Gå til innhold

Coop har sluttet med kuponger og elendig kundeservice

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får fortsatt kuponger, men får kun Coop Chicken Noodles som gratis kupong!! I mange måneder nå og jeg kjøper det aldri til vanlig! Før det fikk jeg tropisk Nektar i ett år sikkert! Pleide jeg å kjøpe det til vanlig? Nei. 

Anonymkode: d8302...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var nå godt at de sluttet med elendig kundeservice selv om jeg alltid har synes at kundeservicen har vært ok.

Anonymkode: 56f89...856

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jevnlig nye kuponger. Måtte sjekke i appen nå, og der var det 5 kuponger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg snakket med dem nå, de sa at noen tilfeldig utvalgte havner i en referansegruppe, men vil få tilsendt nye kuponger ved neste utsendelse.

Anonymkode: 9b9e1...d6b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg snakket med dem nå, de sa at noen tilfeldig utvalgte havner i en referansegruppe, men vil få tilsendt nye kuponger ved neste utsendelse.

Den beskjeden fikk jeg også. Man havner visst i en slik gruppe maks en gang i året sa hun. 

Anonymkode: 026f4...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken kjede er Coop? Er det Extra, Obs, Prix, Mega?  De har en del forskjellige konsepter, akkurat som Norgesgruppen har Kiw, Meny, Joker. Jeg spør siden du sier at Coop har blitt dyrere enn Kiwi og Rema, og det er klart at f.eks Mega er mye dyrere enn lavpriskjedene, akkurat som Meny også er dyrere enn Kiwi, Extra og Rema. Extra er den coopkjeden du må ta utgangspunkt i hvis du skal sammenligne lavpriskjedene.

Anonymkode: c6095...846

Med Coop så mener jeg Coop appen. Den bruker jeg over alt det er Coop, også på Coop obs bygg. Der har kupongene som jeg kan bruke i alle Coop butikker blitt borte. 

Men det er Coop extra som matbutikk jeg handler på fast, de var ca lik pris som Kiwi og rema før mens nå er de fleste varene flere kroner dyrere jevnt over. Når de itillegg tar vekk kuponger så blir de hvertfall ikke billigere. 

Anonymkode: 7ba75...990

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med Coop så mener jeg Coop appen. Den bruker jeg over alt det er Coop, også på Coop obs bygg. Der har kupongene som jeg kan bruke i alle Coop butikker blitt borte. 

Men det er Coop extra som matbutikk jeg handler på fast, de var ca lik pris som Kiwi og rema før mens nå er de fleste varene flere kroner dyrere jevnt over. Når de itillegg tar vekk kuponger så blir de hvertfall ikke billigere. 

Eksempelet mitt med zalo spray er pris på Coop extra og Rema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk 7000 i kjøpeutbytte fra Coop i fjor, så klager ikke. Får også minst en gratiskupong på noe relevant i måneden.

Og siden Extra, Kiwi og Rema har samme pris på 99,9% av varene sine, er valget enkelt. Extra sine butikklokaler er også langt mer innbydende enn Kiwi og Rema. Rema får man følelsen av å gå inn på et lager og mange av butikkene ser gamle og slitne ut.

Anonymkode: 1593c...513

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kuponger jevnlig jeg. Og sist jeg var i kontakt med Coop så syntes jeg servicen var flott.

Jeg vurderer å gå over til Los strømavtale men er litt usikker på om det er en bra avtale. Har nå lyse.

Anonymkode: fd4ce...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke fått kuponger siden november, og kundeservice svarte at «sånn er det noen ganger» 😅

Anonymkode: d71e4...bbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mens hos Rema virker det som vi nesten alle har blitt plassert i en gruppe som får irrelevante ting. 😛 Forstår jo tankegangen, kjedene ønsker å se om vi endrer handlemønster i takt med tilbud, eller om de like gjerne kan ha fullpris på alt. 

Anonymkode: 3827a...8df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har kuponger jevnlig jeg. Og sist jeg var i kontakt med Coop så syntes jeg servicen var flott.

Jeg vurderer å gå over til Los strømavtale men er litt usikker på om det er en bra avtale. Har nå lyse.

Los er like god som alle andre strømavtaler. Spot pluss 3,49 øre i påslag. Men har du omtrent samme samme påslag hos Lyse er det ikke noe poeng å bytte. De 2% kjøpeutbytte du får fra Coop for Los utgjør nesten ingenting. Tror vi fikk 3-400 kroner for hele fjoråret.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de har sluttet med den elendige kundeservicen var også noe å klage på. 

Anonymkode: d0fcd...bff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fikk 7000 i kjøpeutbytte fra Coop i fjor, så klager ikke. Får også minst en gratiskupong på noe relevant i måneden.

Og siden Extra, Kiwi og Rema har samme pris på 99,9% av varene sine, er valget enkelt. Extra sine butikklokaler er også langt mer innbydende enn Kiwi og Rema. Rema får man følelsen av å gå inn på et lager og mange av butikkene ser gamle og slitne ut.

På Kiwi får en jo trumfbonus, hos Extra så får en Coop kjøpeutbytte.

Men hva får en fra Rema? Ingenting!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

På Kiwi får en jo trumfbonus, hos Extra så får en Coop kjøpeutbytte.

Men hva får en fra Rema? Ingenting!

På Kiwi/Trumf får du 1%. Hos Coop er du medeier får deler av overskuddet. I fjor lå dette på rundt 4-5% i vårt handelslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

På Kiwi/Trumf får du 1%. Hos Coop er du medeier får deler av overskuddet. I fjor lå dette på rundt 4-5% i vårt handelslag.

Bare for ordens skyld; man kan få mye mer med Trumf også.

Vi har fått 7 2500 kr i Trumf-bonus de siste 12 måneder bare på matinnkjøp. Det utgjør 5,3 % av kjøpesummen.

1 % er vanlig bonus, man får ytterligere 1 % om man har Trumf-VISA. I tillegg er det dager hvor man får trippel-Trumf.

Men det som gir mest uttelling for oss, er at Kiwi har hele 16 % Trumf på all fersk frukt og grønt.

Anonymkode: b4b2d...116

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har vært Coop medlem i 5 mnd nå, eneste kupongen jeg har er -5 på blåbær :(

Har aldri kjøpt blåbær, da jeg ikke tåler blåbær…

Anonymkode: 03f8e...1b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært Coop medlem i 5 mnd nå, eneste kupongen jeg har er -5 på blåbær :(

Har aldri kjøpt blåbær, da jeg ikke tåler blåbær…

Og Coop er den eneste butikken jeg handler mat fra

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi bruker Los Coop og har like god eller bedre avtale der som noe annet sted.

Anonymkode: 45192...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare for ordens skyld; man kan få mye mer med Trumf også.

Vi har fått 7 2500 kr i Trumf-bonus de siste 12 måneder bare på matinnkjøp. Det utgjør 5,3 % av kjøpesummen.

1 % er vanlig bonus, man får ytterligere 1 % om man har Trumf-VISA. I tillegg er det dager hvor man får trippel-Trumf.

Men det som gir mest uttelling for oss, er at Kiwi har hele 16 % Trumf på all fersk frukt og grønt.

Anonymkode: b4b2d...116

72500 i trumf-bonus? Så du bruker rundt regnet ca 370.000 i året på mat? Wow...

Anonymkode: d0fcd...bff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...