Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første da jeg ikke har hatt andre seriøse forhold bak meg.Var sammen i nesten 9 år. Jeg er innlagt på dps pga dette.

Når jeg knytter meg til personer så knytter jeg veldig til personer også. Jeg knytta meg til en lærer på vgs og når vi sluttet skolen så var det helt grusomt. Opplevd omsorgsvikt så er nok derfor jeg reagere mye sterkere.  Vi begge sliter så er ikke så bra å bo sammen nå .

Vi prøvde å bare være venner noe jeg ikke klarte så jeg avsluttet vennskapet idag. 

Andre som har opplevd kjærlighetssorg ?

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gode deg❤️ 

Kjærlighetssorg er ufattelig vondt. Noe av det vondeste jeg har vært igjennom. Det vil ta tid, og det er lov at det tar tid. 
Det er vondt å vite at man ikke kommer til å se hverandre mer og ikke oppleve noe mer sammen. 
Har selv vært igjennom dette, og havnet i en dyp depresjon pga dette. Begynte hos dps, og det hjalp veldig. Ta den tiden du trenger ts. Du har lov til å sørge og du har lov til å kjenne på savnet. En vakker dag, så vil det gå fint igjen, men det kan ta sin tid. 

Sender deg en god klem❤️

Anonymkode: 5c058...14f

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Gode deg❤️ 

Kjærlighetssorg er ufattelig vondt. Noe av det vondeste jeg har vært igjennom. Det vil ta tid, og det er lov at det tar tid. 
Det er vondt å vite at man ikke kommer til å se hverandre mer og ikke oppleve noe mer sammen. 
Har selv vært igjennom dette, og havnet i en dyp depresjon pga dette. Begynte hos dps, og det hjalp veldig. Ta den tiden du trenger ts. Du har lov til å sørge og du har lov til å kjenne på savnet. En vakker dag, så vil det gå fint igjen, men det kan ta sin tid. 

Sender deg en god klem❤️

Tusentakk for svar. Så leit du har vært igjenom det samme. Føles ut som jeg skal dø.klarer ikke gjør noenting uten å tenke på det.

AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (5 timer siden):

Tusentakk for svar. Så leit du har vært igjenom det samme. Føles ut som jeg skal dø.klarer ikke gjør noenting uten å tenke på det.

Jeg følte også jeg skulle dø, men det gjorde jeg ikke. Det ble bedre etter en god tid, men det vil bli bra igjen❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg følte også jeg skulle dø, men det gjorde jeg ikke. Det ble bedre etter en god tid, men det vil bli bra igjen❤️

gleder meg til det går bedre

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...