. Anonymkode: 41ff6...a4a 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Du finner tlf nummer også lar du tlf stå på høyttaler mens du gjør dine daglige oppgaver, når du kommer igjennom så legger du fram saken. Evt ring til noen i styret. Anonymkode: 79a1f...ee0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Du finner tlf nummer også lar du tlf stå på høyttaler mens du gjør dine daglige oppgaver, når du kommer igjennom så legger du fram saken. Evt ring til noen i styret. Anonymkode: 79a1f...ee0 Noen i styret hvor? Anonymkode: 7cca4...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå