AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Vi har vært Coop kunde i flere år, lagt igjen mye penger der, bruker Coop app og har fått kuponger der. Nå legger jeg merke til at de har blitt dyrere enn rema, Kiwi og Oda og på toppen av det hele så har kupongene forsvunnet. Det at kupongene har forsvunnet er det lille ekstra nå som irriterer meg Har sendt de Mail og ringt de, de er uhøffelige på kundeservice og kupongene kommer ikke tilbake. Grunnen til at jeg har handlet hos Coop er pga lettvint å kjøre innom (beliggenhet hjem/jobb), men fortsetter det sånn så kommer jeg til å handle andre steder. 1. Er det andre som ikke har fått kuponger fra Coop de siste månedene? Har noen av dere klart å løse det? Det er visstnok en feil, ikke planlagt, men ikke en stor feil ifølge kundeservice. 2. Hvordan når man frem til Coop når de ikke svarer på Mail og de på kundeservice bare er frekke? Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har 8 aktive kuponger i appen hvor av flere av de er nye, så jeg tror du overreagerer 😅 Anonymkode: 9dc3d...484 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Tittelen din er feil, Coop har ikke sluttet med dårlig kundeservice. Har heller ikke fått det siden i fjor en gang. Anonymkode: d9082...23a 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har aktive kuponger? Så de har ikke sluttet. Anonymkode: 51f04...400 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Del Skrevet 14. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tittelen din er feil, Coop har ikke sluttet med dårlig kundeservice. Har heller ikke fått det siden i fjor en gang. Anonymkode: d9082...23a Jeg som trodde det haddde skjedd et under. 😄 Men tipper kupongene forsvinner snart, nå som konkurrenten Rema i praksis nesten har sluttet med personlige tilbud. Anonymkode: 3827a...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har heller ikke fått nye kuponger. Anonymkode: 9b9e1...d6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. mars 2023 #7 Del Skrevet 14. mars 2023 har aktive kuponger men ja, de har tapt seg og jeg handler ikke lengre hos coop om jeg har andre muligheter innen trumf.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. mars 2023 #8 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg får kuponger, men påfylling av kuponger kommer sjeldnere og kupongene er ikke alltid like relevant lenger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Del Skrevet 14. mars 2023 Får kuponger jevnlig, og de er stort sett for ting jeg pleier å kjøpe. Kjøpeutbyttet bygger seg opp jevnt og trutt, og er en laaaangt større fordel enn kupongene uansett. Rema kan ikke måle seg, dummeste jeg har hørt. Anonymkode: a393a...533 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #10 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg får kuponger og alle er relevante. Det har hendt at kupongene ikke kom, da ringte jeg kundeservice og de ordnet opp med en gang. De var ikke sure eller frekke. Anonymkode: 45192...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #11 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tittelen din er feil, Coop har ikke sluttet med dårlig kundeservice. Har heller ikke fått det siden i fjor en gang. Anonymkode: d9082...23a Riktig. Gikk litt fort😅😂 «Har Coop sluttet med kuponger? Og de har dårlig kundeservice» eller noe sånt. Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #12 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har heller ikke fått nye kuponger. Anonymkode: 9b9e1...d6b Hvor lenge har det vært sånn? Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #13 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har heller ikke fått nye kuponger. Anonymkode: 9b9e1...d6b Ikke jeg heller. Anonymkode: 026f4...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #14 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får kuponger og alle er relevante. Det har hendt at kupongene ikke kom, da ringte jeg kundeservice og de ordnet opp med en gang. De var ikke sure eller frekke. Anonymkode: 45192...243 Flaks for deg. Var det nå nylig at kupongene ikke kom og du fikk snakket med kundeservice som ordnet det? Mulig jeg hadde maks uflaks med hun jeg snakket med. Men de svarer ikke på Mail heller. Og er litt terskel å ringe på nytt tilfelle jeg kommer til samme kundebehandler. Anonymkode: 7ba75...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #15 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får kuponger jevnlig, og de er stort sett for ting jeg pleier å kjøpe. Kjøpeutbyttet bygger seg opp jevnt og trutt, og er en laaaangt større fordel enn kupongene uansett. Rema kan ikke måle seg, dummeste jeg har hørt. Anonymkode: a393a...533 Enig. Jeg får 2 % i coop her jeg bor, og i tillegg så har jeg et kredittkort hvor jeg får 2 % bonus i alle dagligvarebutikker da, så ved å handle på coop så er det 4 % totalt. Anonymkode: 9b9e1...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #16 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har det vært sånn? Anonymkode: 7ba75...990 Bare de siste 2 uker Anonymkode: 9b9e1...d6b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #17 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har 8 aktive kuponger i appen hvor av flere av de er nye, så jeg tror du overreagerer 😅 Anonymkode: 9dc3d...484 Godt mulig, jeg ble bare så irritert. Jeg har ikke fått kuponger siden januar. Anonymkode: 7ba75...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #18 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Får kuponger jevnlig, og de er stort sett for ting jeg pleier å kjøpe. Kjøpeutbyttet bygger seg opp jevnt og trutt, og er en laaaangt større fordel enn kupongene uansett. Rema kan ikke måle seg, dummeste jeg har hørt. Anonymkode: a393a...533 Jeg er jo egentlig enig og er derfor jeg har vært Coop kunde. Kupongene pleide være bra og relevante. Men nå i det siste så har jeg sett at de er dyrere på det meste i tilbudsavisen. Var på rema og skulle kjøpe en zalo spray, husket jeg hadde sett den på tilbud på Coop avis så fant frem på mattilbud appen og så at tilbudet til Coop var 7kr dyrere enn fullprisen på rema, og det gjaldt flere varer. Før var de ca samme pris. Så om de itillegg tar vekk kupongene som var relevante (eller ikke fikser feilen på min og flere sin bruker) så mister de hvertfall meg som kunde. Anonymkode: 7ba75...990 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #19 Del Skrevet 14. mars 2023 https://gjerrigknark.com/Sparetips/Shopping-og-netthandel/Far-du-ikke-gratiskuponger-eller-rabattkuponger-fra-Coop.amp Anonymkode: d0214...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #20 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi har vært Coop kunde i flere år, lagt igjen mye penger der, bruker Coop app og har fått kuponger der. Nå legger jeg merke til at de har blitt dyrere enn rema, Kiwi og Oda og på toppen av det hele så har kupongene forsvunnet. Det at kupongene har forsvunnet er det lille ekstra nå som irriterer meg Har sendt de Mail og ringt de, de er uhøffelige på kundeservice og kupongene kommer ikke tilbake. Grunnen til at jeg har handlet hos Coop er pga lettvint å kjøre innom (beliggenhet hjem/jobb), men fortsetter det sånn så kommer jeg til å handle andre steder. 1. Er det andre som ikke har fått kuponger fra Coop de siste månedene? Har noen av dere klart å løse det? Det er visstnok en feil, ikke planlagt, men ikke en stor feil ifølge kundeservice. 2. Hvordan når man frem til Coop når de ikke svarer på Mail og de på kundeservice bare er frekke? Anonymkode: 7ba75...990 Hvilken kjede er Coop? Er det Extra, Obs, Prix, Mega? De har en del forskjellige konsepter, akkurat som Norgesgruppen har Kiw, Meny, Joker. Jeg spør siden du sier at Coop har blitt dyrere enn Kiwi og Rema, og det er klart at f.eks Mega er mye dyrere enn lavpriskjedene, akkurat som Meny også er dyrere enn Kiwi, Extra og Rema. Extra er den coopkjeden du må ta utgangspunkt i hvis du skal sammenligne lavpriskjedene. Anonymkode: c6095...846 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå