AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #41 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 72500 i trumf-bonus? Så du bruker rundt regnet ca 370.000 i året på mat? Wow... Anonymkode: d0fcd...bff Tipper vedkommende har Trumf Visa, følger med når det er trippel Trumf, kjøper frukt og grønt på Kiwi, bruker kortet til andre innkjøp osv. Før fergene gikk over til AutoPass og FerryPay brukte jeg Trumf Visa når jeg fylte på fergekortet. Det viste godt igjen på summen. Anonymkode: 1710b...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #42 Del Skrevet 14. mars 2023 Enig i at kupongene er blitt mye dårligere. Har nå 7 kuponger, hvorav 5 inkluderer baby ting (grøt, bleier osv). Mitt ynste barn er 14 år🤭 Anonymkode: 2300d...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #43 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk 7000 i kjøpeutbytte fra Coop i fjor, så klager ikke. Får også minst en gratiskupong på noe relevant i måneden. Og siden Extra, Kiwi og Rema har samme pris på 99,9% av varene sine, er valget enkelt. Extra sine butikklokaler er også langt mer innbydende enn Kiwi og Rema. Rema får man følelsen av å gå inn på et lager og mange av butikkene ser gamle og slitne ut. Anonymkode: 1593c...513 Har du sjekket prisene på extra i det siste? Du vil bli overrasket. De er mer enn noen prosenter dyrere så kjøpsbonus hjelper ikke og hvertfall når de dropper kupongene også. Anbefaler deg å ta en sjekk neste gang, de er ikke like som Kiwi og Rena lenger om du sjekker på andre varer enn de standard varene som vg tar sjekk på. Sjekk feks kjøttdeig/pasta/pizza/hvetemel eller hva du enn pleier å kjøpe. Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #44 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke fått kuponger siden november, og kundeservice svarte at «sånn er det noen ganger» 😅 Anonymkode: d71e4...bbb Håpløst! Sånn de svarte her også… «ditt problem, du må ikke handle hos oss» Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 14. mars 2023 #45 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har to aktive kuponger. Ikke lenge siden jeg brukte en gratis kupong heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. mars 2023 #46 Del Skrevet 14. mars 2023 Coop har jo mange typer butikker. Jeg har Coop Mega som nærmeste av deres butikker, og har kuponger der hver uke, inkl nå. Men siden Coop Mega er en dyr butikk i utgangspunktet, gjør jeg ikke ukeshandelen/storhandelen min der... men det hender jeg går innom bare for å benytte noen kuponger, og å kjøpe et par varer de ikke har hos Rema eller Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #47 Del Skrevet 14. mars 2023 Million skrev (31 minutter siden): Coop har jo mange typer butikker. Jeg har Coop Mega som nærmeste av deres butikker, og har kuponger der hver uke, inkl nå. Men siden Coop Mega er en dyr butikk i utgangspunktet, gjør jeg ikke ukeshandelen/storhandelen min der... men det hender jeg går innom bare for å benytte noen kuponger, og å kjøpe et par varer de ikke har hos Rema eller Kiwi. Coop kupongene kan brukes i alle Coop butikker. Så da burde du bruke de på extra. Anonymkode: 7ba75...990 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #48 Del Skrevet 14. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: 72500 i trumf-bonus? Så du bruker rundt regnet ca 370.000 i året på mat? Wow... Anonymkode: d0fcd...bff Hehe, kom med en ekstra null der, såklart. 7 250 er rett 🙂 Anonymkode: b4b2d...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #49 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, kom med en ekstra null der, såklart. 7 250 er rett 🙂 Anonymkode: b4b2d...116 Å, haha, jeg begynte å lure 😂 Anonymkode: d0fcd...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. mars 2023 #50 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Coop kupongene kan brukes i alle Coop butikker. Så da burde du bruke de på extra. Anonymkode: 7ba75...990 Det hadde jeg nok gjort hvis det var en Extra butikk i overkommelig avstand fra der jeg bor. Det er det ikke, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #51 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Enig. Jeg får 2 % i coop her jeg bor, og i tillegg så har jeg et kredittkort hvor jeg får 2 % bonus i alle dagligvarebutikker da, så ved å handle på coop så er det 4 % totalt. Anonymkode: 9b9e1...d6b Jepp. Har har Coop 3% medlemsutbytte. Med 2% fra Ikano blir det en god del penger. Jeg får heller ikke kuponger. Men om du er lei av Coop, gå for all del ikke over til Rema! Æ har blitt elendig. Anonymkode: c30f3...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #52 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp. Har har Coop 3% medlemsutbytte. Med 2% fra Ikano blir det en god del penger. Jeg får heller ikke kuponger. Men om du er lei av Coop, gå for all del ikke over til Rema! Æ har blitt elendig. Anonymkode: c30f3...e39 Jeg er lei av kundeservicen til Coop og at de forskjellsbehandler hvem som får kuponger nå, og om det er en feil de ikke gidder å rette. Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #53 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg snakket med dem nå, de sa at noen tilfeldig utvalgte havner i en referansegruppe, men vil få tilsendt nye kuponger ved neste utsendelse. Anonymkode: 9b9e1...d6b Dette! Kvifor er prøvar ikkje de andre å kontakte? Er du medlem i Coop, men ser ingen kuponger i appen? De fleste medlemmer får både rabatt- og gratiskuponger, men noen havner i en referansegruppe som ikke får noen ting. Er du blant dem, bør du fikse det med en gang! Anonymkode: ef36b...fbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. mars 2023 #54 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg er veldog fornøyd med Coop. Handler mye på Coop Obs her jeg bor. Jeg har fått kuponger siden jeg ble medlem for en haug av år siden. Nå har jeg bare en gang opplevd å få kupong på noe jeg aldri hadde eller kom til å kjøpe - ett syltetøy jeg ikke liker. Ellers har jeg kommet ut av telling for hvor mange gratis 0.5l med cola jeg har fått. Jeg får kuponger på varer jeg kjøper ofte, så skjønner ikke hvorfor det ikke er sånn for alle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #55 Del Skrevet 15. mars 2023 Eva-Lena skrev (1 time siden): Jeg får kuponger på varer jeg kjøper ofte, så skjønner ikke hvorfor det ikke er sånn for alle. Fordi Coop sjekker effekten av at enkelte ikke får kuponger. Anonymkode: ef36b...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #56 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette! Kvifor er prøvar ikkje de andre å kontakte? Er du medlem i Coop, men ser ingen kuponger i appen? De fleste medlemmer får både rabatt- og gratiskuponger, men noen havner i en referansegruppe som ikke får noen ting. Er du blant dem, bør du fikse det med en gang! Anonymkode: ef36b...fbd Jeg har ringt kundeservice som sa at det var mitt problem… Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #57 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi Coop sjekker effekten av at enkelte ikke får kuponger. Anonymkode: ef36b...fbd Og om de da ikke har lært opp kundeservice til å fikse det så vil de miste kunder. Eller det er kanskje det de sjekker effekten av «la oss ta fra kunden kuponger, be kundeservice svare frekt, og se om hun fortsetter å handle hos oss eller annet sted» og fortsetter hun å handle så trenger vi verken kuponger eller kundeservice. Anonymkode: 7ba75...990 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #58 Del Skrevet 15. mars 2023 Kontakt medlemsservice. Da får du gavekort og kuponger. Anonymkode: 4055a...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #59 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ringt kundeservice som sa at det var mitt problem… Anonymkode: 7ba75...990 Send Mail (det gjorde jeg i fjor), fikk forklaring og gavekort på 100 kroner Anonymkode: d0214...881 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #60 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kontakt medlemsservice. Da får du gavekort og kuponger. Anonymkode: 4055a...033 Det fikk ikke jeg, selv om jeg kontaktet dem Anonymkode: 9b9e1...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå